החשיבות של מיתוג אביזרי השף

מיתוג הוא נושא מדובר מאוד בימינו. אם פעם מספיק היה להקים חברה ולהתחיל לייצר ולמכור, בעידן הנוכחי אי אפשר בלי מיתוג מקצועי ויסודי. כזה שמבטא את הערכים של המוצרים ואת התכונות של החברה. מיתוג שנראה טוב עושה את העבודה, מקדם מכירות וממצב את החברה במקום אחר מכל בחינה שהיא. מה שמקדם כמובן את היקפי המכירות ומאפשר העלאת מחירים. גם אביזרי שף חשוב למתג.

שירותי שף ותחום המזון המוכן

בד בבד עם התפתחות התחום הגרפי והמיתוגי, גם תחום המזון המוכן צועד קדימה בקצב מסחרר. יש מסעדות לרוב, חנויות לממכר אוכל מוכן וגם שירותי שף. שף הוא איש מקצוע מומחה בתחום הכנת מזון מקצועי ומשובח, הוא מספק שירותים לאירועים פרטיים, משפחתיים או עסקיים. הוא מספק את המזון מוכן לאכילה או מגיע לשטח כדי להכין עבורכם את האוכל לאירוע. ומה לגבי מיתוג אביזרי השף?

מיתוג הולם של אביזרי השף

כאשר שף מספק שירות הוא נעזר בפריטים רבים. אלו מגשים, כלי הכנה, קרש חיתוך ועוד. הכלים הללו יכולים להיות איכותיים ושימושיים אך ללא אמירה. אך ניתן גם לשלב בהם אמירה אישית ולהשתמש בהם בכלי שמקדם מכירות ומחזק את המיתוג ואת המיצוב של השף. זאת באמצעות ביצוע חריטה על הכלים. לדוגמה, קרש חיתוך עם חריטה הוא קרש שאמנם מאפשר חיתוך נוח כמו כל קרש דומה, אך הוא ממלא תפקיד חשוב נוסף, הוא ממתג את השף ונותן לכל מי שרואה את הקרש להבין כי כאן מדובר על עבודה מקצועית, על שף מומחה ובעל שם שיודע את אשר לפניו.

מיתוג אביזרי השף - מה זה תורם?

למיתוג אביזרי השף יש תרומה רבה וחשיבות עצומה. בין היתר המיתוג מקדם את התחומים הללו:

מיצוב - יש לא מעט שפים שמציעים שירותים דומים. אז מה בכל זאת הייחודיות שלך? כמובן שצריך למצוא נקודת בידול משמעותית, אך המיתוג הוא זה שיבטא את הייחודיות הזו. כאשר יש מיתוג טוב והוא מתבטא נכון גם על אביזרי השף, הדבר משפיע משמעותית על המיצוב של השף.

זיהוי - ככל שהלוגו והשם של השף נמצאים יותר מול העיניים של הנוכחים, כך הם זוכרים אותו יותר. ככל שיותר אנשים קולטים את השם של השף, יש יותר לקוחות פוטנציאליים שיכולים לפנות לצורך ביצוע הזמנה. כך שהמיתוג של האביזרים מהווה כלי מעולה לקידום מכירות.

אווירה - כיום כולנו יודעים שהאווירה בה אנו נמצאים בשעת האוכל משפיעה על חווית האכילה שלנו. כאשר אביזרי השף ממותגים ובעלי אמירה, הדבר משפיע בהחלט על האווירה ועל חווית האכילה. כך ששף שמעוניין להגיע למקום ולהיות בשטח עם נוכחות ואווירה ימתג את הציוד שלו.

שמירה על הציוד - כל מי שיוצא לאירועים עם ציוד יודע שאובדן ציוד הוא עניין שבשגרה. כלים נעלמים, נשמטים וכך הציוד ניזוק. כאשר כל האביזרים של השף מסומנים וממותגים ניתן לשמור עליהם ביתר קלות מפני אובדן. כך אתה יכול לצאת לאירוע עם כל הכלים ולהיות בטוח שהכלים הממותגים יחזרו איתך הביתה. בלי טעויות ובלי בלבול בין כלים של נותני שירות אחרים.

מהם אפשרויות המיתוג?

יש כיום טכנולוגיות שונות שמאפשרות הטבעה, חריטה או שיטות נוספות למיתוג הכלים. השיטות הללו מאפשרות להתאים לכל כלי ולכל חומר את הדרך הנכונה למיתוג הכלי. כך שכל כלי וכל אביזר יהיה ממותג ויהיה ניכר עליו למי הוא שייך ואל מי הוא צריך לחזור.


אולי יעניין אותך גם: