כך תארגנו אירוע בשילוב שף פרטי

העולם של פעם לא הכיר מושג כזה של חברות קייטרינג. קל וחומר שהם לא הכירו מושג כזה של שף פרטי לאירוע.

העולם של אז ידע שכאשר יש לבשל לקראת אירוע בכל סדר גודל שלא יהיה, החל מאירוע בר מצווה וכלה בחתונות, יש להיכנס למטבח, להפשיל שרוולים ופשוט להתחיל לבשל, לקצוץ, לטגן, לאדות ולרקוח את המאכלים שיוגשו באירוע.

אז נכון שהאירועים לא נחגגו בסדר גודל אדיר כפי שהם נחגגים היום, באירועים לא הגישו מנות רבות כל כך ועמוסות אפשרויות כפי שמגישים היום ובקיצור, הכול היה שונה.

היום אנחנו כלל לא מעלים בדעתנו לבשל לבד חתונה. אפילו לאירוע קטן ופרטי בבית אנחנו לעיתים מרשים לעצמנו להזמין שף פרטי או קייטרינג ייחודי לאירועים.

אירוע מפנק עם טעמים בלתי נשכחים

למה בעצם שאנשים ייהנו לערוך אירוע מהסוג הזה שכולל ארוחת שף פרטית? במה זה טוב יותר מיציאה למסעדה? אז כאן חשוב להבין את ההבדל.

אנשים רבים מטבעם אוהבים את הבית, את הפרטיות ואת האינטימיות שיש בארוחה הנערכת בבית. מנגד, הם עדיין רוצים ליהנות מארוחה טובה ומפנקת, ברמה גבוהה וכזו שלא הם יטרחו להכין אותה. אז זה בדיוק המענה עבורם. ארוחת שף שהם יזמינו אצלם בבית בשילוב של שף שיבשל ויגיש להם את הארוחה.

אוכלים ושותים ונהנים עד אין קץ

כאשר אתם מזמינים אליכם שף פרטי שיבשל בעורכם את האורחה, אתם למעשה חוסכים גם את הצורך ביציאה לקניות נלוות כמו אל חנות משקאות כדי לרכוש את היינות המתאימים לארוחה שלכם. כי כאשר הזמנתם אורחת שף, הזמנתם בעצם את כל החבילה. אתם תצטרכו רק לשבת ולהמתין לארוחה הדשנה שתוגש לכם ולשירות המפנק והאישי שהשף ידאג להעניק לכם.

ארוחה כזו עשויה להיות סיפור של הצלחה כאשר היא תשדרג מאוד את כל האירוע גם אם לא מדובר במשהו גדול ויוצא דופן. כי ארוחת שף כזו יכולה להיות רק ארוחת ערב סטנדרטית והיא גם יכולה להיות אירוע כלשהו הנערך בחיק המשפחה המצומצמת. לא ממש משנה מה באמת סדר הגודל של האירוע. הפורמט הזה של ארוחת שף מפנקת בחיק המשפחה, בין קירות הבית המוכר והנעים, זה מה שהופך את האירוע לייחודי וקסום.

מי יבשל לכם?

אז הבנתם ששווה ללכת על האופציה הזו של שף פרטי. אך חשוב להבין כי ישנה משמעות רבה לבחירה שלכם בשף שיעשה לכם את האירוע. אתם צריכים לבחור לעצמכם שף שאכן יספק לכם את המענה ויעניק לכם את השירות המבוקש. זה אומר שף שיש לו שם טוב בתחום, שף ששמעתם כי אכן הוא מבשל רק מחמאות וכן כזה שעושה שימוש בחומרי הגלם הכי טובים והכי טריים.

רק שף כזה יוכל להפוך את האירוע שלכם לסיפור של הצלחה.

אולי יעניין אותך גם: