​ארוחת שף פרטי – כמה טעים לי הזמן שחסכתי

לו רק היה לי שף במטבח שלי...

האם אתם מתכננים ללכת לסופר ולמלא את העגלה עד אפס מקום עם כל דבר שנמצא על המדפים כדי להכין את ארוחת הערב הנפלאה שהבטחתם לחברים?

עם לוח הזמנים הלחוץ שכולנו מתנסים בו היום, הצורך לספק ארוחה חגיגית כלשהי למשפחה או לחברים, יכולה להפוך למטלה ממש רצינית. האם לא יהיה זה נחמד שמישהו יעבוד במטבח שלכם ויספק לכם את הארוחה הטעימה, הידידותית וחוסכת הזמן?

למי שמארגנת מסיבת רווקות – לא מדובר במותרות

שירות של שף שמגיע לביתכם יספק לכם ארוחה מלאה בהתאם לטעמים שאתם אוהבים, ללא מתחים ובלי התרוצצויות. הזמיני שף פרטי למסיבת רווקות שאת מתכננת אצלך בחצר, והסירי דאגה מליבך. השף יקנה, יקצוץ, יחתוך, יגרר, יבשל, יטגן, יחרוך, יאפה... ויכין לכן הבנות את המנות המופלאות שהזמנתן. אבל הוא לא יסתפק רק בזה. הוא גם ישאיר את המטבח שלך נקי ומצוחצח.

השף הפרטי כבר מזמן לא נחשב למותרות שרק העשירים יכולים להרשות לעצמם. זה סוג של שירות שיכול לעלות פחות מאשר יציאה לארוחה במסעדה שמחיריה בינוניים. השף הפרטי יהיה אחראי לליווי צמוד של כל הארוחה, החל מתכנון התפריט דרך הקניות במכולת או בסופר וכלה בבישול ובניקוי המטבח. כל מה שאת צריכה לעשות זה לשבת עם החברות ועם הכלה המיועדת שחוגגת את קץ רווקותה, לצחוק וליהנות.

להוספת נופך רומנטי לארוחה הזוגית שאתה מתכנן

גם אם אתה יכול להכין לבת זוגך ארוחה רומנטית מושלמת בבית, הרעיון לשכור שף פרטי לארוחה זוגית יכול להיות רומנטי פי כמה. קודם כל זה יוריד ממך את כל המתח שכרוך בחשש שמא הארוחה לא תענה על הציפיות שלך או שלה. יחסוך לך את כל הזמן שכרוך בקניות ובהכנת האוכל, ובעיקר יאפשר לך לשבת כמו אורח בבית שלך עם אהובתך וליהנות מארוחה רומנטית לאור נרות עם יין מתאים. ארוחה שאורגנה על ידי מומחה, איש מקצוע שיודע איך להגשים את החלומות הקולינריים שלכם ללא מאמץ, ובלי להותיר אחריו סימן כלשהו שיעיד שבכלל היה במטבח שלך.

שף מקצועי יכין לכם מסיבת יום ההולדת נפלאה

כל שף מביא משהו אחר לשולחן. אז איך תדעו למי לבחור הנה שני טיפים שיעזרו לכם לבחור שף פרטי ליום הולדת שאתם מתכננים:

  • קודם כל לראיין – כשאתם מחליטים לבחור שף שיכין את מסיבת יום ההולדת לילד שלכם או לחבר קרוב, חשוב לבחור באדם אמין, שמקיים מה שהוא מבטיח ובעיקר נותן תחושה שהוא אדם מקצועי ומיומן. לכן, לפני שאתם חותמים על הסכם, בדקו את הרקע של השף הפוטנציאלי. וגם מה בדיוק משך אותו לתחום הכנת האוכל. מי שאוהב להאכיל אנשים, קרוב לוודאי שאהבה זו תתבטא גם במנות שיכין.
  • בקשו המלצות ונסו לדבר עם לקוחות לשעבר של השף. בוודאי תרצו להבטיח שאם השף מבטיח לכם "תבשילים ועוגות" הוא גם יוכל לעמוד בהבטחה הזאת...

לפרטים נוספים צרו קשר


תגיות - שף פרטי