שירותי שף פרטי לאירועים קטנים וגדולים

 בשנים האחרונות אירועים עם שף פרטי הפכו לטרנד שתופס תאוצה ונותן פתרון מהנה ומפנק לארגון ארוחה לפי טעמכם האישי ולתקציבכם, והכל מבלי צורך לעמול.

 שף עד הבית

אנשים רבים מחפשים דרך להפיק אירוע יוצא דופן ומיוחד עם ניחוח קולינרי שלאורחים יהיה קשה לשכוח. אם זה בר או בת מצווה בבית פרטי, ערב גיבוש לעובדים במשרד, יום נישואין או יום הולדת בטבע וכד'. אחד מהטרנדים התופסים תאוצה בשנים האחרונות הוא הזמנת שף פרטי לאירועים

השף מגיע למקום האירוע עם ציוד ומרכיבי המזון על פי תיאום מראש של המנות ומכין אותן מול עיני האורחים במעין מופע קולינרי עם הסברים, טיפים ומתכונים. השף משלב אורחים המעוניינים להתנסות ולבשל ביחד אתו והכל בהומור ובאווירה ביתית. למעשה, אפשר להזמין שירותי שף לכל מקום גם אם זהו צימר, מסיבת רווקות בוילה להשכרה, ביער, בבריכה ועוד. 

אפשר גם להתארח בבית השף על פי תיאום מראש לערב קולינרי מה שהפך לקונספט עולמי של שפים המבשלים בביתם. עם זאת, בין אם האירוע בבית השף או בין אם בביתכם האירוח מתאים למספר מצומצם של אנשים.

אלו מנות יכין לנו השף?

קייטרינג לאירועים עם שף עד 100 איש ניתן להזמין בסגנונות שונים ומגוונים. מארוחת גורמה איטלקית, אסיאתית או צרפתית, ארוחת בריאות ועד לארוחה בשרית, ארוחת דגים או ארוחה ים תיכונית. בניגוד לקייטרינג רגיל אותו הזמנו מראש ונחמם לפני ההגשה, השף מבשל במקום ועושה שימוש במוצרים טריים ואיכותיים. כאשר בוחרים ארוחת שף על האש למשל, הנתחים של הסינטה, אסאדו ואנטריקוט, יהיו טריים ועסיסיים וייצלו על המקום.  הארוחה כוללת מספר מנות ומלווה בסלטים, תוספות (צ'יפס, אורז) וקינוחים כמו מגשי פירות העונה, עוגות, גלידה וכד'.

דוגמא נוספת לארוחת גורמה עשירה בסגנון צרפתי היא ארוחה עם מנות פתיחה כמו לחם שאפה השף, מטבלים, חמאה וסלט עלים. מנות ראשונות כמו: צזיקי חצילים עם יוגורט, סביצ'ה דניס, טרטר סלומון, שרימפס ועוד. מנות עיקריות כמו: פילה דניס או סלומון, פרגית או בקר ולבסוף קינוח אישי ופירות. כל ארוחה בכל סגנון ניתן להזמין בהתאמה אישית ולפי הסגנון אותו בוחרים.

להגיש מבלי להתאמץ

אפשרות נוספת להפקת אירוע מושלם הוא הזמנת מגשי אירוח משף. נניח ואתם עושים אירוע של שבת חתן, ברית, עלייה לתורה, חינה או הפרשת חלה ורוצים להגיש כיבוד מחוץ לבית הכנסת או בבית. האוכל צריך להיות נגיש, טרי, כשר, ללא בישול במקום ואיכותי. מגשי האירוח פותרים את עניין הכיבוד באירוע. תצטרכו רק להניח על השולחן ולסדר כלים חד פעמיים יפים ומכובדים. המגשים מאוד אסתטיים ומגוונים וכוללים בעיקר מאכלים חלביים, צמחוניים או טבעוניים. למשל: מגש פרחי בטטה עם גבינות וברוקולי, פשטידות, מגש פסטה או תפוחי אדמה, פלטת דגים מעושנים, פלטת כריכים ומטבלים, סלטים ומתוקים (מגש עוגות מרוקאיות וכד'). היתרון בכך שניתן להתאים את תכולת המגשים לכל תקציב, המבחר עשיר ואין מאמץ מצדכם.

יתרונות השף הפרטי

אין ספק שהזמנת שף פרטי זו חוויה מפנקת לאורחים ולמארחים כאחד. אין צורך להתעסק עם קניות, בישולים, אפייה, הגשת הארוחה והניקיונות. השף מגיע עם הציוד שלו, כלי האירוח, המגשים ועם מוצרים טריים. ישנן ארוחות פרטיות שאליהן יגיע השף עם צוות של מלצרים מסתובבים כמו ארוחות קוקטייל ובהתאמה למספר המשתתפים. השף יארגן את כל הפרטים הקטנים ויצוק תוכן לאירוע כך שיותאם לראש שלכם ושל האורחים.

 

אולי יעניין אותך גם: