​שף פרטי לארוחה זוגית – שירות כובש לבבות

שף פרטי בשירות כובש לבבות

אומרים ש"אין אהבה אמתית כמו האהבה לאוכל...". זה כנראה נכון לגבי רובנו כשארוחה זוגית רומנטית, היא הזדמנות לשלב בין שתי האהבות, האהבה זה לזו והאהבה לאוכל טעים.

נרות, יין טוב ומנות גורמה, אלה רק חלק מהאיכותיות שהקייטרינג הפרטי מביא אל ארוחת הערב הרומנטית, הפרטית. בעצם, אותה חוויה שאתם מצפים לחוות בארוחת ערב זוגית במסעדת יוקרה, מגיעה אל ביתכם הפרטי באמצעות שירותיו של שף אישי.

ארוחה זוגית משותפת היא הדרך המושלמת לציון יום הולדת, יום נישואין, חג האהבה או היום הראשון בו נפגשתם. לא משנה איזה תאריך אתם רוצים לציין ולחגוג, מה שכן משנה, זו הדרך. עדיף שהארוחה הזוגית שאתם מתכננים תוכל להיות אינטימית, איכותית ועם תשומת לב לכול הפרטים, או בקיצור, כל מה שיראה שאכפת לכם ויפגין את אהבתכם לבן או בת הזוג שלכם.

אם אתם רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בארוחת גורמה ביתית לאור נרות, מבלי שתצטרכו לעמוד במטבח ולהכין את הארוחה במו ידיכם – שכירת שירותים של שף פרטי משלכם היא הדרך המושלמת שתאפשר לכם להלהיב את הלבבות גם במטבח וגם מחוצה לו.

ברגע שבחרתם את כובש הלבבות שלכם לערב המרגש כלומר, את השף הפרטי שלכם, הוא יעשה הכול על מנת להפוך את הארוחה הזוגית שלכם לחוויה מרגשת ולאירוע בלתי נשכח.

איך זה עובד?

כשמזמינים שף פרטי לארוחה זוגית, זה מתחיל בפגישה בין השף והלקוח, על מנת שיוכלו לבסס יחדיו את התפריט הרצוי לארוחת הערב הזוגית.

השף הוא זה שיצא לרכוש את כל הפריטים הדרושים לארוחה ובעיקר, יבחר במרכיבים טריים ובריאים. השף יגיע לבית הלקוח ביום ובשעה שנקבעו מראש, על מנת להתחיל לבשל במטבח הלקוח תוך שהוא משתמש בציוד האישי שלו.

הלקוח יוכל לשהות עם השף במטבח ולראות שהוא אכן משתמש רק בחומרי גלם טריים, ללא תוספות מלאכותיות וכו'. בנוסף לחוויית הבישול שמתבצעת במטבח הפרטי על ידי שף מקצועי ואיכותי, השף הוא גם זה שיערוך את שולחן האוכל עם נרות וקישוטים לפני שיגיש לבני הזוג את יצירת הגורמה שלו.

ארוחת הערב תוגש בשעה שנקבעה מראש, תוך כיבוד לוח הזמנים והצרכים של הלקוח.

בתום ארוחת הערב, השף הפרטי ישאיר את אזור המטבח נקי ויעזוב את הבית של הלקוח כאילו מעולם לא היה בו, כשהסימן היחיד יהיה הריחות הנפלאים של הארוחה הביתית.

הערב הרומנטי של זוג האוהבים יכול להימשך כרצונו, מבלי שיצטרכו לדאוג לניקיון.

בעצם, כשאתם מזמינים שף פרטי הוא מביא את המסעדה אל מפתן ביתכם יחד עם יוקרה ושלוות נפש. לא תצטרכו להזמין מקום מראש במסעדה הפופולרית, לנהוג, לחפש חנייה, להמתין בתור. גם לא תצטרכו לבשל ולנקות לאחר האירוע. רק אוכל טוב וחברה טובה – זה כל מה שימלא את ליבכם כשתזמינו שף פרטי לארוחה הזוגית שלכם.

קראו אודות: מדוע שף פרטי עדיף על הזמנת מקום במסעדת שף?

לפרטים נוספים צרו קשר 


תגיות - שף פרטי