הצעת נישואין עם שף פרטי – מהאוכל המשובח ועד לטבעת

מחפשים דרך מקורית לשלוף את טבעות האירוסין שרכשתם עבור בנות/בני הזוג? אנחנו מציעים לכם לקיים את האירוע החשוב שלכם במקום בו אתם מרגישים הכי בבית, וליהנות מארוחה זוגית עם שף פרטי שיגיע ישירות לדירה המשותפת שלכם.

בשנים האחרונות, הצעות נישואין הפכו להיות אירוע טרנדי וחשוב בפני עצמו. עוד לפני החתונה, בני הזוג צריכים להיות יצירתיים מספיק כדי להפיק את הצעת הנישואין המושלמת לבן או בת הזוג שהם אוהבים, בדרך מיוחדת ורומנטית שאולי לא נעשתה בעבר.

יש את הזוגות שיארגנו אירוע רב משתתפים בו בן או בת הזוג יציעו נישואין בפני בני המשפחה והחברים הקרובים. ויש את הזוגות שדווקא יעדיפו את האינטימיות הפשוטה של פעם, להציע נישואין בנוכחות שניהם, בבית הפרטי שהם אוהבים ומרגישים בו בנוח.

במיוחד עבור הזוגות האלו, שאוהבים את האינטימיות ונהנים מארוחות זוגיות בבית הפרטי שלהם - אנחנו מציעים לכם להזמין שף פרטי עד הבית שיגיע אליכם ישירות עד הבית ויבשל עבורכם ארוחה זוגית שתכלול את כל המנות שאתם הכי אוהבים. כאשר האירוע המרכזי והחשוב ביותר בארוחה הזוגית תהיה כמובן הצעת הנישואין המרגשת.

אז איך זה הולך להתבצע?

השף הפרטי יגיע אליכם לדירה עם כל המצרכים הטריים והאיכותיים ביותר, עם הכלים המתאימים ומצב הרוח המרומם. השף הפרטי יכין לעצמו את המרחב שהוא צריך במטבח שלכם, ויתחיל מיד במלאכה. כאשר, במהלך הארוחה ובזמן שתתאמו מראש עם השף הפרטי, תוכלו לכרוע ברך ולשלוף את טבעת האירוסין שכל כך חיכיתם להעניק אחד לשנייה.

כמובן שאם יש צורך להיות דיסקרטיים לגבי מה שהולך להתרחש במהלך הערב, אנחנו יודעים להתאים את עצמנו בדיוק למצב.

השפים שלנו קשובים לזוגות שלנו. לפני הארוחה הזוגית, השף הפרטי ישאל את הזוג מה הם הכי אוהבים לאכול. הזוג מוזמן לבחור את המנות שהוא מעוניין לטעום מהתפריטים המוכנים שלנו, ולבצע בהם שינויים כאוות נפשם. תוכלו לבחור מנות שתמיד רציתם לטעום אך מעולם לא טעמתם, תוכלו לבחור בקונספט של ארוחה זוגית ממדינה אחרת, תוכלו לבחור בעל האש או בארוחה צמחונית. בעצם כל רעיון אחר שעולה לראשכם- אנחנו כאן כדי להגשים אותו עבורכם.

אנחנו יכולים להציע לזוג רעיון נחמד ומקורי- השף הפרטי יכין עבורכם את המנה הזוגית שאכלתם בדייט הראשון שלכם יחד.

כל השפים שלנו הם מצוינים ואיכותיים. כך שגם אם אכלתם המבורגר בדייט הראשון שלכם, תהיו בטוחים שאת ההמבורגר מהצעת הנישואין שלכם לא תוכלו לשכוח. השפים שלנו יהפכו כל מנה פשוטה למנת גורמה מהחלומות. כך שהצעת הנישואין עצמה תהפוך לאירוע מהחלומות.

השף הפרטי שתזמינו יספק עבורכם גם את היינות המשובחים ביותר שיתאימו בול לארוחה הזוגית המושלמת. השף הפרטי ידאג להכל, כל מה שעליכם לעשות הוא רק להציע נישואין. 

אולי יעניין אותך גם: