ארוחה רומנטית עם שף פרטי

אם אתם רוצים להפתיע אדם יקר ללבכם או מתלבטים איזו מתנה לקנות לבת או בן הזוג לכבוד יום הנישואים, היום תוכלו לעשות את זה באמצעות שף פרטי שיכין לכם ארוחה מדהימה בחלל הבית שלכם עבורכם ועבור בן או בת הזוג! מזה מספר שנים שחווית האוכל בארץ זוכה לבילוי מועדף עם הרבה כבוד והערכה. הישראלים הפכו לחובבי קולינריה ומסוגלים לזהות מיד מה זה 'צילחות' ראוי, איזו גבינה היא איכותית ולהעריך ארוחת שף משובחת ואיכותית. עוד תשמחו לשמוע שהיום ניתן ליהנות על הגג במרפסת ביתכם וגם בגינה הפרטית שלכם מארוחת גורמה שתוגש לכם על ידי שף פרטי. באילו הזדמנויות מומלץ להזמין אליכם שף פרטי שינצח על הערב ביד רמה? על כך במאמר לפניכם.

הצעת נישואין     

כולם מחפשים את הדרך הכי מקורית להציע נישואים לבן או לבת הזוג שלנו. יש מגוון רעיונות קסומים כמו: קפיצה ממטוס צלילה בים או לעמוד עם שלט על גשר מעל כביש מהיר ועוד. אך הדרך הקלאסית והנאותה ביותר היא ארוחה רומנטית במתחם החלל שלכם. אתם מוזמנים לערוך שולחן בבית שלכם, בבית מלון או על חוף הים ולהזמין את שירותיו של שף פרטי  שישמח להציע לכם את מגוון המנות הכי משובחות שיקסימו אתכם ואת  בני  הזוג שלכם עד שיגידו  – "כן" מהיר ומרגש במיוחד!

מסיבה פרטית        

אם אתם חוגגי יום הולדת עגול ויש לכם חברים קרובים שתרצו לפנק ולהרשים אותם בארוחה טובה שף פרטי יוכל לסייע לכם בכך. שף פרטי בבית ייצור חוויה קולינרית אדירה בכל אחת מהצלחות של החברים שלכם ויהפוך אתכם למארחים האולטימטיביים. תוכל להזמין את החברים הקרובים, משפחה ואף חברים מהעבודה לחגוג עמכם את יום ההולדת ברמה גבוהה מאד וייחודית. כל שנותר לכם לעשות, הוא להיות מארחים נעימים, חייכניים וליהנות מארוחה, יין וחברה טובה.

שף פרטי לחופשה    

יוצאים לחופשה מפנקת במיוחד? תוכלו להזמין לחופשה את שירותיו של שף פרטי. לדוגמא אם החופשה הבאה שלכם על יאכטה ואתם שטים לחופי הריביירה הצרפתית, השף שבחרתם יכול להתלוות אליכם ולבשל עבורכם מדי יום ביומו תפריט מגוון של מאכלים אותם תוכלו לבחור מראש או לתת לו להפתיע אתכם במטעמים אותם ניתן להכין מחומרי גלם מקומיים. כמו כן תוכלו לבקש ממנו להכין לכם גם מבחר עשיר של קינוחים ביניהם:  עוגות, פטיפורים, מקרונים, עוגיות שונות, מוס וכל העולה על דעתכם.

איך תדעו לבחור בשף הפרטי שלכם?

תקציב – בכל ארוחת שף חשוב לוודא מה התקציב שלכם? כמה אנשים אתם? את מי אתם מעוניינים להזמין לארוחה וכמה תהיו מוכנים להשקיע? ואז תוכלו לבחור בהתאם.

ידע קולינרי – בבחירת שף פרטי, מומלץ לבחור בשף שמתמקצע בסגנונות הקולינריים שונים ומגוונים  ולא רק בסגנון אחד.

אוכל ביתי – במידה ואתם מעוניינים במזון שהוא ביתי עם ניחוחות נוסטלגיים מבית אמא, חשוב לוודא שהשף הפרטי מכיר, מעוניין ויודע להכין סוג מזון שכזה.

סדנת בישול פרטית – שירותי שף פרטי יכולים לכלול גם  שילוב שלכם בכל הליך הבישול והאפייה במידה ואתם מעוניינים בכך.

איך תכינו את החלל לחוויית שף פרטי?     

כדי שיהיה נעים לכם וגם לשף יש להכין מראש  משטח עבודה הולם בו יוכל השף לבשל. כמו כן, יש לשוחח עמו לפני הזמנתו ולברר את  כל האלמנטים המרכיבים את הערב, מה נדרש לכך ולהבין ממנו מה הוא צריך על מנת להתנהל כראוי בביתכם. עוד מומלץ יהיה לדאוג לחלל נקי ומסודר, תאמו את התפריט מראש, הכינו שולחן יפה עם מפה, מפיות, פרחים ותאורת נרות רומנטית, דאגו למוזיקה רקע, יין משובח וריח נעים שיתפזר בחלל.