חשיבות שף פרטי באירוע פרטי

ישראלים רבים אוהבים לבלות במסעדות, ליהנות מארוחת גורמה, ממנות מקוריות ויצירתיות, מטעמים חדשים ומלהיבים ומחוויה קולינרית מרגשת וייחודית. בשנים האחרונות ישראלים רבים החלו לגלות את נפלאות האוכל והקולונריה והיה נראה כי התחום בצמיחה גדולה בישראל. בשנת 2021 הקורונה הגיעה והשתלטה על החיים ומנעה מאיתנו ללכת למסעדה, אך עד מהרה נמצא פתרון חלופי של הזמנת שף פרטי עד הבית.               .

ייעוץ קולינרי ובחירת התפריט לאירוע בבית

בין היתרונות הרבים לארוחת שף לאירועים קטנים או בבית ניתן למנות גם את הייעוץ הקולינרי הניתן על ידי השף, כבר בשלב תכנונו של האירוע. השף שכרתם,  עם כל שנות נסיונו, יסייע לכם לבחור מנות ולהרכיב תפריט מותאם אישית, וגם הפתעות קולינריות אם תרצו בכך. השף בפגישתו הראשונה איתכם צריך לברר מה מטרת האירוע, היכן הוא יתקיים, כמה סועדים יהיו בארוחה, מהי שעת האירוע ועוד. בהתאם לתשובות הוא אמור להציע תפריט עשיר ומגוון הכולל מנות איכותיות וטעימות ממטבחים שונים.

בחירת התפריט במעוד מועד נחוצה להצלחת האירוע בעוד אתם עסוקים בתכנון האירוע ובסידור הבית, השף דואג לכל הצד הקולוינרי ומספק חוויה מרגשת לכל המוזמנים. מעבר לאוכל השף יכול לסייע לכם בארגון ובעיצוב השולחן, יש אפשרות השף בעצמו יגיש את המנות, אך ניתן לבקש מהשף שיגיע עם צוות מלצרים.

לאיזה סוג אירועים מומלץ לשכור את שירותיו של שף פרטי?

בשביל להנות מארוחה נחמדה עם חברים או בני משפחה קרובים או לערוך סדנת בישול בביתכם - לאירועים שכאלו ואחרים מומלץ להזמין את השירותים שמציע שף עצמאי.

כאשר אתם מזמינים שף פרטי, יש לכם את הבחירה של סגנון האירוע ואת סוג התפריט. השף ביחד עם הצוות שלו דואגים לכל השאר, כולל קניית מוצרים טריים ועונתיים בלבד, תוך הקפדה על בחירה במזונות איכותיים ובריאים.

במידה והאירוע גדול ומתברר לכם שלא תוכלו לשכור רק שף אחד, כדאי לפנות לחברת קייטרינג (לאירועים מעל 200 איש), בנוסף לפניה לחברת הקייטרינג, אם האירוע גדול ומורכב כדי  להיוועץ בשירותי חברה להפקת אירועים.

מתי כדאי להזמין שירות של שף?

ישנם מקרים ואירועים בחיים בהם כדאי לשכור את שירותיו של שף דרך חברה  על מנת שיכין עבורנו ארוחת גורמה מעולה ומרגשת. במקום לבזבז שעות ארוכים בשווקים כדי לקנות חומרי גלם ומוצרי מזון לארוחה וכדי להימנע משעות ארוכות ומתישות במטבח, אפשר להזמין וליהנות מאוכל גורמה ואירוע חוויתי באווירה ביתית נעימה וחמימה.

כך למשל, כאשר מתכננים ארוחת חג ולא רוצים לעמול קשות ולבשל שעות ארוכות, מזמינים ארוחות שף וזוכים לחוויה קולינרית ייחודית ומלהיבה. גם כאשר מתכננים אירוע פרטי בבית ורוצים להפתיע את המוזמנים כדאי להזמין במקום להסתפק במגשי אירוח או באוכל שמכינים לבד.

מהם היתרונות להזמנת השירות משף פרטי?

ישנם יתרונות רבים לארוחת שף בבית שלכם, ביניהם:

  • ארוחת גורמה נפלאה באווירה ביתית נעימה ומרגיעה
  • תפריט מותאם אישית
  • חוויה אינטימית עם שף מקצועי ואדיב
  • אוכל איכותי המוגש בדרך מקורית וייחודית
  • הפקת אירוע מנצח ובלתי נשכח
  • חוויה קולינרית מדהימה לכל הסועדים

האם קיימות מנות שמתאימות לאורחים בעלי רגישות לכל מיני רכבים?

אם יש לכם או לאורחים שלכם בקשות מיוחדות או בעלי רגישות מסוימות, העלו אותן בפני השף הפרטי כבר בפגישה הראשונה. אולי אתם רוצים להכין מנה מסוימת שתתאים לכל האורחים או כל מיני בקשות מיוחדת כל מה שעליכם לעשות הוא - לעדכן את השף הפרטי עד הבית שיגיע אליכם.

אל תחששו לשאול כל שאלה שאתם רוצים, שף מקצועי ואמין אמור לתת מענה גם לבקשות המיוחדות שלכם. למשל, להחליף מנות ראשונות מתפריט אחד לאחר או לתבל את המנות בטעמים המתחשבים הספציפיים של האורחים שלכם. 

אולי יעניין אותך גם: