​שף פרטי להצעת נישואין

תכנון דל = ביצוע דל

אל תחכה עד לשבוע שלפני הצעת הנישואין כדי להתחיל סיעור מוחין שיעלה לפניך מספר אפשרויות להצעת הנישואין שלך. אמנם אפשר גם כך, אבל זה עלול להיראות כאילו לא השקעת את הזמן והמאמץ הנדרשים למעשה החשוב שאתה עומד לבצע רק פעם אחת בחיים. לכן, תכנון מראש עדיף.

להיעזר במתאמת מקצועית

מתאמת, או מתכננת של הצעת הנישואין שלך תהיה החברה הכי טוב שלך עד שתגיע לרגע ההצעה הנכסף. היא תעזור לך להימנע מכול מיני ויכוחים מעצבנים ותבטיח לך שיש מי שמארגנת בשבילך הכול ללא רבב מאחורי הקלעים.

לדוגמה, המתכננת תוכל להזמין לכם שף פרטי שיארגן ערב נפלא עם אוכל גורמה וכשתגיעו לקינוח, זה יהיה הרגע הקסום לשאול את השאלה החשובה "התינשאי לי"... חוויה מדהימה שתרומם את רגע הצעת הנישואין לגבהים בלתי נשכחים.

המתאמת תוכל לערוך את כול השיחות וההתאמות כך שתוכל להיות נוכח ועדיין ליהנות מהיום המיוחד הזה. והכלה לעתיד? היא תהיה אסירת תודה על כך שעשית מאמץ אדיר כדי להיעזר באנשי מקצוע כדי להכין לה את ההצעה עליה חלמה כל ימיה.

פומבי לעומת פרטי ואישי - את מי לערב?

מי צריך להיות נוכח בהצעת הנישואין שלך? רק שניכם, המשפחה שלה והחברים הטובים, או אולי קהל מריע? תקדיש לכך רגע של מחשבה.

רק בגלל שאתה אוהב ספורט לא אומר שבעיניה הצעת הנישואין האידיאלית צריכה להופיע על השלט הדיגיטלי הענק במגרש הכדורגל המקומי. אבל, אם היא אוהדת קשה, צובעת את פניה בצבעי קבוצת הכדורגל שהיא אוהבת ואף פעם לא מפסידה אף משחק, אז לך על זה.

הניסיון מלמד שרוב הנשים מעדיפות הצעת נישואין במסגרת פרטית או חצי פרטית. יש נשים שמעדיפות שהמשפחה שלהן והחברים הקרובים יהיו נוכחים. ימי חג הם אולי הזדמנות נהדרת שבה כולם מתאספים יחדיו, אבל קחו בחשבון שההצעה שלכם תתערבב עם ההכנות המאומצות לחג.

תמיד יש אופציה לסביבה אינטימית שבה נוכחים רק שניכם, ולאחר מכן לערוך מפגש הפתעה עם בני המשפחה והחברים.

תשומת לב לפרטים

שילוב של כל מיני רגעים ופרטים ספציפיים בתוך הצעת הנישואין שלך, כאלה שאהובתך לא מצפה שתזכור, ישאירו אותה פעורת פה. זו ההזדמנות שלך להוכיח לה שאתה מכיר אותה היטב. הדרך לעשות זאת היא להתאים את הצעת הנישואין שלך למערכת היחסים שמאפיינת אתכם כזוג. וככלל, אל תזניח את הפרטים הקטנים. כבר אמרו בעלי ניסיון שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים...

אתה לא במרכז העניינים

אל תחשוש לצאת קצת אל מחוץ לאזור הנוחות שלך... תחשוב מה אהובתך הייתה רוצה. המון פעמים שומעים על הצעות נישואין בהן הגבר תכנן כל מיני דברים שהוא חושב שהם מגניבים אבל היא לא כל כך התלהבה מהם. תחשבו על זיכרונות משותפים לכם, דברים שהיא אהבה בעבר, וכך יש סיכוי שתצליח לכוון את הצעת הנישואין לחוויה שתרגש אותה.


מוזמנים להמשיך לקרוא מאמרים בנושא:

מעוניין בהצעת נישואין מיוחדת? 

התקשר או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


תגיות - שף פרטי