שף פרטי לארוחת ערב חלומית – איך להיערך בהתאם?

אם אתם מעוניינים לפנק את האורחים או להפתיע את בן/בת הזוג, הזמנת שף פרטי אליכם הביתה הינה הפינוק המושלם. כאשר מזמינים שף אשר יכין עבורכם ארוחה חלומית יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון.

הזמנת שף פרטי עד הבית, תחסוך מכם את העבודה הקשה במטבח ואת מרבית ההכנות סביב האירוח, אך גם כאשר מזמינים שף למטבח שלנו – חשוב לוודא שיש ברשותנו את כל התנאים ההכרחיים להכנת ארוחה חלומית.

חומרי גלם איכותיים

שימוש בחומרי גלם איכותיים הכרחיים ליצירת החוויה הקולינרית ולארוחה חלומית. בניגוד לחובבי הבישול הביתי, את השפים תוכלו למצוא מסתובבים בסמטאות של השווקים השונים, נותנים לחוש הריח להוביל אותם, בוחנים מקרוב פירות וירקות עונתיים, מבקרים אצל הקצב ובחורים את הנתחים הטובים ביותר, בודקים את הסחורה הטרייה של הדייג ומבלים בחנויות התבלינים.

כמובן שלכל שף העדפה שונה, יש שיעדיפו לרכוש דגי בריכות ולא דגים שנמשו מהים, יש שיבחרו חנויות קבועות וספקים קבועים על פני הסתובבות בחנויות שונות. בכל ארוחת שף טובה תוכלו לראות התייחסות לעונות השנה, בחירת הירקות, הפירות והתפריט עתיד להשתנות בהתאם למצרכים העונתיים, בנוסף גם נראות המנות עשויה להשתנות בהתאמה לרוח העונה.                                   

כאשר אתם מזמינים שף פרטי לארוחת ערב, לרוב השף יביא עמו את המצרכים אשר הוא בחר בהתאם לתפריט שנקבע מולכם מראש.

תפריט מותאם לאורחים

אם כבר החלטתם לפנק את האורחים בארוחת שף איכותית, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור תפריט מתאים אשר יוכל לרצות את כולם. תוכלו לבחור תפריט מוכן מראש, מבין התפריטים אותם מציע השף. מבין התפריטים המוכנים מראש תוכלו למצוא: תפריט לארוחה איטלקית, תפריט אסיאתי ותפריט גורמה צרפתי. במידה ואתם מרגישים צורך להתאים את התפריט לאילוצים של האורחים השונים, מומלץ להתייעץ עם השף ולבנות ארוחה חלומית אשר תתאים לכולם.                               

 כאשר בונים תפריט מותאם שימו לב להעדפות השונות של האורחים, אם יש צורך בתפריט טבעוני או צמחוני, אם יש צורך בתפריט כשר, או אם קיימות אלרגיות שונות שיש להתחשב בהן.

סביבת עבודה נוחה

לפני שאנחנו מזמינים שף לטבח שלנו, צריך לוודא שלשף תהיה סביבת עבודה נוחה להכנת הארוחה ותפעול האירוע. סדרו מראש את המטבח, פנו את השיש ובדקו שאזור המטבח מוכן ונוח לבישול והגשה. זכרו שזו הפעם הראשונה שהשף נמצא אצלכם במטבח וזו אינה הסביבה הטבעית לו, לכן יש חשיבות רבה לסידור סביבת העבודה טרם הגעתו.

בחירת קונספט לאירוע

מאחר ולא כל יום אנחנו מזמינים שף לארוחה חגיגית, כדאי לנצל את החוויה עד הסוף ולבחור קונספט לערב האירוע. מבחירת התפריט, לעיצוב שולחן האוכל וכלי ההגשה תוכלו להעניק לאורחים שלכם חוויה שלמה, טעימה ומענגת. אם לצורך הדוגמא בחרתם בקונספט איטלקי, השקיעו מחשבה בשילוב כלי הגשה המתאימים לחוויה האיטלקית, בחרו במפת שולחן משובצת ועיצוב הכולל את צבעי הדגל: אדום ירוק ולבן.  


משטח עבודה איכותי

לבחירת כלי העבודה ומשטחי העבודה במטבח יש חשיבות מרבית לצורך בישול מקצועי שכן כל טבח חובב או שף מוצלח, יבחרו עבור המטבח שלהם את מוצרי החשמל וכלי העבודה האיכותיים והטובים ביותר. כשאר מעצבים מטבח המיועד לבישול מקצועי יש להתחשב בעיצוב הכולל של סביבת העבודה, תוך מתן דגש מרבי לבחירת שיש איכותי למטבח, אשר ישמש הן כמשטח עבודה חזק ועמיד והן כעיצוב דקורטיבי למטבח שלנו.  קיים מגוון אינסופי של עיצובי שיש למטבחים מאחר ושיש הינו יצירת האומנות של הטבע – ולכן לא ניתן למצוא 2 משטחי עבודה זהים.  

בחרו שיש למטבח העונה על הצרכים הקולינריים והדקורטיביים שלכם.

 

אולי תרצה לקרוא גם: