שף פרטי - לכל אירוע שתרצו!

מתכננים אירוע משפחתי, חברתי או עסקי בבית ומחפשים שף מקצועי לתכנון ולהכנת האוכל? האם ידעתם כי ניתן להזמין שף פרטי לכל אירוע שאתם מפיקים בבית או במתחם אירועים קרוב למקום מגוריכם? אם אתם מפיקים אירוע חשוב ומרגש כדאי גם לכם להזמין שף עד הבית, אפשר גם לבחור בשירות שפים מארחים וליהנות מחוויה קולינרית מלהיבה ומרגשת בביתו של השף או בלופט מעוצב וקסום המיועד לאירועים קטנים ואינטימיים.

ארוחות שף מפנקות ואיכותיות בהתאמה לסוג האירוע

בשנים האחרונות החל טרנד חדש וסוחף בישראל, במקום לצאת מהבית ולחגוג אירועים כמו יום הולדת, קידום בעבודה או יום נישואין, מזמינים שף פרטי וזוכים לחוויה קולינרית מדהימה. אפשר לבחור גם בשירות שפים מארחים, כלומר השף מארח אתכם ואת המוזמנים מטעמכם בביתו, השף אחראי על הפקת האירוע, כולל הכנת מנות גורמה וקינוחים מדהימים, לאלכוהול משובח בהתאמה לסוג האוכל והמנות, לעיצוב השולחן ולאווירה קסומה ולבבית.

ארוחת שף עד 40 סועדים

ארוחת שף בבית מתאימה לכל סוגי האירועים, ניתן להזמין עד 40 משתתפים בארוחה, במידה ואתם מתכננים אירוע גדול יותר, השף יציע לכם להפיק את הארוחה והאירוע בלופט קסום הנמצא במושב ציורי באזור המרכז. בלופט ניתן להפיק אירועים עד 80 איש, זהו חלל מעוצב ומטופח המתאים לאירועים יוקרתיים ומרגשים.

שף פרטי מתמחה בכל סגנונות הבישול, הוא מתכנן את התפריט בהתאמה לסוג האירוע וכמות המשתתפים, בהתאמה מושלמת לטעם האישי ולבקשות של בעלי השמחה. ניתן לתכנן תפריט הכולל מנות גורמה ממיטב המטבחים, לרבות מנות איכותיות ומעוצבות מהמטבח הצרפתי הקלאסי, מהמטבח האיטלקי שכולם אוהבים, מהמטבח האסיאתי העשיר והמגוון וכיוצא בזה.

שירות שף עד הבית מיועד לארוחות אינטימיות ורומנטיות ולאירועים שונים בבית או בחצר. השף מגיע עם צוות מקצועי, כלי בישול, מוצרי מזון וחומרי גלם טריים, הוא מכין את האוכל במטבח הביתי שלכם, ומלצרים מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה, מגישים את המנות לאורחים. בסיום הארוחה, השף דואג להשיב את הסדר על כנו, הוא מנקה את המטבח ומבריק אותו, משליך את הפסולת, מפנה את השולחן מצלחות וכוסות, ולמעשה דואג לכל הארוחה ולהפקת אירוע נוצץ ויוקרתי בביתכם.

לאיזה אירועים מתאים שירות שף עד הבית?

השף הפרטי מתמחה בהפקת כל סוגי האירועים, משפחתיים, חברתיים ועסקיים. למעשה, כמעט לכל סוג של אירוע ניתן להזמין שירות מהשף המקצועי והמנוסה, חשוב לזכור כי השף אינו מציע שירותי קייטרינג לאירועים גדולים והמוניים, אלא שירות יוקרתי המיועד בעיקר לאירועים קטנים, אינטימיים ואקסקלוסיביים. בין השאר, ניתן להזמין שירות שפים מארחים או ארוחת שף בבית לאירועים הבאים:

  • חתונה קטנה ואינטימית
  • מסיבות בר ובת מצווה
  • מסיבות רווקים ורווקות
  • ימי הולדת
  • יום נישואין
  • אירוע לרגל הצעת נישואין
  • סיום תואר ראשון או שני
  • קידום בעבודה
  • ברית/ה
  • ארוחות חג
  • מפגש חברתי של אנשי עסקים
  • מסיבות קוקטייל
  • כנס מקצועי המתקיים בבית

אם הבית אינו גדול דיו כדי להפיק את האירוע, אפשר להתייעץ עם השף שמציע הפקת אירועים בלופט מעוצב באזור המרכז, לחלופין יש שפים המארחים בביתם, הארוחה אורכת כמה שעות בביתו של השף, באווירה אינטימית וייחודית.

טרנד חדש בעולם האירועים

בעבר היה נהוג כי בני המשפחה מכינים את האוכל לאירוע המתקיים בבית או בחוץ, עם השנים תחום האירועים הלך והתמקצע. חברות קייטרינג החלו להציע תפריטים מקוריים ואוכל טעים בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיו של בעל השמחה. בשנים האחרונות החל טרנד חדש לכבוש את עולם האירועים, מזמינים שף פרטי וזוכים לארוחת גורמה נפלאה ולחוויה קולינרית מלהיבה ויוצאת דופן. השירות של שף עד הבית עבר גם הוא שינויים רבים בתקופה האחרונה, כיום ישנם שפים המארחים את המוזמנים לאירוע בביתם או בלופט מעוצב במיקום מרכזי.

הטרנד החדש זוכה לביקוש רב, השירות מוכר במרכז וכיום הופך לפופולרי גם לציבור המתגורר בפריפריה.  לכן כאשר מזמינים שף פרטי לתכנון ולהפקת האירוע, חשוב לשים לב לפרמטרים כגון: מקצועיות, ניסיון, התמחות בהפקת אירועים ובתכנון תפריט, רמת השירות של השף והצוות המתלווה אליו, מחיר ועוד. כדאי לבקש מהשף רשימת ממליצים ולשוחח לפחות עם 2 לקוחות כדי להתרשם מאיכות השירות והאוכל של השף, וכדי לקבל החלטה נכונה וליהנות מאירוע מושלם, מרגש ונוצץ, עם מנות גורמה נפלאות.

אולי תרצה לקרוא גם: