עורכים אירוע פרטי? הנה כמה טיפים למנות וקוקטיילים מנצחים

אם החלטתם להפיק אירוע פרטי, חשוב להבין לקראת מה אתם הולכים ולתכנן אותו כראוי וזאת על מנת להצליח וליהנות ביום האירוע. אין ספק כי אחד המרכיבים המהותיים בהצלחת האירוע הוא האוכל והשתייה ועל כן חשוב מאוד להשקיע מחשבה רבה בנוגע לסוגיה זו. אחת האפשרויות היותר טובות, שיאפשרו לכם להקים אירוע פרטי שכל המשתתפים יזכרו הוא לשכור שף פרטי שיגיע למקום האירוע ויכין במקום את המטעמים בהם תבחרו מתוך התפריט.

המנות והקוקטיילים המנצחים 

כדי להפוך את האירוע שלכם מאירוע מוצלח לאירוע בלתי נשכח, כדאי שתפנקו את המשתתפים באוכל ושתייה מעוררי התרגשות. כידוע, הדרך אל לב האדם מתחילה באוכל ואם אפשר להוסיף גם שתיה חריפה עדינה הרי זה משובח. בחלק הבא נציג לכם טיפים ומנות מיוחדות אותן כדאי שתגישו באירוע שלכם. הדבר הראשון שנכון הוא לבחור בין הסגנונות השונים ולהחליט האם אתם רוצים מעדיפים סגנון איטלקי, צרפתי גורמה, אסייתי וכיוצא בזאת ורק אחר כך להיכנס לרזולוציה בעמוקה יותר של בחירת המנות. אתם כמובן יכולים לבחור במנות הקלאסיות, שהופכות כל אירוע למובטח, אך אם אתם רוצים לצאת מהשגרה, כדאי שתבחרו במנות יוצאות דופן שיאפשרו לכם ולאורחים להתענג על המטעמים.

המנות מהמטבח הצרפתי 

 מנות הפתיחה שאתם יכולים להגיש לאורחים הן בין היתר: לחמים (ג'בטות ולחמי שיאור) וממרחים, חמאת עגבניות שום וטימין, טפנד זיתי קלמטה וזעתר, סלט עלים ועוד. למנות הראשונות אתם יכולים לבחור: שרימפס ופטריות, טרטר סלומון, סביצ'ה דניס, צ'זיקי חצילים שרופים, פטריות ממולאות בכבד אווז וכיוצא בזאת. מנות עיקריות אתרם יכולים להגיש כמובן באמצעות השף הפרטי) פילה דניס על מצע בורגול ופלפלים קלויים בויניגרט לימון חם, פילה סלמון ברוטב חרדל, לימון ודבש על קרעי פסטה וירקות, נתחי פרגית בחמאת לימון וטימין על תבשיל עדשים שחורים וירקות שורש או מדליוני פילה בקר ברוטב יין אדום על מצע פירה חרדל קטיפתי

המנות מהמטבח האיטלקי 

מנות הפתיחה המעניינות של המטבח האיטלקי הן: מטבל בלסמי מצומצם ושמן זית, סלט קינואה ועדשים שחורות וקפריזת עגבניות וגבינת מוצרלה עם בזיליקום טרי, זיתי קלמטה ובלסמיקו. במנות הראשונות: טרטר סלמון, סלרי, ג'ינג'ר וצלפים, פטריות ממולאות בגבינות, בצל ירוק ואגוזי מלך ובמנות העיקריות: רביולי תרד וריקוטה ברוטב שמנת, כרישה ופטריות, פילה סלמון בדבש, לימון וחרדל על מצע פסטה ועשבי תיבול.

המנות מהמטבח האסייתי 

 מנות פתיחה: סונומונו - סלט אטריות שעועית, אצות ומלפפונים בויניגרט יפני. מנות ראשונות: סלט עוף תאילנדי עם עגבניות שרי ו/או ספרינג רול ויאטנמי. במנות העיקריות: דג ים מטוגן ברוטב ג'ינג'ר, שאלוטס , פלפל סצ'ואן קלוי ולמון גראס ותבשיל קארי וחלב קוקוס.

קוקטיילים 

 אתם יכולים לפנק את האורחים במשקאות מפנקים הכוללים קוקטיילים עם ג'ין, קוקטיילים עם וודקה, קוקטיילים עם ערק, וקוקטיילים עם רום.

סדנאות קוקטיילים

אם אתם אוהבים לארח ו/או אם אתם אוהבים להעביר את זמנכם הפנוי עם משקה מרענן ולא תמיד מסתדר לכם לצאת אל הבר השכונתי, זה הזמן להכיר את סודות הקוקטיילים וללמוד כיצד מכינים אותם בקלות ובמהירות. סדנאות קוקטיילים, מתאימות לא רק עבור מי שמחפש לעבוד כברמן, אלא להיפך, סדנאות אלו מתאימות גם למי שרוצה ללמוד להכין קוקטיילים ומשקאות כתחביב.

לסיכוםהזמנת שף פרטי לאירועים הוא הפתרון האידיאלי שלכם לנושא האוכל והשתייה באירוע אותו אתם מארגנים, בין אם זהו אירוע בר/בת מצווה, אירוע חברה, אירוע פרישה לגמלאות וכיוצא בזאת.