​איך לבחור גן אירועים? כמה טיפים חשובים

כל מי שמתכנן אירוע משפחתי או עסקי שואל את עצמו איפה כדאי להפיק את האירוע וכיצד לבחור גן אירועים מתאים. לכן, חשוב לזכור כי מקום לאירועים בוחרים לפי פרמטרים עיקריים כמו עלות המקום, מספר המשתתפים, הציוד הטכני, רמת השירות, המקצועיות, הניסיון של הצוות, העיצוב ואיכות האוכל. יש גני אירועים המציעים מטבח עצמי ותפריט עשיר הכולל מנות שף טעימות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. עם זאת, ישנם גני אירועים המציעים רק את המקום, ולכן עליכם לבחור חברת קייטרינג או להזמין שף פרטי המגיע עם צוות מקצועי ומכין אוכל טעים להפליא.

בחירת גן אירועים

כאמור, כדי לבחור גן אירועים עליכם לדעת מהו מספר המשתתפים העומדים להגיע לאירוע ואיזה מקום מתאים עבורכם מבחינת גודל, אבזור, ציוד, עיצוב ומיקום, כמו גם מחיר. בנוסף, חשוב לבחור מקום בהתאם לסוג האירוע. לדוגמה, חתונה ניתן להפיק בגן ובאולם אירועים, כך גם בר מצווה וברית. עם זאת, יש לקבל החלטה לגבי גן האירועים גם בהתאם למיקום נגיש ונוח לכל המוזמנים, לכן אם יש לכם אורחים רבים העומדים להגיע מהצפון ואתם גרים במרכז, אפשר לבחור גן אירועים בשרון.

בחירת קייטרינג לאירוע

כאשר מחפשים מקום לאירוע משפחתי או עסקי כדאי לבדוק מראש האם המקום מציע שירותי קייטרינג, ואם כן – עליכם לבדוק איזה תפריט המקום מציע. ישנם גני אירועים המציעים מטבח עשיר בניהולו של שף מקצועי ומנוסה, כאשר במהלך הפגישה עם הצוות המקצועי ניתן לשוחח עם השף כדי לבחור תפריט העונה על הצרכים שלכם ובהתאמה לטעמכם האישי. אם אתם מתכננים אירוע קטן, אפשר להזמין גם שף פרטי המגיע עם כל הציוד הנדרש להכנת האוכל, לרבות צוות מלצרים, כלי הגשה וחומרי גלם מהם הוא מכין את מנות הגורמה.

אגב, כאשר מתכננים את התפריט כדאי להכין רשימה של מנות פתיחה המתאימות לקבלת הפנים, כאשר כיום באירועים רבים נהוג להציע דוכני מזון עם מנות פתיחה מעולות כמו קבבונים, סושי, מאפים ועוד. את האוכל ניתן להגיש בסגנון שולחנות בופה כך שכל אורח בוחר לעצמו את המנות המועדפות עליו, אך ניתן לבחור גם בהגשת האוכל באמצעות צוות מלצרים, וכך האורחים זוכים לשירות מפנק יותר, וגם מסייעים למבוגרים המתקשים לעמוד בתור וללכת עם צלחת עמוסה וכבדה.

אווירה ושירות

לאחר סקר שוק מקיף תוכלו לסמן כמה גני אירועים המתאימים לכם מבחינת מיקום, עיצוב וכמובן מחיר. עם זאת, עליכם לבקר במקום כדי להתרשם מהאווירה ומרמת הניקיון והתחזוקה. מעבר לכך, גן אירועים יש לבחור גם לפי רמת השירות והמקצועיות, לכן מומלץ לבקר במקום במהלך אירוע וכך ניתן להתרשם ממקצועיות הצוות ומרמת השירות הניתנת לבעלי השמחה ולאורחים שלהם. אם גן האירועים מציע שירותי קייטרינג, תוכלו לתאם מבחן טעימות בזמן אירוע, וכך תתרשמו גם מרמת השירות והניקיון ומאופן תפקוד הצוות המקצועי.