כיצד כדאי לתכנן אירוע עם שף פרטי?

 כולנו אוהבים לבלות ולחגוג ובמיוחד עם אוכל איכותי וטעים.  אמנם מסעדות הן אופציית הבילוי שרובנו מעדיפים, אך לפעמים מתחשק לנו לגוון ולשדרג את חווית האכילה שלנו ולתכנן אירוע עם שף פרטי. אז קדימה, תרשמו - הכנו לכם כמה טיפים שכדאי להכיר לפני שמתכננים אירוע עם שף פרטי

אוכל, קדימה אוכל

כישראלים, אנחנו אוהבים לחגוג, ליהנות ולבלות, גם מבלי סיבה מיוחדת, העיקר שתהיה מוזיקה טובה, חברים קרובים ואוכל טוב. אז אמנם להגיע לאירוע בכדי ליהנות זוהי משימה לא קשה במיוחד, אך כשאנחנו נמצאים בצד האחראי על תפעול וארגון האירוע, עלינו להתחשב במספר פרמטרים בכדי להקים אירוע מוצלח שכולם ייהנו ממנו.

כשאנחנו מתכננים להפיק אירוע, האתגר הכי גדול העומד לפתחנו הוא למעשה הניסיון להתאים את אופי וסגנון האירוע לכל אחד ואחד המשתתפים, וכשיש מגוון רחב של אנשים, המשימה מתגלה כלא פשוטה בכלל. אך אם יש דבר אחד שמוסכם על כולם הוא, שאחד הפרמטרים המגדירים אירוע מוצלח, הוא רמת האוכל המוגשת בו.

אירוע עם שף פרטי

כשהחיים שלנו סובבים סביב 3 ארוחות ביום, ארוחות משפחתיות וחגים מסורתיים, קל להבין מדוע אוכל מוצלח מהווה פרט בסיסי בדרך לאירוע מוצלח. כך, פעמים רבות אנחנו מוצאים את עצמנו יוצאים לבלות במסעדה, מזמינים קינוחים מתוקים או נעזרים בשירותי קייטרינג באירועים שונים. בזמן שפעולות שגרתיות אלו מגדירות את החוויות הקולינריות שלנו, ישנם אנשים רבים המחפשים כיצד לשדרג חוויות אלו.

כך, התפתח בשנים האחרונות טרנד סוחף ופופולארי של הזמנת שף פרטי לאירועים שונים ואף הזמנת שף פרטי שמגיע עד הבית, ובאמצעות פרזנטציה צבעונית, עשירה ומגרה, מצליח השף להפוך את האירוע למיוחד ומושלם. אז בין אם אתם מכירים את הטרנד ובין אם טרם התנסיתם, כדאי שתכירו כמה טיפים לתכנון אירוע עם שף פרטי בצורה הטובה ביותר.

טיפים לתכנון אירוע עם שף פרטי

  • שימוש בכלים חד פעמיים - כדי לנוח וליהנות בצורה מושלמת מהאירוע, מומלץ להשתמש בכלים חד פעמיים. מלבד היתרון הבולט הנובע מאי הצורך לשטוף את הכלים ולהישאר במטבח שעות רבות אחרי שכולם סיימו לאכול, ישנם כיום מגוון כלים חד פעמיים המעוצבים בסגנון מיוחד ויוקרתי, כך שניתן להשתמש בהם כמעט בכל אירוע, מבלי להרגיש שמדובר בכלים חד פעמיים.

  • תיאום ציפיות ראשוני - בפגישת ההכנה עם השף, חשוב לספר ולתאר לשף מה מהות האירוע, קו העיצוב הכללי, ואילו מנות מעוניינים להוציא. בשלב זה, יש להעלות את כל הבקשות המיוחדות, כמו מנות ייחודיות, התאמת המנות לאנשים שונים- ילדים, אלרגניים או בעלי רגישויות שונות, כמו גלוטן ואף קווים מנחים כלליים בהתאם להיכרותכם את האורחים.

  • וודאו אילו שירותים נוספים השף מעניק - רכישת מרכיבים איכותיים מחנויות רלוונטיות, בישול במקום, התאמת הציוד למקום האירוע, הסברים שונים על תהליכי הבישול או סיפורים נלווים, יכולים לשדרג ולהוסיף לחוויה.

  • התאימו את המטבח - במידה ומדובר באירוע פרטי המתקיים בבית שלכם, חשוב לוודא כי המטבח מתאים לצרכי השף ולאופי הארוחה המיועדת. דאגו לשטח פנוי, נקי מחפצים או אביזרים מיותרים, בכדי להבטיח מרחב פעולה נוח לשף.

כיצד נבחר שף פרטי לאירוע?

כאמור, הטרנד הפופולארי והרצון לחוות את האוכל בצורה חדשה ואחרת, הביא למגוון שפים וסגנונות בישול. לכן, כשאתם באים לבחור את השף לאירוע שלכם, מומלץ לבדוק אירועים קודמים, המלצות רלוונטיות ואת סגנון הבישול והעיצוב. ככל שתקפידו על פרטים אלו מראש, כך תוכלו להבטיח שעשיתם את הבחירה המצוינת בדרך לאירוע בלתי נשכח.

אולי יעניין אותך גם:

שף עד הבית - כל היתרונות
שף פרטי לחתונות בטבע
שף פרטי ליום הולדת
קייטרינג לאירועים קטנים, כל מה שחשוב לדעת