כך תשדרגו את אירוע בת המצווה של בתכם

בנות רבות חולמות על אירוע בת מצווה בו הן ירגישו כמו כוכבות לכבוד המעבר מילדות לבגרות ואתם ההורים, בוודאי רוצים להגשים את משאלת ליבה של בתכם ולחגוג לה בגדול.
האפשרויות לאירוע בת מצווה ייחודי ובלתי שגרתי היום הן רבות ומגוונות וכל שצריך זה לחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסא ולבחור את המסלול המועדף בדרך לחגיגה מרגשת שידברו עליה הרבה אחרי שתסתיים.
לפניכם מספר רעיונות איך לשדרג ולהעצים את המאורע ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עבור יקירת ליבכם והאורחים:

קונספט יוצא דופן לבת מצווה ייחודית


מה דעתכם לעטוף את האירוע בקונספט מעניין שעל פיו תוכלו לבחור את כל הפריטים שישתתפו בחגיגה וכיצד הם משתלבים יחדיו? למשל, בת מצווה בניחוח הוליוודי עם שטיח אדום, הקרנת סרטים אהובים, תלבושות נוצצות למשתתפים ליד עמדת המגנטים, אוכל שמוגש כמו במסיבת קוקטייל זוהרת או בת מצווה תחפושות בה כל אחד ממציא את עצמו מחדש עם תחפושת אחרת או בת מצווה מהאגדות עם אלמנטים מסרטי וולט דיסני האהובים.

הכניסה שעושה הבדל גדול


אין כמו לפתוח את האירוע בשואו מרשים ואם בחרתם אולם אירועים יוקרתי שזורם אתכם ויידע לעצב עבורכם את האירוע בקונספט הנבחר ולדאוג לכל האלמנטים שישתלבו יחדיו בהרמוניה מופלאה, תוכלו לתאם עם צוות המקום גם את הכניסה הנחשקת של כלת השמחה ישירות לאירוע. כרכרה מלכותית רתומה לסוסים שתעצור בפתח האולם, הגעה בלימוזינה שחורה מבריקה של אח"מים, כניסה מלווה בזיקוקים, לפידים או וילון אדום שעולה ברגע שכלת השמחה מתייצבת במקום.

שחקו אותה באירוע מנצח


קיימות אטרקציות רבות עבור אירוע בת מצווה מסימולטורים דרך משחקים מלהיבים ועד אקססוריז לקישוט, סדנאות ייחודיות ליצירה, עיצוב, סטיילינג, צמות מעוטרות.
תוכלו להשקיע בפינות נושא בכל אחת מפינות החלל, כדי שהאורחים יוכלו להסתובב ברחבי האולם ולבחור כיצד הם מעוניינים לבלות במהלך בת המצווה ואל תשכחו גם את נושא הצילומים, כדי שיהיו לכם מזכרות מהאירוע. אפשר ליצור עמדת מגנטים או פינת סלפי ולהזמין צלם שיתעד את הרגעים המאושרים מבת המצווה.

ההופעה הכי טובה בעיר


מוזמנים ליצוק תוכן לחגיגה עם הופעה של אומנים שבעלת השמחה אוהבת ולהזמין אותם במיוחד למופע פרטי באירוע בת המצווה או לבקש מהם מראש שיברכו אותה ולהקרין את הברכה על גבי מסך גדול. רעיון נוסף הוא להכין את החוגגת לקראת מופע משלה למאורע בו היא רוקדת, שרה או מנגנת בפני האורחים.

שף פרטי לחגיגה קולינארית VIP


האוכל משחק תפקיד חשוב בהצלחתו של כל אירוע, כולל אירועי בת מצווה והדרך להפוך את הסעודה בבת המצווה לחוויה חושית היא בהזמנת שף פרטי לאירועים, שיוכל לרקוח תפריט המבוסס על מטעמים אהובים על הילדה בווריאציות מקוריות – אסתטיות ולא פחות מכך – טעימות.
ביחד עם השף תוכלו לעצב את הרפרטואר של המנות כך שיהיו אלטרנטיבות לאורחים הבוגרים והצעירים, להחליט האם תהיה הגשה לשולחנות או מתכונת של בופה, הרכבת המנות בפורמט של מטבח פתוח לעיני הסועדים וכדומה.
אפשר להחליט על קו מוביל של המטבח כמו אסיאתי או צרפתי, קונספט קוקטייל של מלצרים שמסתובבים בין המוזמנים עם המנות הנחשקות, אירוח באווירה קלילה, אוכל איטלקי או חיבור בין מנות חובקות עולם.
חשוב במיוחד לדאוג לכך שיהיו גם אלטרנטיבות לבעלי רגישויות למזון וכן לבחור מנות מנצחות שידוע שרבים אוהבים - במיוחד טינאייג'רים שמשתתפים במסיבה.
כדאי לפנות לשף פרטי שמגיע עם צוות אדיב ומסור, שיודע איך לגשת לאורחים ולעשות גוד טיים מכל הבחינות – מהאוכל ועד ההגשה.



אולי יעניין אותך גם: