זקוקים לקייטרינג לאירוע קטן אשר עומד תחת מגבלות הקורונה? שף פרטי הוא הפתרון

תקופת הקורונה קשה לכולם, אבל עבור מי מאיתנו שתכננו אירועים גדולים השנה מדובר במכה כפולה. הגבלות הקורונה הטילו קשיים גדולים בארגון של חתונות, בריתות, חגיגות בר מצווה ועוד. החגיגה תחת מגבלות הקורונה משמעותה אירוע מצומצם יותר, אבל זה לא אומר שצריך להתפשר על איכות האירוע, ועדיין אפשר להפיק אירוע שמח ומיוחד. הפקת אירוע קטן ואינטימי עם מספר מצומצם של משתתפים, יכולה לפתוח אפשרויות חדשות ויצירתיות בכל תחומי ההפקה, החל מהעיצוב ועד לאוכל המוגש באירוע. 

אירוע קטן הוא הזדמנות ליצור חגיגה בלתי נשכחת 

כולנו יודעים איך נראית חתונה ישראלית ממוצעת - מאות מוזמנים מכל הצדדים, גן אירועים או אולם גדול, והסדר של חופה, ארוחה וריקודים. אירוע מהסוג הזה דורש להעסיק שירות קייטרינג שמסוגל להאכיל כמות גדולה של אורחים, ומדובר כמובן בהוצאה תקציבית גדולה. והאוכל? גם הקייטרינג המושקע ביותר, בואו נודה באמת, לא מגיע לרמה של אוכל במסעדת שף.

חתונה קטנה או אירוע משפחתי קטן אחר, הם הזדמנות מצוינת לפנק את האורחים שלכם בכיבוד מושקע במיוחד, הנעשה על ידי שף פרטי, ומותאם באופן אישי לסגנון של האירוע ולטעם של בעלי השמחה. קייטרינג לבר\ת מצווה לא בהכרח יהיה דומה לתפריט של חתונה.

שירות של שף פרטי יכול להקל על כל מה שקשור בהפקת האירוע כשזה מגיע לאוכל המוגש בו. התפריט עצמו יהיה מותאם אישית ויכלול מנות ייחודיות ברמה גבוהה, וגם המשקאות שילוו את הארוחה יתאימו למנות בצורה המדויקת ביותר כדי ליצור את החוויה הטובה ביותר עבור המוזמנים. סגנון ההגשה גם הוא נתון לבחירה של בעלי השמחה, ואת הארוחה ילווה צוות מקצועי של מלצרים שיעניקו שירות מסור, החל מהגשת המנות ועד לניקיון אחרי האירוע.

ההתאמה המושלמת של האוכל לסוג האירוע 

אירועים גדולים נוטים להיות גנריים, כי כשמדובר בכמות גדולה של אורחים יש יחסית מעט מרחב תמרון בכל מה שקשור בעיצוב של האירוע, בנושא שלו ובבחירת המנות והמשקאות שיוגשו בו. אם אתם חולמים על חתונה בעלת נושא מיוחד או בת מצווה יוצאת דופן, הפקת אירוע קטן היא הזדמנות להתפרע וללכת על כל החלומות שלכם.

לדוגמה, זוג שנפגש במהלך הטיול הגדול שאחרי צבא, ורוצה לקחת את האורחים למסע בארצות המזרח הרחוק, יכול להשקיע בעיצוב שתואם את הנושא של האירוע - החל מבחירת מקום האירוע, דרך סידור הפרחים ובחירת אביזרי עיצוב נלווים שייתנו תחושה אותנטית. האוכל בחתונה כזאת יהיה חלק חשוב מהחוויה אין כמו טעמים וניחוחות מהמזרח כדי ליצור חוויה אקזוטית מושלמת. שף פרטי יוכל לסייע בבנייה של תפריט השואב השראה מארצות המזרח ומביא טעמים מיוחדים ואותנטיים, שישלימו את החוויה של הזוג ושל האורחים. אם אתם מתלבטים כיצד ליצור את החוויה המושלמת באירוע שלכם, בקייטרינג לאירועים קטנים יוכלו לסייע לכם לקבל החלטות הנוגעות לסוג המנות, סגנון ההגשה והמשקאות הנלווים. 

שירותי קייטרינג לאירועים קטנים - הפתרון לדילמת הספקים

הפקת אירוע קטן יכולה להיות מסובכת, מאחר ופעמים רבות צריך לפנות לספקים מסוגים שונים כדי לבצע משימות, שבדרך כלל נעשות על ידי אולם האירועים. בין היתר, בהפקה של אירוע קטן תצטרכו לשכור ריהוט בנפרד משכירת מקום האירוע, ולהביא מעצב או מעצבת חיצוניים. שירות קייטרינג לאירועים קטנים מכסה לכם חלק מהמשימות הנלוות לאירוע. כמובן שהקייטרינג יהיה אחראי על ההסעדה עצמה, אך גם על עריכת השולחנות, שירותי בר, מתן השירות לאורחים והניקיון אחרי האירוע. בחירה בקייטרינג לאירועים קטנים יכולה להתגלות לא רק כבחירה באוכל מעולה ובשירות אישי, אלא גם בבחירה שתחסוך לכם כסף על ספקים חיצוניים.

אולי יעניין אותך גם: