קייטרינג עד הבית - שירות של שף פרטי

קייטרינג עד הבית

כל אחד מכיר את המרוץ המהיר של החיים, זה שסובב סביב העבודה, המשפחה, ההתעסקות בילדים והתחזוקה של בית מגורים. לאנשים נשאר מעט מאד זמן פנוי (אם בכלל) ולעיתים קרובות לא ניתן להספיק או להשלים את כל מטלות הבית הדרושות והרצויות. הכנת אוכל בייתי היא אחת מהן.

מהו שירות קייטרינג עד הבית?

כאשר אנשים חושבים או מדברים על נושא של קייטרינג – הם מיד מדמיינים בישול לכמות גדולה של אנשים, הם חושבים על אירוע שיש בו משתתפים רבים או מקשרים את המילה עם ארגון או הפקה של אירוע. השירות של קייטרינג עד הבית הוא בעצם האפשרות של הזמנת שף מקצועי שיגיע עד אליכם ויבשל וכך יחסוך מבני המשפחה להתפשר על אוכל מעובד, קנוי או כזה שלא נחשב בעיניהם כאיכותי – אך הם יצרכו מתוך חוסר ברירה וחוסר זמן לבשל בכוחות עצמם.

מהם היתרונות של הזמנת שף פרטי שיבשל בבית?

  • בני המשפחה יכולים לבחור בעצמם את המנות, את המרכיבים או להתבסס על תפריט תזונתי מסוים.
  • האוכל מותאם אישית לכל אחד מבני המשפחה, לטעמים האישית שלהם ולהעדפות שיש לכל אחד במזונות שהוא אוהב יותר או פחות.
  • במידה ויש הקפדה תזונתית כלשהי – אפשר לוודא שמרכיב זה או אחר כלל לא נכנס למטבח הביתי (דיאטה, אלרגיה, רגישות או אידאולוגיה).
  • האוכל שיוכן יהיה הכי טרי ובריא שיכול להיות.
  • בני המשפחה יכולים להיות שותפים לעשייה או שיוכלו לראות את השף בזמן שהוא מבשל.

מה בדיוק צריך לדעת על השירות?

כאמור – שירות של קייטרינג עד הבית אשר מבוצע על ידי שף מקצועי – בדיוק כמו שזה נשמע – מתחיל ביצירת קשר של הלקוח עם השף. בשיחה הראשונה הלקוח יסביר מה הציפיות שלו, מה הוא רוצה או מחפש, הוא יכול לחלוק מידע חשוב כמו האם יש שמירה על כשרות בבית, האם מי מבני הבית סובל מרגישות כלשהי או מה צריך להיות הקו המנחה של בניית התפריט שיוכן. גם אם לבני המשפחה יש מושג מוצק וברור אודות המנות שהם רוצים להזמין ושתהיינה נגישות עבורם – חשוב להקשיב לעצום והמלצות שנותן השף ומבוססות על ניסיון בבישול דומה.

איך קובעים שירות של קייטרינג עד הבית?

בעצם ההתארגנות לקראת בואו של השף זהה להתארגנות לקראת בואו של כל איש מקצוע אחר. כמובן שחשוב שהמטבח יהיה פנוי על מנת שהוא יוכל לעבוד בנוחות ובצורה בטוחה. חשוב לקבוע איתו בשעה שנוחה להגעה, שאין לחץ של זמן, שאפשר להישאר איתו בבית הן על מנת לתת לו תחושה טובה והן כדי שאפשר יהיה להסתכל, להתרשם מדרכי הבישול שלו וכמובן להתפעל מהפעולות שהוא מבצע. אין ספק שהמטרה של אוכל טעים, טרי ובריא תושג במהרה.

למי מתאים שירות קייטרינג עד הבית?

כאמור – אם בעבר אנשים היו מזמינים שירותי קייטרינג כאשר הם ארגנו אירוע או מסיבה – הרי שהיום יש עוד כמה וכמה סיבות ושיקולים שבגינם שירות זה יכול להיות לעזר רב – חוסר זמן או זמינות לבצע באופן עצמאי את הבישולים עבור בני המשפחה, חוסר ידע בנוגע למרכיבי מזון בריאים שכדאי לשלב בתפריט היומי או השבועי של בני המשפחה או מודעות גבוהה לעשות שינוי תזונתי כך שאפשר יהיה לשפר את המזונות שצורכים בני המשפחה על בסיס קבוע.

מה חשוב לדעת על השירות?

הדבר שבאמת הכי כדאי לדעת ולזכור אודות שירות של קייטרינג עד הבית הוא שמדובר בשף מקצועי שמגיע לבשל – לכל לקוח בבית שלו ובמטבח שלו. אין רמה גבוהה יותר של בישול ועבור מי שחשוב לו מה שאוכלים הוא ובני המשפחה שלו אך לא מצליח לבשל בעצמו – אין ספק שמדובר בשירות מעולה ודרוש. כל ההחלטות נתונות בידיו של הלקוח וביחד עם השף אפשר לקבל את ההחלטות שהכי מתאימות לכל לקוח ולקוח. כאשר אדם מוריד מסדר היום שלו את עול הבישולים – אין ספק שהרבה יותר קל לו כאשר הוא יודע שלמרות זאת כולם אוכלים אוכל בריא, טרי וכזה שלא מכיל מרכיבים מעובדים או לא בריאים.

אולי תרצה לקרוא גם: