​חוויה קולינרית בלתי נשכחת עם שף פרטי לאירועים

הפקת אירוע מחייבת היערכות מוקדמת ותכנון קפדני. יש להכין רשימת מוזמנים, לשלוח הזמנות, לבחור מקום מתאים לסוג וגודל האירוע, להזמין בעלי מקצוע כמו צלם ותקליטן, לבחור אטרקציות שונות וכמובן שיש לתת דגש רב על נושא האוכל. הצלחת האירוע, בין אם מתכננים אירוע משפחתי קטן כמו חתונה אינטימית בחצר או בבית, ובין אם מתכננים מסיבת יום הולדת, מסיבת רווקות וכדומה, תלויה באיכות האוכל והמנות. לכן, כדאי לבחור שף פרטי לאירועים המציע ייעוץ קולינרי ומסייע ללקוח לבחור תפריט מנצח בהתאמה לסוג האירוע, כמות המשתתפים, מיקום, עונה בשנה, תקציב וטעם אישי.

תפריט עשיר ומגוון לאירוע משפחתי אינטימי

כאשר מתכננים אירוע משפחתי אינטימי כמו חתונה בבית או בחצר, הצעת נישואין, מסיבת יום הולדת, בר/בת מצווה, ברית וכיוצא בזה, ניתן לפנות לחברות קייטרינג כדי להשוות מחירים, אך עדיף להזמין שף המציע תפריט בהתאמה אישית ושירות ברמה גבוהה ביותר. השף דואג לכל הציוד הנדרש להכנת מנות הגורמה, ומסייע ללקוח לבנות תפריט עשיר הכולל מגוון מנות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד. הוא יכול לדאוג גם לכלי הגשה ואוכל לאורחים המשתתפים באירוע, לעיצוב השולחן, למשקאות אלכוהוליים ולצוות מלצרים מיומן ואדיב.

כדאי לדעת כי שף מקצועי מגיע לבית הלקוח או למיקום בו מתכננים את האירוע האינטימי ומבשל לעיני האורחים, חוויה מדהימה המוסיפה יוקרה רבה לאירוע. כך, כל המנות מוכנות רגע לפני ההגשה והאורחים נהנים מאוכל טרי ועשיר בטעמים. ניתן לבחור תפריט בשרי או צמחוני, להחליט מראש על קינוחים מיוחדים ולבחור בסגנון הבישול המועדף (צרפתי, ים תיכוני, מאכלי עדות, איטלקי, אסיאתי וכו'.

בין היתר, ניתן להזמין שף פרטי להצעת נישואין, כך ניתן להפיק ארוחת גורמה מעולה עם נרות, יין משובח ואוכל טעים. אגב, את טקס הצעת הנישואין ניתן להפיק בבית כדי ליהנות מאווירה רומנטית, אך אפשר לתכנן את האירוע המרגש גם מחוץ לבית, לדוגמה בחיק הטבע, בפארק, בים וכדומה. כמו כן, ניתן ליזום ארוחה משפחתית באווירה אינטימית ובעת הגשת הקינוח להטמין את טבעת האירוסין ולהפתיע את בת הזוג ובני המשפחה.

מסיבה אינטימית בבית

השף מציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר גם סדנאות בישול וקייטרינג משובח למסיבות יום הולדת ולמסיבת רווקים או רווקות. הוא דואג למצרכי המזון ומגיע בזמן כדי לבשל את האוכל לעיני האורחים. במידה ומתכננים מסיבת רווקות אפשר לשלב סדנת בישול מקצועית, לדוגמה סדנת מתוקים וקינוחים, סדנת שוקולד, סדנת סושי וכדומה.

במסיבות יום הולדת ובאירועים משפחתיים קטנים השף ידאג לכל הציוד הנדרש ויכין מנות מעולות בהתאם לטעם האישי של המשתתפים. השף מכין את האוכל במקום ומספק תוך כדי הסברים מעניינים. השף מעניק חוויה קולינרית נפלאה ומרגשת לכל המשתתפים באירוע, במידה ורוצים ניתן לשלב גם סדנת בישול וליהנות בסיומה מארוחה שהמשתתפים מכינים. 

לקריאה נוספת בנושא שף פרטי לאירועים: 


לפרטים נוספים צרו איתנו קשר


תגיות - שף פרטי