​5 סיבות מדוע כדאי להזמין שף פרטי לחתונה באווירה אינטימית

מזל טוב, החלטתם להתחתן! אם אתם מחפשים אירוח באווירה אינטימית שתתאים לכם, הזוג הצעיר, ולאורחים שאתם מזמינים לחתונה – הגעתם למקום הנכון.

לפני הכול, כדאי להבהיר משהו חשוב – שף פרטי הוא לא רק עבור העשירים והמפורסמים! אולי זה נשמע לכם כמו מותרות, אבל אם אתם באמת לוקחים בחשבון את היתרונות, זה פשוט הגיוני, חסכוני וטעים.

ההמלצות על שפים פרטיים פונות בדרך כלל אל ליבם של הורים ואנשים עסוקים, אבל גם קייטרינג לאירועים קטנים – כמו מסיבת חתונה אינטימית – שעליו מנצח שף פרטי, יכול להיות בדיוק הגורם שיוסיף ערך מוסף ייחודי לאירוע המשמח של חייכם.

בין אם החתונה שלכם נערכת בגינת הבית או באחד מאותם אולמות אירועים קטנים, הנה כמה סיבות למה כדאי לשכור את שירותיו של שף אישי לאירוע שלכם:

1.ארוחה אנינת טעם – נכון שיש חברות קייטרינג רבות שישמחו לשרת את האורחים בחתונה שלכם, אבל בהזמנת שף אישי כרוכה הבטחה למנות אוכל מיוחדות, כמו שרק שפים מקצועיים יודעים להכין. בעצם, בהזמנת שף אישי לאירוע שלכם, אתם מקבלים קייטרינג בוטיק שמתאים במיוחד לאירועים אינטימיים עם מספר קטן, יחסית, של אורחים. קייטרינג שכזה מבטיח ארוחה אנינת טעם מיוחדת יותר מאשר המנות שאנחנו רגילים לפגוש בחתונות. שף אישי גם אחראי לכך שהתפריט יוכן ממזון טרי ובריא, ואחראי לכך שהכול ידפוק כמו שעון בעת האירוע. מה שמבטיח שתוכלו להיות רגועים ולבלות עם האנשים שבאו לחגוג אתכם בשמחתכם, מבלי לדאוג לכול מה שקורה מאחורי הקלעים.

2.ניהול הפקת האירוע – קייטרינג בוטיק חוסך לכם גם את כל ההתעסקות שכרוכה בהפקת האירוע שלכם, כמו הזמנת מלצרים, ברמנים, הזמנת כלים, עריכת השולחנות, וכמובן, פינוי, סידור וניקוי המקום בתום האירוע.

3.סגנון האירוח – קייטרינג בוטיק עם שף פרטי, מאפשר לכם לבחור בסגנון המסיבה והאירוח המועדף עליכם. למשל, האם תרצו שהחתונה תהיה בסגנון של מסיבת קוקטייל, או שאתם מעדיפים ארוחת ערב רשמית? בכול מקרה, כל שעליכם לעשות זה להתייעץ עם השף ולבחור את הסגנון שמתאים לכם.

4.אוכל בריא ומזין – כשאתם מזמינים אחד מאותם שפים פרטיים מקצועיים, אתם מבטיחים שהאוכל שיוגש בחתונה יתאים לכול האורחים, גם לאלה שמוגבלים מבחינה תזונתית. תוכלו לבטוח בכך שבחתונה יוגש מזון שאתם יודעים שיענה על הצרכים של כל המוזמנים למסיבה שלכם. השף יעבוד יחד אתכם כדי ליצור מתכונים ומנות שלא רק יעמדו בצרכים התזונתיים שלכם ושל האורחים, אלא גם יהיו טעימים מאוד. אז אם אתם רוצים שהחתונה שלכם לא תזיק חס וחלילה לאורחים, ורוצים להבטיח להם ארוחה בריאה ומזינה, סכמו את הדברים מראש עם השף. כך תוכלו להבטיח שהמזון שיוכן יתאים לדרישות הספציפיות שלכם.

5.חסכון בעלויות – שף פרטי יכול לעזור לכם לחסוך כסף. המומחיות שלו תעזור לכם לבנות תפריט טעים ומזין שעומד בדיוק בתקציב שהגדרתם, ויחד עם זאת לא פוגע באיכותו של המזון שיוגש בחתונה.


להזמנת שירותי שף פרטי מוזמנים ליצור איתנו קשר


תגיות - שף פרטי

קבלת פנים. חתונה קטנה בבית
קבלת פנים. חתונה קטנה בבית
נתחי סינטה צרובים. שף פרטי
נתחי סינטה צרובים. שף פרטי