לבשל ממש כמו שף

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בתוכניות הריאליטי בתחום מזון. על ישראל הטרנד החם הזה לא פסח ושלל תוכניות עלו לאוויר בפריים טיים. תוכניות כמו "מאסטר שף", משחקי השף ו- MKR כבשו את מסכי הטלוויזיה של רבבות ישראלים חובבי בישול, שצפו במתחרים השונים מכינים מנות משובחות מאין כמותן בנסיון לזכות בפרס הנכסף. במאמר זה נדון על יכולות הבישול ומתכונים שונים שאתם יכולים להכין ממש כמו שפים מקצועיים במטבח ביתכם הפרטי.

רפרטואר של מתכונים

כל מי שאוהב לבשל מחזיק ברפרטואר של מתכונים שונים, ביניהם תמצאו מתכונים לארוחות צהריים, מתכונים לארוחות ערב, מתכונים לשבת ושלל מתכונים נוספים. כיום כל אחד יכול לבשל מתכונים נפלאים שהוא מוצא ברחבי הרשת ולהתנסות במנות קולינריות שונות. אך מה נפלא יותר מאשר לקבל כבר מראש מתכונים אשר נכתבו בידי שף אמיתי? לשפים המקצועיים ישנם סודות שאי אפשר למצוא באינטרנט. כל מיני ניואנסים קטנים שמפשרים את טעמה של המנה או הקינוח. כל מיני טיפים מה לעשות או לא לעשות, אילו שילובים לנסות יחד וממה להימנע ועוד שלל עצות מועילות אשר יכולות לסייע לכל חובב בישול מתחיל ועד מקצוען אמיתי.

השף בדרך אליכם

ישנם גם אנשים שכלל לא אוהבים לבשל. במקרים כאלו אפשר להתפנק ולהזמין שף פרטי עד הבית. השף יגיע אליכם ויכין עבורכם כל ארוחה שתחפצו בה. תוכלו להזמין ארוחות מתפריטים קיימים או להחליט שברצונכם לבנות ארוחה בהזמנה אישית כך שהכל יוטעם לחיכם עד הגרגיר האחרון. אין ספק שלשבת בבית וליהנות ממטעמיו של שף פרטי זו חוויה נהדרת במיוחד.

אירועים מיוחדים באמת

למי שמחפש מחווה מיוחדת לאירוע רומנטי כמו יום הולדת, יום נישואין או סתם רוצה להפתיע את בן או בת זוגו בהפתעה מרגשת יכול בהחלט להעזר בשירותיו של שף פרטי. בן או בת הזוג בוודאי יהיו מופתעים עד מאד שכן זו אינה מתנה סטנדרטית והיא אכן מיוחדת במינה. אוכל הוא ללא ספק אחת ההנאות הגדולות של החיים ומה טוב יותר מליהנות מאוכל טוב עם חברה טובה? תוכלו להחליט על אירוע קטן ומצומצם רק של שניכם או אירוע עם משתתפים נוספים שיגעו לחגוג לכם ויהנו גם הם מהשירות המיוחד והכה אישי של שף פרטי.

מתנה מקורית באמת

אם אתם אוהבים לבשל ורוצים להפתיע את בני זוגכם במתנה ממש מקורית תוכלו להזמין סדנת בישול אשר בה תלמדו לבשל, תקבלו הסברים ותחוו חוויה ייחודית במיוחד. אם אתם קבוצת חברים שמחפשת לעשות משהו מיוחד, ערב בסגנון סדנת בישול יכול להיות קסום וטעים שישאיר לכם גם טעם טוב בפה וגם זיכרונות נפלאים מערב גיבוש על טהרת המטבח והבישול.

אירוע קטן ואינטימי

בתקופה לא פשוטה זו שאסור להתקהל תוכלו להשתמש בשירותיו הייחודים של שף מארח. אם יש לכן אירוע כמו בר מצווה, ברית או אפילו חתונה קטנה תוכלו להגיע אל מקום פסטורלי ויפהפה השוכן במושב רינתיה. הלופט שאליו תגיע כדי לחגוג את האירוע שלכם, שופץ ועוצב מחדש כדי להשרות עליכם אווירת רוגע ונועם. את כל האביזרים הנדרשים החל משולחנות אבירים דרך מכונות קפה וכלה בעיצוב המקום אנו נספק עבורכם. כמו כן תוכלו ליהנות מתפריטים אישיים בניצוחו של השף המארח אשר יבשל את המנות בסגנון מטבח פתוח ממש לנגד עיניכם.

לסיכום, בין אם אתם חובבי בישול ובין אם סתם בא לכם להתפנק או לערוך אירוע במקום קסום תוכלו לעשות בקלות בעזרתו של שף פרטי.

אולי יעניין אותך גם: