עמדת קינוחי שף לאירוע בלתי נשכח

אירועים המשלבים שירות אישי של שף פרטי הופכים כיום למבוקשים יותר ויותר. לא משנה באיזה אירוע מדובר, מה כמות האורחים והיכן הוא נערך – תפריט עשיר שמתוכנן בקפידה ומאכלים איכותיים המבושלים בידי שף מקצועי ומיומן מבדילים בין אירוע פשוט ובין אירוע מקורי, מיוחד ובלתי נשכח.

ואם במאכלי שף מדובר, חשוב לציין את העמדה המפנקת ביותר באירוע שכל האורחים תמיד מחכים לה בכיליון עיניים, והיא עמדת הקינוחים. כי כל אירוע שיש בו מאכלים שהוכנו בידי שף אישי, לא יכול לאכזב ויציע לאורחיו גם קינוחים מתוקים, מגוונים בהגשה מרהיבה וססגונית. 

אז מה כוללת עמדת הקינוחים ומה מיוחד בה? איך היא תעשיר את האירוע שלכם ותהפוך אותו לאירוע שכולם ידברו עליו? בואו נבדוק.

פרזנטציה שובת עין

עמדת הקינוחים בכל אירוע היא העמדה המבוקשת ביותר. היא אומנם משתלבת בתצוגת המזון יחד עם שאר העמדות, אך היא מושכת את העין יותר מכול. אין מה לעשות – אי אפשר להתנגד לכוח המשיכה של השוקולד. עמדת קינוחים ראויה תציג אותו בפרזנטציה ייחודית ומושכת.

עיצוב עמדת הקינוחים צריך להיות מותאם לאופי האירוע ולגילם של החוגגים. נכון שאין גיל להנאה ממתוקים, אך יש הבדל בין מסיבה מתוחכמת של מבוגרים ובין מסיבה כיפית לילדים.

מתוקים לילדים

עמדת הקינוחים במסיבה לילדים היא המקום הראשון שאליו הם ייגשו כשייכנסו לחדר האירוח, ויש לכך סיבה טובה – היא תהיה צבעונית, מקושטת בכלי שולחן כיפיים, מלאה בצנצנות מלאות עד אפס מקום בשוקולדים בשלל צבעים, עמוסה בעוגות אישיות במגוון עיצובים ואין ספור סוכריות וקנקני משקאות קלים בצורות הגשה מיוחדות. אפשר לעצב את עמדת הקינוחים בהשראת נושא המסיבה או כל נושא אחר מעולם האגדות, הקולנוע, הספורט או הטלוויזיה. שף אישי מוכשר שהוא גם קונדיטור ושוקוליטייר ידע איך להנגיש לילדים את המתוקים ולהגשים להם את כל החלומות.

קינוחים מתוחכמים למבוגרים שמבינים עניין

עמדת קינוחים במסיבה למבוגרים אומנם תהיה מתוחכמת יותר אך גם היא בהחלט תגשים חלומות. וחלומות מתוקים של מבוגרים הם בהחלט מעניינים. הדבר הראשון שיצוד את עיני האורחים בעמדת הקינוחים הוא אזור המשקאות החמים הכולל משקאות רבים, מגוונים ומתוקים כמו משקאות שוקולד חם ונימוח עם קצפת מתוקה ועשירה; משקאות קפה משובח ממכונת אספרסו ביתית כמו אספרסו, מקיאטו לאטה, קפוצ'ינו ואייס קפה מעוטרים בחלב חם ומוקצף וכן בקינמון וקקאו; משקאות סחלב מתוק, אותנטי וחם עם מי ורדים, קוקוס ופיסטוקים; שלל שקיקי תה מכל העולם וסיידר אלכוהולי חם ומפנק; שיקים מפנקים חמים וקרים ועוד משקאות מענגים רבים.

הדבר השני שימשוך ויסקרן את האורחים הוא מבחר אדיר של עוגות אישיות בשלל צורות, מראות וטעמים, מגוון טראפלס משוקולד משובח ובמראה מרהיב, מבחר כוסיות עם קינוחי שוקולד, חלווה, שקדים וקוקוס עם עיטורי קצפת ועוד שחיתויות מפנקות רבות.

עמדת קינוחים במסיבה של חוגגים מבוגרים תהיה מקושטת בטוב טעם ותהלום את רוח המסיבה. אפשר לקשט אותה בצמחים יבשים ולפזר עליה פירות יבשים ליופי; אפשר להציב בה את כלי ההגשה על מגשי עץ גדולים לאווירת וינטג'; ואפשר להוסיף עציצים קטנים עם צמחים ירוקים בין הקינוחים לתחושה טבעית ונעימה. הכול כיד הדמיון הטובה ובתכנון קפדני ועיצוב מדויק של השף האישי המיומן.

השף שעושה את כל ההבדל

עמדת קינוחים המתוכננת, מעוצבת ומוגשת בידי שף אישי, עושה את ההבדל בין אירוע סתמי ובין אירוע יוקרתי שמכבד את האורחים ומתחשב בהנאתם. לאירוע יוקרתי ובלתי נשכח אל תתפשרו על שירות אישי, מקצועי ומסור של שף מומחה. כי אכפת לו מכם, מהאורחים ומההנאה המתוקה של כולם.