​שף פרטי למסיבת רווקות

מסיבת רווקות טעימה במיוחד

מסיבת רווקות היא הזדמנות מיוחדת לחברות הקרובות להיפגש כדי לחגוג עם הכלה בשמחה ובהתלהבות את הימים האחרונים שנותרו לרווקותה.

אם אתן, החברות, מתכננות את מסיבת הרווקות לכלה שעבורה "אוכל הוא הדרך אל הלב", למה לא למקד את נושא המסיבה סביב האוכל? הנה כמה רעיונות למסיבה טעימה מאוד, רעיונות שיעודדו אתכן גם לבחור שף פרטי למסיבת הרווקות שידאג לכול הצד הקולינרי של האירוע.

  • ארוחת ערב בבית עם שף פרטי

לפעמים לא פשוט לארגן ארוחה במסעדה בחוץ, כקבוצה (נסו להזמין שולחן גדול לסוף השבוע). במקום לבלות ערב במסעדה המקומית הלוהטת, למה לא להזמין את השף האהוב על הכלה, או את השף שהוא כוכב מקומי, כדי שיבוא ויבשל לכן ארוחת ערב בסגנון מסעדה, עם מספר מנות ועם יין איכותי, בנוחות של הבית של אחת מכן?

תוכלו להזמין לבית גם את הבדרן או הבדרנית שאמורים להעלות את דרגת השמחה בערב הרווקות.

  • לברוח לסוף שבוע עם שף פרטי

אפשר, אמנם, להזמין סוף שבוע בספא לכול החברות, אבל עבור כלה שאוהבת אוכל ויין טוב עם מנת הרפתקאות, שכירת צימר בגליל או על חוף הים, יחד עם שף פרטי – תבטיח לכם חופשת סוף שבוע עליזה ושמחה שלא תשכח ימים רבים.

תוכלו למלא את הימים בפעילויות חוץ כמו הליכה, רכיבה על אופניים, שחיה בים ועוד. וכשהלילה יורד, זו הזדמנות להירגע בג'קוזי עם כוס יין לפני הישיבה לשולחן האוכל, לארוחה שתוכננה לפי הטעם של הכלה. וכמובן, שגם לא תצטרכו לנקות ולשטוף כלים לאחר הארוחה, השף ידאג לכול.

  • ארוחת צהריים, גבירותיי...

כשמגיע האביב, או כשהטמפרטורות מתחילות לעלות ואנשים מתחילים לבלות את אחר הצהריים בפארקים, זה הזמן לערוך פיקניק נינוח בפארק. חישבו על שמלות נשיות, רגליים יחפות, דשא ושמשיות. במקרה זה אפשר אולי לוותר על שירותי השף וכול אחת מכן יכולה להביא מאכל שנקבע מראש, כך שיהיה לכן מבחר שלם של מאפים וסלטים, מושלמים להגשה בטמפרטורת החדר. כל אורחת יכולה להביא בקבוק משקה או שניים, ואחת החברות יכולה לדאוג לתיאום כל הציוד הנדרש כולל שמיכות, צלחות חד פעמיות, סכו"ם וכוסות, משחקים וכן הלאה. פנו את שעת אחר הצהריים וקוו ליום שמש, אם מדובר בעונה לא יציבה. אמנם, תמיד אפשר להעביר את הפיקניק פנימה, אבל זה לא יהיה אותו דבר...

  • הזדמנות לקורס בישול קצר עם שף פרטי

מסיבת הרווקות שלכן יכולה להיות הזדמנות לקבל הדרכה בהכנת ארוחת גורמה, או סתם יסודות קולינריים עם טוויסט איכותי משובח. לצורך זה צריך להתאסף באחד הבתים ולפנות את המטבח. בישול יחדיו בהדרכה של שף מקצועי יכול להיות חוויה מדהימה, בעיקר כשלאחר האירוע מי שנשאר ליהנות מכול המטעמים שטרחתן והכנתן אלה אתן, קבוצת החברות שחוגגת את מסיבת הרווקות, לכלה, חברתכן היקרה.


למאמרים נוספים מהבלוג שלנו: 

לפרטים נוספים התקשרו/השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם


תגיות - שף פרטי