פגישה מחוץ לקופסא

כיצד לבחור מקום מפגש יצירתי

אם אתם רוצים לארח פגישת עסקים פרודוקטיבית, יום גיבוש של הצוות או ועידה עסקית שתעורר השראה, תכניס מוטיבציה ותפעיל את הקהל שלכם, כדאי לכם להזמין חדר מחוץ למשרד.

כמובן שיכול להיות שיש לכם חדר ישיבות במשרדי החברה אבל הנוכחים בישיבה, יחזרו בקלות לשולחנות שלהם, לשיחות הטלפון שלהם ולתחושת חוסר ההשראה והשגרה הסובבת אותם.

כדי להוציא את המיטב מהמצב, אתם צריכים לבחור מקום אשר מספק את הסביבה הנכונה שתעודד את האורחים שלכם לחשוב מחוץ לקופסא - וזה לא אומר להזמין חדר ישיבות אחר עם ארבעה קירות ועמדת קפה.

על מנת להפיק באמת את המיטב עבור פגישה מחוץ לקופסא, תצטרכו לבחור מקום מפגש אשר מציע שילוב ייחודי של מרחבים, סביבה מעוררת השראה וחוויות מתגמלות.

צוות חוקרים אוסטרלי חקר לעומק את התיאוריה הזו ומצא מהם הדברים העיקריים שאתם צריכים לחפש כאשר בוחרים מקום למפגש יצירתי:

בחירת מקום מפתה

שינוי של הנוף יכול להיות חשוב מאוד עבור מורל הצוות והיעילות שלו. ככל שחוויית המפגש תהיה ייחודית ומהנה יותר, כך האורחים ייהנו יותר.
על ידי כך שהולכים למקום ייחודי כמו בית של שף מארח, מפיקי אירועים נותנים לאורחים סיבה טובה להתרגש ולהיות מלאי מוטיבציה להשתתף ולהגיע. ברגע שנמצאים במקום, המיקום המעניין נותן לאורחים נושאי שיחה ומעורר עניין המעודד שיחות נטוורקינג והעלאת רעיונות חדשים.

החשיבות של חדר עם נוף

כדי לעודד חשיבה על שמיים כחולים אתם צריכים להבטיח כי האורחים שלכם למעשה רואים את השמיים. זה אולי נשמע טיפשי, אבל כאשר אתם שואלים את הנציגים שלכם שאלה שהם צריכים לחשוב עליה או מבקשים מהם להעלות רעיונות חדשים, היכולת להסתכל לתוך המרחב תאפשר להם לחשוב בצורה ברורה ורחבה יותר.

אירוח של פגישה במקום שאינו מציע נוף של המרחב בחוץ, אינו מספק את הסביבה המושלמת לחשיבה יצירתית. היכולת לראות מרחב ונוף נפלא יאיר את עיניי האורחים שלכם לחשוב על רעיונות גדולים יותר.

בבית השף, המרחב הפתוח, העיצוב הייחודי והחצר הקסומה נותנים לקהל שלכם השראה, דרור לדמיון ושלווה פנימית כדי ליצור ולייצר חשיבה מקורית ורעיונות חדשים.

שירותי קייטרינג המזינים את הנפש

עבור פגישות, ועידות ואירועי גיבוש של הצוות, חשוב לבנות תפריט המזין את הנפש.

תפריט מזין, משמעו לוודא שיש מספיק אפשרויות בריאותית והן מוגשות באופן שמתאים למטרות האירוע. בעוד הגשת ארוחת צהריים מתקיימת בחדר הישיבות, נוצרת הזדמנות מצוינת להרחיק את האורחים מחדר הישיבות ולהנות ממרחב ייחודי בו ניתן להתחבר, להתערבב ולהתרענן.

בבית השף המארח, אנו מתגאים ביצירת תפריטים המותאמים אישית על פי דרישה שתמלא את הצרכים של האורחים שלכם. בין אם הם מעדיפים קוקטייל או פינגר פוד, ארוחה בת שלוש מנות או טעימות ראוותניות – אנחנו נעבוד ביחד איתכם כדי ליצור את התפריט המושלם.

בנוסף להגשת קייטרינג בתוך חדרי הישיבות, אנחנו יכולים להציע גם את אפשרויות הקייטרינג הבאות:

• מגשי אירוח המכילים כיבוד לאירוע באווירה קלילה.

• ארוחת צהריים בחצר המוגשת במזנונים מגוונים הכוללים סלטים,   אנטי פסטי, מנות בשריות וקינוחים.

• ארוחת שף בהגשה אישית הכוללת תפריט של 8 מנות גורמה           בהתאמה אישית.

• תפריט קוקטייל או פינגר פוד  – מתאים להשקות, אירועי גאלה ופתיחה, אירועים עסקיים וכדומה.

• שולחנות אוכל מעוצבים – מזנון ערוך מראש של המנות הפופולריות ביותר כמו שולחן קינוחים או שולחן של מנות ראשונות.

הוספת חוויות מעוררות חושים ומתגמלות

לעיתים קרובות, לקוחות מחפשים מרחב פגישה שנראה אחרת מעוד יום במשרד. תגמול האורחים שלכם עם חוויה מעוררת חושים היא דרך נהדרת להבטיח את ההתחייבות המלאה שלכם למטרת האירוע.

בבית השף המארח, עיצבנו טווח אפשרויות מעיצוב מותאם אישית לכל אירוע או פגישה ועד תפריטים מעוררי חושים ומרגשים שמתכנני האירוע יכולים להוסיף לחוויה הכללית של המקום.

סיכום

פגישה מחוץ לקופסא היא יותר מלעזוב את גבולות המשרד. בחירת מיקום המציע חלל מעניין, חדר לחשוב בו וחוויה מעוררת השראה לא רק תתגמל את האורחים שלכם, אלא גם תבטיח שמטרת פגישת האירוע שלכם תהיה מוצלחת.


מאמרים נוספים בנושא:

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר


תגיות - שף מארח, שף פרטי