כל מה שצריך לדעת על הזמנת שירותי קייטרינג

המשימה של תכנון והפקת אירוע יכולה להיות מסורבלת ומתישה, כשעלינו לדאוג לפרמטרים רבים - החל מבגדים, עיצוב השולחנות וכלה באוכל. לפחות בכל הנוגע לדאגה לאוכל, כזה שירים את האירוע ויגרום לאנשים ליהנות, באמצעות הזמנת קייטרינג בוטיק איכותי, תוכלו להסיר דאגה זו מלוח המשימות של תכנון האירוע שלכם

 

הפקת ותכנון אירועים

כישראלים, אנחנו מוקפים באירועים רבים- חתונה וימי הולדת כחלק משגרת החיים, ואירועים מסורתיים חגיגיים, כשכולנו אוהבים להתכונן בהתאם, לחגוג וליהנות. אך כשהאחריות להפקת ותפעול האירוע מוטלת עלינו, יכולת ההנאה שלנו עלולה להיפגם משמעותית, כשעלינו לדאוג למגוון פרמטרים, כגון צילום, תלבושות, מוסיקה ועוד, שיגרמו לאירוע להיות חווייתי ומהנה עבור כולם.

אמנם זוהי משימה לא פשוטה למצוא מכנה משותף עבור מגוון האנשים החוגגים, ולנסות להתאים ולקלוע להעדפותיו של כל משתתף, באופן שיגרום לו ליהנות בצורה יוצאת דופן מהאירוע, אך נראה כי יש מכנה משותף אחד מוסכם על כולם והוא האוכל. אוכל טוב ואיכותי הפך כבר מזמן לפרמטר המגדיר את הצלחת האירוע, כאשר השקעה בתפריט, במנות ובקינוחים המוגשים, מחייבת תשומת לב ומחשבה מקדימה.

קייטרינג עד הבית

כשאנחנו מזכירים את נושא הקייטרינג, התרגלנו לחשוב באופן אוטומטי על אירועים בסדר גודל ענק, ארוחות רשמיות ומלצרים שירותיים. בפועל, קיימים כיום שירותי קייטרינג עד הבית, המציעים הכנת אוכל ביתי, טעים וטרי על ידי שף מקצועי שמגיע עד אליכם לבית.

באמצעות הזמנת שירותי קייטרינג עד הבית, נפתחת בפנינו האפשרות שלא להתפשר על אוכל מעובד, קנוי ולעיתים לא איכותי, אשר אנחנו לעיתים נוטים לצרוך אותו עקב חוסר בזמן ושגרת חיים עמוסה. בנוסף, ניתן לבחור את התפריט הרצוי על מרכיביו השונים, להתאים את המנות לטעמים השונים של בני הבית, להשתתף בעשייה אם מעוניינים וליהנות ממרכיבים טריים ואיכותיים ביותר.

כדי ליהנות באופן אידיאלי מהמנות המוכנות, כדאי לחשוב גם על פתרונות אחסון מזון מתאימים, כזה שישמור על טריות המזון בדרך לעבודה, בתיק או ברכב. כך, קופסאות פלסטיק משמשות רבים מאיתנו לשמירה מיטבית על האוכל, כשבחלק מהמקרים אף ניתן לחמם את הקופסא וליהנות מהארוחה כאילו ממש עכשיו הכינו אותה.


קייטרינג לאירועים

כאמור, בחירת האוכל שיוגש באירוע היא אתגר חשוב במיוחד, אך לאור המשימות הרבות שיש לנו להוציא אל הפועל, לעיתים רבות אנחנו עלולים להזניח או להתפשר על בחירת המנות שירכיבו את התפריט. אך לפני שאתם נוטים לאמץ את דרך הפשרה, הרשו לנו להציג בפניכם את הפתרון האולטימטיבי- קייטרינג לאירועים.

שירותי קייטרינג מתאימים לאירועים שונים, כמו ארוחת ערב חגיגית או מסיבת קוקטייל בחצר הפרטית שלכם. בנוסף, שירותי הקייטרינג מאפשרים לכם לחסוך את כל הטרחה הנלווית להפקת האירוע, ואת כל מה שכרוך בתפעול הנדרש למנות שיוגשו- שפים, מלצרים, עריכת כלי הגשה, פינוי וניקיון בתום האירוע. בנוסף, תוכלו אף לשדרג את השירותים המוצעים באמצעות עיצובים מיוחדים, ברמנים וציוד נלווה נוסף.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שירות קייטרינג?

כפי שראינו, שירותי הקייטרינג המוצעים הם רבים ומגוונים, ומאפשרים התאמה למגוון אירועים, מקטנים ואינטימיים ועד אירועים רשמיים רבי משתתפים. לכן, לפני שבוחרים שירותי קייטרינג, חשוב להגדיר את אופי האירוע וכמות המשתתפים בכדי להתאים בצורה מיטבית את התפריט והמנות המוגשות.

לאחר שאפיינתם את האירוע וכמות המשתתפים המיועדת, הגדירו לעצמכם תקציב וגשו לשמוע המלצות וטעימות. מומלץ לבחור חברות ותיקות ומנוסות בתחום, אשר הפיקו כמה אירועים וצברו קהל לקוחות מרוצה.

לאחר בחירת חברת הקייטרינג, תוכלו לחשוב על שירותים נלווים ומשלימים, דוגמת עיצוב מיוחד, כלים יוקרתיים, מלצרים ואף ריהוט ייחודי.

אולי תרצה לקרוא גם: