לאיזה סוג אירוע הכי מתאים להזמין שף פרטי?

שפים פרטיים הם שירות טעים במיוחד שאינו מוגבל רק לאירועים מיוחדים. ניתן להשתמש בו לאירוח אורחים בבית, כשם שאפשר להזמין שף לימי הולדת, ימי נישואין ועוד. כך או כך, יש כמה דברים לזכור לפני שמזמינים שף פרטי.

בשנים האחרונות שפים פרטיים הופכים פופולריים יותר ויותר עבור אירועים שונים. ובתוך כך, הם יכולים לשמש גם למפגשים אישיים יותר, כמו אירועים לזוגות, מה שיספק שירות מותאם אישית. ניתן להזמין שף פרטי שיכין ארוחה שלמה או רק כמה מנות, אבל חלקם גם מספקים שירותי קייטרינג עבור גן אירועים יוקרתי, אולמות אירועים ועוד. 

כיצד לוודא שהשף מכיר את סוג האירוע שלכם?

לא משנה איזה סוג אירוע אתם מתכננים להוציא לפועל, כך או כך, אתם תצטרכו לוודא שלאותו שף פרטי יש מושג ברור לגבי סוג האירוע שלכם, כלומר שכבר ניהל בעבר אירועים מהסוג הזה. אם למשל אתם מתכננים אירוע במתחם גן אירועים יוקרתי הכולל שף פרטי, הקפידו לוודא שהשף מכיר את סוגי האירועים האלו ואת מה שנדרש ממנו.

כיצד מוודאים זאת? פשוט מאוד, מבקשים מהשפים להתרשם מתיקי העבודות שלהם. אם שף מסוים לא מסוגל להציג בפניכם תיק עבודות, כנראה שזה אומר שהוא חדש בתחום, או פשוט חסר ניסיון מקצועי בענף הזה.

כמה דגשים בבחירת שף פרטי לאירוע 

אם אתם מתכננים לערוך אירוע מיוחד וצריכים שף פרטי שיכין את האוכל שהכי גורם להזיל ריר, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם קושרים מפית סביב הצוואר. קודם כל, השף יצטרך לדעת איזה סוג של אוכל אתם רוצים לאכול או להגיש. אם אתם “זורמים” ופתוחים לרעיונות חדשים, תוכלו גם לשאול את השף מהן המנות האהובות עליו. בטוח שיהיו לו או לה המלצות שונות.

לשפים פרטיים יש לרוב חברת קייטרינג משלהם, מה שאומר שיהיה להם צוות משלהם שיעבוד איתם לאורך כל התהליך. זה חשוב כי זה יאפשר להם להתמקד בבישול מבלי לדאוג לבעיות כוח אדם במהלך האירוע שלכם. אם לשף אין חברת קייטרינג, הקפידו לוודא שהוא מסוגל להתמודד עם סוגל וסוג האירוע שלכם.

סוגי האירועים ש"צועקים" הזמנת שף פרטי

לאירועים כמו חתונות או מסיבות שמתקיימות בצוהריים של יום שישי, בדרך כלל עדיף להזמין שף פרטי. שף פרטי יכול להכניס אווירה וליצור תפריט ייחודי המתאים לצרכים שלכם, כאשר שף באמת טוב גם מסוגל לייצר עבורכם אירוע עם מגע אלגנטי של המנות הכי טעימות שיש.

מעבר לאירועי שישי צוהריים, כדאי להזמין שף פרטי לאירועים כמו מסיבת ארוחת ערב חשובה או ארוחת ערב עם אורחים שאינם מכירים אחד את השני. השף מהווה סוג של אטרקציה, נושא שיח שיוצר אינטראקציות בין האנשים, ולכן ככה יכירו אחד את השנייה.

הזמנת שף פרטי לגני אירועים ואירועי זוגות 

לא חובה לסגור על גן אירועים יוקרתי כדי להנות מארוחות שמותאמות לכם אישית. שפים פרטיים מומלצים לכל סוגי האירועים, בעוד כי שף פרטי מומלץ יהיה מסוגל לספק לכם מעדנים בכמויות משתנות. חשוב לזכור, חלק מהשפים אינם מייעדים את העבודה שלהם לנפח עבודה גבוה כמו בשירותי קייטרינג.

ולבסוף, כנראה שהזמנת שף היא הכי נכונה כאשר מדובר על אירועי זוגות למיניהם. ימי נישואין, ימי הולדת, הפתעת שף פרטי לפני הצעת נישואין ועוד, כל אלו הם אירועים מצוינים עבור השפים והריחות במטבח שלכם. ויודעים מה? גם סתם ככה בימי חול, כשבא לכם להפתיע את אהוביכם, אפשר להזמין שף.

אולי תרצה לקרוא גם: