מה חשוב לדעת לפני שמתכננים להזמין שירותי שף פרטי עד הבית?

קודם כל דמיינו את זה – אתם מזמינים אורחים לארוחת ערב, שלא נקפתם אצבע להכנתה, בשביל זה יש שף פרטי מעולה; ואתם גם לא צריכים לטרוח כדי שהמנות יוגשו לשולחן, בשביל זה יש מלצר מיומן ואדיב.

דמיינו שהשף מגיע לביתכם יחד עם אנשי הצוות, כל המזונות הנדרשים לפי התפריט שבחרתם מראש מגיעים ישירות לביתכם, אתם לא צריכים לצאת לקניות ולחפש את החסה הטריה ביותר או את הדג שנלכד היום ברשת הדייגים. כל מה שעליכם לעשות זה לבחור בשירותי שף פרטי עד הבית, שידאג לכל היבטי האירוח בביתכם:

  • ארוחת מלכים יוקרתית בטעמים המיוחדים שבחרתם? יש!
  • היין האהוב עליכם מוכן ומזומן להגשה? יש!
  • תפריטים מודפסים שיוגשו לאורחים? יש!
  • מלצר אדיב המשרת את האורחים שלכם? יש!
  • לא תהיה ערימת כלים בכיור? יש!
  • המטבח יישאר נקי ומצוחצח? יש!

האם יש הבדל בין חברת קייטרינג לבין שירותי שף פרטי?

כמו במקצועות רבים אחרים המבדילים למשל בין רופא אף אוזן גרון לרופא גניקולוג,, גם בתחום ההסעדה יש הבדלים בין השירותים שמציעה חברת קייטרינג לבין אלה המוצעים על ידי שף פרטי.

כיוון שרובנו זקוקים לשירותי הסעדה בשלב זה או אחר בחיים, חשוב להבחין בין השניים.

  • שף פרטי יוצר ארוחות בהתאמה אישית ליחידים או לקבוצות קטנות. שף פרטי עד הבית מבשל ומכין את הארוחה במטבח ביתו של הלקוח ביום האירוע עצמו, כך שהאורחים נהנים ממנות אוכל טריות לחלוטין, חמות ולא מחוממות.
  • חברת קייטרינג מכינה ארוחות לאירועים לקהל סועדים גדול יותר, החל מחתונות וכלה בכנסים ארגוניים. חברת הקייטרינג בדרך כלל מספקת מספר תפריטים מצומצם לבחירתו של הלקוח. החברה מכינה את האוכל מוקדם יותר, או במקום האירוע עצמו, ומגישה אותו לאורחים.

לאיזה סוג של אירועים מומלץ להזמין שירותי שף פרטי עד הבית?

רוצים ליהנות מארוחה נחמדה עם חברים ובני משפחה קרובים? רוצים לערוך סדנת בישול אינטראקטיבית בביתכם – לאירועים שכאלה ואחרים מומלץ להזמין את השירותים שמציע שף פרטי עד הבית.

כאשר אתם מזמינים שף פרטי לביתכם, אתם אלה שבוחרים את סגנון האירוע ואת סוג התפריט, והשף יחד עם הצוות שלו דואגים לכול השאר, כולל עריכת קניות של מוצרים טריים ועונתיים בלבד, תוך הקפדה על בחירה במזונות איכותיים ובריאים.

האם האירוע כולל כלי הגשה?  

שף פרטי עד הבית ידאג לכל מה שאמור להבטיחו לכם סעודה טעימה ונעימה, כך שכל מה שתצטרכו לעשות זה לאכול.

הצוות שעובד עם השף הפרטי יהפוך את הבית שלכם למסעדה פרטית משלכם ויגרום לכם להרגיש אורחים במסיבת ארוחת הערב שלכם.

השירות כולל פינוקים כמו: הבאת כל כלי הבישול והאירוח הנדרשים, כולל סיר לטיגון בשמן עמוק וערכה מהודרת של כלי הגשה. עריכת השולחן תופקד בידי צוות השף שיעצבו את השולחן על פי הסגנון שבחרתם, ולסיום, הצוות יפנה וינקה הכול וישאיר את המטבח מבריק ומסודר, בזמן שבו אתם נהנים לכם מהקינוחים.

השף ואנשי הצוות יקפידו על כל הנחיות הבריאות והבטיחות הנדרשות על מנת להבטיח חוויה בטוחה עבורכם ועבור האורחים שלכם.

האם יש מנות שמתאימות לאורחים בעלי רגישות לגלוטן או טבעוניים?

אם יש לכם בקשות מיוחדות, העלו אותן בפני השף הפרטי כבר בפגישה הראשונה. אולי אתם רוצים להכין מנה מסוימת שאינה בתפריטים הרגילים שלו? אולי אתם זקוקים למנה שתתאים לאורחים הרגישים לגלוטן, אלרגיים למזונות מסוימים או אפילו טבעונים? ומה אם לא כל האורחים אוהבים את אותם מאכלים? חוץ מזה, אם בארוחה משתתפים גם ילדים, אל תשכחו לעדכן את השף ולבקש ממנו להכין גם מנות שילדים אוהבים.

אל תחששו לשאול כל שאלה שמציקה לכם, שף מקצועי ואמין אמור לתת מענה גם לבקשות המיוחדות שלכם. למשל, להחליף מנות ראשונות מתפריט אחד לאחר או לתבל את המנות בטעמים המתחשבים בטעמים הספציפיים של האורחים שלכם (למשל, אם אורח מבקש להימנע מכוסברה).

האם יש צורך במינימום אורחים כדי שנוכל ליהנות משירותיו של שף פרטי? 

השירות של שף פרטי עד הבית מיועד ל- 8 סועדים ומעלה, והוא מציע חוויה נהדרת המשלבת תפריט מותאם אישית שנולד מתוך הקשבה מלאה לצרכים שלכם (כמו למשל, תפריט שיבוסס על קייטרינג חלבי), אוכל משובח ושירות מכבד ואדיב.

למה כדאי להזמין שירותי שף פרטי מ-Private chef?

חברת Private chef מתמחה בשירותי שף פרטי עד הבית, ויש לה ניסיון של שנים רבות בהפקת ארוחות טעימות תוך מתן תשומת לב ליחס אישי, מקצועי ואדיב.

החברה מקפידה:

  • על שימוש במרכיבים עונתיים וטריים
  • על פרזנטציה צבעונית עשירה ומגרה
  • על הקשבה לכל הצרכים והבקשות שלכם
  • על שירות לקוחות שמאופיין בכבוד הדדי הן לאורחים והן לספקים ולאנשי הצוות.

במקביל לשירותים של שף פרטי עד הבית, חברת Private chef מציעה גם שירותים אחרים, כמו:

אולי יעניין אותך גם: