שף פרטי עד הבית – לאירוע מושלם

בשנים האחרונות עלתה המודעות לקולינריה איכותית בישראל ובכלל, ועמה משב רוח רענן של שפים המתמחים בעבודה עם חומרי גלם איכותיים, מנות יצירתיות ושוברות מוסכמות ותפריטים מגוונים בהתאמה להעדפות הסועדים.

לצד המסעדות, ניתן כיום להזמין הביתה או למקום לבחירתכם שף פרטי. היתרונות שבהזמנת שף פרטי הם מגוונים – באמצעות שף עד הבית ניתן לארח או להתפנק בארוחת גורמה איכותית מבלי לטרוח על קניות, בישולים וניקיונות, ואפילו לא להתלבט בנוגע לכלי ההגשה. שף פרטי איכותי מגיע אליכם עם הכל – מתפריט שנבנה בהתאם להעדפותיכם, ועד חומרי גלם מהמשובחים והטריים שיש, ואפילו ערכת כלים מהודרת לצד מלצר מיומן, הכל כדי שתוכלו ליהנות בראש שקט מארוחה בלתי נשכחת. שף עדי מילר הקימה את חברת Private Chef עוד בשנת 2007, והיא מראשוני השפים הפרטיים בישראל, בעלת ניסיון עשיר ומקצוענות ברמות הגבוהות ביותר בענף.

רוצים להתארח או להשתתף בסדנת בישול? גם זה אפשרי!

 ניתן גם לבחור להתארח בלופט יוקרתי וקסום לאירועים פרטיים או אירועים קטנים בלב מושב פסטורלי באזור המרכז, המתאים ל-20 עד 80 משתתפים, וליהנות מארוחת שף איכותית. כמו כן ניתן ליהנות מארוחת ״שף מארח״ או מסדנאות בישול מיוחדות בהתאמה אישית/קבוצתית, עם התמחות במטבחים שונים: מטבח איטלקי, מטבח אסיאתי או מטבח צרפתי למשל. סדנאות בישול הן דרך נפלאה לאירוע יוצא דופן, המשלב באופן פעיל את הקהל.

סדנאות בישול – גם לזוגות וחברים

 אם אתם מעוניינים בסדנת בישול מרתקת, שניתן להפיק ממנה אוכל מדהים וללמוד דברים שילוו אתכם במשך שנים רבות – הגעתם לכתובת הנכונה! סדנת בישול בביתכם היא חוויה מדהימה, שבסופה תיהנו מארוחת גורמה מפנקת. הסדנה מתאימה לזוגות, לקבוצות חברים, למשפחות ועוד. מדובר בפעילות חווייתית ומגבשת, שאף מתאימה לחברות וארגונים, או כל הרכב שרוצה להתגבש יותר, ויתרונותיה של סדנה כזו מוכחים כמסייעים לבניית צוות, לכידות, מוסר עבודה ופתרון בעיות, לצד פיתוח מיומנות.

תפריטים ומתכונים

 באתר זה תמצאו מגוון של תפריטים ומתכונים מגוונים ממגוון מטבחי העולם, מפוקאצ׳ה איטלקית לטרטר פילה בקר יפני על קרם אבוקדו, לצד קינוחים מגוונים כמו טראפלס שוקולד וליקר דראמבוי, עוגת גבינה קרה לשבועות או לכל אירוע, עוגת גזר עם קינמון ואגוזי מלך ועוד. אתם מוזמנים להציץ בתפריטים ובמתכונים המגוונים שלנו, ששמים דגש על המטבחים הצרפתי, האיטלקי, האסיאתי ועוד, תוך שימוש תמידי בחומרי גלם משובחים וטכניקות עדכניות מעולם הקולינריה העכשווי, וכמובן שמומלץ ליצור קשר ליצירת תפריט מותאם אישית.  

 

אולי תרצה לקרוא גם: