הצעת נישואין רומנטית בארוחת שף פרטית

אתה מתכנן להכין ארוחת ערב רומנטית מפתיעה בבית כדי להציע לה נישואין. מה דעתך, במקום להתרוצץ לעשות קניות ולבשל לבד או להזמין ארוחה מוכנה של שלוש מנות מקייטרינג עסקי - להזמין שף פרטי שיכין לך את ארוחת הגורמה המושלמת בבית, באינטימיות ובפרטיות שאתה מחפש?

כל שאתה צריך לתכנן לקראת היום המיועד שבו אתה מתכנן להציע נישואין, זה לקשט את הבית בנרות ופרחים כדי להשרות אווירה רומנטית, להזמין ארוחת שף עד הבית. ו... אל תשכח את העיקר, לקנות טבעת אירוסין!

ואם כבר מדברים על טבעות אירוסין, ייתכן שגם אתה משתייך לאלה שחושבים שתכשיטים בעיצוב אישי הם בטח נורא יקרים ושמורים רק לסלבריטאים ולטייקונים. המציאות שונה לחלוטין. די בגלישה באינטרנט כדי לגלות שלא מעט אתרי תכשיטים מציעים טבעות אירוסין מעוצבות אישית. כך תוכל לבחור טבעת יהלום מיוחדת במינה שלא תהיה לאף אישה אחרת. אין ספק שאהובתך תאהב את הרעיון.

אבל בוא נתמקד בתכנון האירוע המרגש עצמו.

למה לבחור בארוחת שף פרטית להצעת הנישואין?

לשאלה זו יש תשובות משני סוגים, האחת נוגעת לטיב המזון ולטעמו והשנייה לנוחות ולאינטימיות שהיא מאפשרת.

  • שף יודע איזה מזון לקנות

כמה פעמים הלכת לקנות בסופר ובזבזת הרבה יותר כסף מכפי שתכננת ואפילו ממה שאתה בכלל צריך לארוחה שאתה עומד להכין? כמה פעמים קנית מוצר מזון שתכננת לשלב בארוחה, אבל כשאתה או בת זוגך התחלתם לבשל התברר שלא תשתמשו בכלל במוצר הזה שסתם יישב במזווה עד שיגיע תאריך התפוגה שלו. שף אישי מונע את בזבוז הזמן והכסף הזה. הוא יודע בדיוק מה לקנות ואיזו כמות נדרשת לבישול הארוחה.

  • ארוחה טרייה

אתה לא אמור להגיע לרגע ההצעה כשאתה עייף מיום שלם של קניות ובישולים. ובוודאי שלא תבחר לבשל יום קודם ולהציע נישואין בארוחה חגיגית שכוללת מנות אוכל מאתמול.

שף פרטי שמגיע לביתך משחרר אותך מכל הדאגות. אתה יודע בדיוק למה לצפות, בטוח שהאוכל טרי, חם ובמיוחד טעים מאוד.

  • נוחות

אתה מנסה לדרבן את בת הזוג לצאת מהבית כדי שתוכל להישאר לבד, לרוץ לקניות ולהתחיל לבשל את כל המנות שתכננת. וחוץ מזה גם לקנות פרחים, יין, לסדר את השולחן, וכל זה מבלי שהיא תרגיש שמשהו קורה. אחרי הכול אתה נורא רוצה לראות אותה פורצת בבכי כשהיא מופתעת ואומרת ״כן!״ בשיא ההתרגשות, לא מאמינה שזה קורה לה.

כשאתה מזמין שף פרטי אתה יכול לצאת עם אהובתך ליום סידורים, לבילוי, לחברים, לכל דבר שיוציא אותה מהבית בטבעיות עד שהארוחה תהיה מוכנה, השולחן ערוך לתפארת, וכל מה שיידרש זה שתגיד את המילים המתאימות.

זו הזדמנות נהדרת לבלות עם בת זוגך בקניון ולדרבן אותה לקנות בגד יפה, ואפילו להזמין לה מראש טיפול בסלון יופי כך שתהיה בשיא תפארתה ברגע שבו גבר חייה יבקש ממנה להינשא לו. קונספירציות דומות לאלה תוכל ליצור גם עם בני המשפחה ועם חברותיה, לבקש את עזרתם במזימה שלך להפתיע את ׳האחת והיחידה׳ בהצעת הנישואין.

  • בריאות

שף אישי מכיר את כל הפרטים הקטנים המרכיבים ארוחה בריאה. הוא יודע איזה מרכיב להוסיף ועל איזה לוותר. השף יתחשב באלרגיות שלכם, במידה שקיימות, ויקפיד לא לכלול אותם במרכיבי המנה. באופן זהה הוא גם יתחשב באהבות או בשנאות שלכם. למשל, יוותר על הכוסברה או על השמיר, אם אחד מכם ממש לא אוהב אוכל מתובל בעלים אלה.

מה מבדיל בין ארוחת שף לבין הזמנת ארוחה ממפעל קייטרינג?

כדי שתוכל להגיע להחלטה מושכלת, ולהיות בטוח שאכן עדיף לך להזמין שף פרטי הביתה במקום ארוחה מוזמנת מקייטרינג, הנה מה שמבדיל ביניהם:

שף אישי – משתמש במרכיבים טריים שהוא קונה בחנות המכולת או אצל הירקן המקומי ומכין ארוחה באיכות גבוהה תוך שימוש במרכיבים אלה בארוחה שלך. השף יקנה עבורך את כל החומרים האיכותיים שתבקש.

ארוחה מוזמנת – שרשרת האספקה הנדרשת להפעלת שירותי קייטרינג מוצלחים פירושה שרוב מפעלי הקייטרינג מייצרים ארוחות רבות במפעל הקטן שלהן. הן מקפיאות אותן ואורזות אותן במקרר למסירה. כאשר הארוחה מגיעה לביתך, לפעמים טעמה אינו טרי, והיא כנראה גם לא מושכת באופן חזותי.

ועכשיו, כשהכול ברור ומובן לא נותר אלא לאחל לכם מזל טוב!


אולי יעניין אתכם גם?