תפריט קייטרינג חלבי בהכנת שף פרטי

לאירוע קטן ואינטימי, ניתן להכניס טאצ' יוקרתי שירים את האירוע משמעותי וייתן לאורחים שלך חוויה בלתי נשכחת. אוכל טעים, מפנק, יצירתי ובאיכות גבוהה הוא אחד הדברים שמותירים הכי הרבה רושם באירוע. ההיקף הקטן של האירוע מאפשר לך לשכור שירות שנגישותו והפופולריות שלו גוברת והולכת. שירותי שף פרטי לאירועים יבטיחו כי יוגשו לאורחיך מנות באיכות הגבוהה ביותר. כיום יותר מאי פעם, קייטרינג בהכנת שף פרטי יכול להיות מאוד איכותי, משביע ויוקרתי גם תוך הגשת תפריט חלבי. התפריט החלבי מציע מספר יתרונות לאירוע קטן.

כשרות

המטבח החלבי דורש סטנדרטים פחות קפדניים של כשרות ולכן יספק מענה למגוון רחב יותר של דרישות כשרות של אורחיך. בכל מקרה, מומלץ לוודא כי השף שיוזמן בעל כל התעודות הנדרשות כדי להבטיח פיקוח ראוי על הכשרות שיהיו מקובלים על האורחים.

מתאים לכולם

מטבח חלבי מתאים לצמחונים, מנות רבות יתאימו גם לטבעונים ואוכלי הכל שבינינו ייהנו גם הם מההיצע הרחב והמקורי שיציע שף פרטי בעל יצירתיות שיוכל להתאים את מנות האירוע ברמת בוטיק לצרכיך. מומלץ לבחון עם השף כי תהיה אפשרות לחלופות טבעוניות לאורחים שירצו בכך.

קינוחים ברמה גבוהה

יתרון משמעותי בקייטרינג חלבי הוא שידיה של הקונדיטוריה אינן כבולות. במקרה כזה לא נדרש מהקייטרינג להשתמש במוצרי פרווה ובתחליפים שלעולם לא ישתוו למה שנוכל לקבל בקינוחים מחמאה איכותית, שמנת, שוקולד חלב, ריבת חלב וכל הפינוקים שמגיעים אל הקינוחים עם מוצרי חלב טובים. משמעות הדבר היא שבאירוע בו הקייטרינג חלבי מובטחים קינוחים טעימים במיוחד שאינם דורשים תחליפים וניתן להגיש בגרסתם המקורית כמו בר גלידות מגוון, קרם ברולה או טירמיסו. במידה ומדובר בשף המתמחה בתפריטים חלביים בעל תושייה ועם סטנדרטים גבוהים, כל הקינוחים ייעשו מחומרי גלם איכותיים ומפנקים שלא ישאירו אף אחד אדיש.

מגוון רחב ויצירתי יותר משניתן להעלות על הדעת

כיום, קייטרינג חלבי לאירועים לא מסתכם בפשטידות גבינה, בורקסים וסלט. ניתן להציע לאורחיך מנות איכותיות ויוקרתיות שלא ייפלו כלל באיכותן ובסיפוק שניתן להפיק מהם מהקייטרינג הבשרי הנדיב ביותר. אלו רק כמה מהמנות האהובות מאוד על הקהל הישראלי שניתן להציע בקייטרינג חלבי עם שף פרטי.

  • ניוקי – כופתאות הפסטה העשויות מתפוחי אדמה או מבטטה אהובות מאוד וניתן להגישן טריות וחמות מעמדת הכנה במקום. ההכנה הפשוטה מאפשרת להתאים אישית לכל אורח ממספר אפשרויות את הניוקי שיעדיף – עם פסטו, שמנת, צנובר ופטריות ועוד מגוון שילובים נהדרים שכולם אוהבים.
  • גלילות חצילים – רך, נימוח, מלא בגבינות איכותיות ושוחה ברוטב עגבניות סמיך ועשיר, המנה המפנקת היא אחת הפופולריות בישראל, חלבית לחלוטין ותיחטף מהמגשים.
  • פיצה – מי לא אוהב פיצה? איש לא יכול להתנגד למאפה הפריך, הגבינתי והמפנק הזה האהוב על מבוגרים וילדים כאחד. ניתן אפילו להכין פיצות קטנות בהזמנה אישית שיתנו לילדים הזדמנות להרכיב את פיצת החלומות שלהם ולהציע תוספות שוות ברמת בוטיק כמו מוצרלה באפלו, מחית כמהין, ארטישוקים, זיתי קלמטה ועוד הפתעות רבות אחרות.
  • לפתיחות ולאורך כל הארוחה, ניתן להציע לאורחים מגוון סוגי סלטים ירוקים עם חומרי גלם איכותיים, פוקאצ'ות עם ממרחים שווים כמו סקורדליה (ממרח שקדים ושום יווני), טפנד זיתים וממרח ארטישוקים, ירקות קלויים כמו זוקיני, כרובית ובטטות ועוד מנות קלילות אחרות שילכו מעולה עם כל מה שיהיה על השולחן.

לארוחת צהריים נעימה וקלילה לאחר עלייה לתורה, לברית אינטימית בבית עם משפחה וחברים קרובים, למסיבת שחרור משפחתית או לכל מטרה אחרת בה אנו רוצים לפנק, תפריט חלבי בהכנת שף פרטי תיתן נגיעה אחרת לגמרי לאירוע שלך.

אולי יעניין אתכם גם: