באיזה סוג ציוד משתמש שף פרטי באירוע?

חשבתם לשדרג את האירוע שאתם מתכננים עם שף פרטי? שפים פרטיים המגיעים לאירועים לרוב מביאים איתם ציוד איכותי על מנת לבשל עבורכם את האוכל הטוב ביותר באמצעות הרכיבים הטובים ביותר. אז מה בדיוק מביא שף פרטי לאירועים? במאמר זה נסביר הכל.

 

ציוד שף

שפים פרטיים משתמשים בציוד ייחודי על מנת להכין את המנות האיכותיות ביותר, וזה כולל גם את חומרי הגלם וגם את המכשירים בהם הם משתמשים לבישול.

הזמנת שף פרטי עד הבית חוסכת לכם לא רק את מלאכת הבישול, שגוזלת זמן משמעותי, אלא גם את ארגון והבאת ציוד הבישול לאירוע.

שירותים מסויימים של שפים פרטיים לאירועים אף מציעים סיוע במלאכת ארגון האירוע ויוכלו לעזור לכם ליצור שולחן אירוח מפנק וכן לספק ציוד לאירועים וכלים יוקרתיים.

מה סוג הציוד שמביא השף?

סוג הציוד שהשף יביא עמו ישתנה בין אירוע לאירוע, והוא מושפע מכמה גורמים. הדבר הראשון שמשפיע כמובן הוא סוג האוכל. אם האוכל באירוע יהיה אסייתי השף יביא מוצרים כמו ווק שנפוצים יותר במטבח מסוג זה, וכך השף יתאים את כלי הבישול לפי התפריט שנבנה מראש.

שפים מקצועיים עובדים עם כלים באיכות גבוהה ולא יתפשרו על שימוש בכלים שאינם תואמים את סטנדרט האירוע והאוכל. כמובן שהציוד משתנה גם בהתאם לתנאים בהם השף עובד. אם האירוח נעשה בבית בו יש תנור אפיה משולב השף לא יצטרך להביא פתרון משלו, אך אם האירוח יהיה בחוץ השף יצטרך להביא תנור נייד על מנת לשמור על הטריות של האוכל. כיום, שפים פרטיים משתמשים לרוב בכיריים ובתנור להכנת האוכל. הציוד בו משתמש שף פרטי באירוע תלוי בסוג האירוע. למשל, אם מדובר בחתונה, הם ישתמשו בציוד מיוחד יותר כמו כיריים ותנור כדי להכין את כל המנות לאורחים. אם זו רק מסיבת ארוחת ערב או אירוע מזדמן אחר, הם עשויים פשוט להביא סכין וקרש חיתוך משלהם.

סכיני השף, הצלחות, קרשי החיתוך והכלים הם באחריותו של השף הפרטי ואין צורך להשתמש בציוד מביתכם ובטח שלא לרכוש ציוד בישול במיוחד עבור האירוע.

שף פרטי לאירועים

השכרת שירותיו של שף פרטי לאירועים היא אידיאלית אם אתם מעוניינים באירוח עם אוכל ברמה גבוהה, בלי לדאוג בעצמכם לבישולים או לסידור והזמנת קייטרינג.

שף פרטי יביא לכם אוכל ברמה גבוהה מאוד, וכמובן ירכיב את התפריט בתיאום איתכם לפי אופי האירוע ואופי המוזמנים. אם יש סוגי מזון מסוימים שאתם או אחד מהאורחים נמנעים מהם תוכלו להציף זאת לשף והוא ידאג לבנות תפריט בו לכל סועד יהיה מענה מתאים של אוכל שהוא יכול ואוהב לאכול. סידור האוכל והגשתו לרוב תיעשה על ידי השף הפרטי או הצוות שלו וגם לזה אתם לא תצטרכו לדאוג. גם שטיפת הכלים והסידור שלאחר הארוחה יטופל על ידי צוות השף הפרטי, ואתם תוכלו להתרכז בלנוח מהערב המרשים שארגנתם.

שירותי שף פרטי לאירועים הם הוצאה משתלמת מאוד שכן בתמורה למחיר אותו אתם משלמים אתם לא רק מקבלים אוכל מותאם אישית ברמה גבוהה אלא גם התכנון, הבישול והארגון נחסכים מכם ומפנים לכם זמן להתעסק בכל שאר האלמנטים של האירוע.

האירוע המושלם שלכם מתחיל באוכל מעולה

אורחים רבים מתייחסים לאוכל ברצינות רבה, ואם האוכל יהיה ברמה גבוהה מבחינתם הדבר משפיע לחיוב על כל האירוע.

אם אתם רוצים לקבל אורחים מרוצים במינימום עבודה מצידכם, השף הפרטי יכול לסייע לכם בכך בשמחה וברצון.


אולי יעניין אותך גם: