שף פרטי לאירוע בחוויה יוקרתית

הקולינריה היא אחת הנקודות החשובות ביותר בכל אירוע והיא זו שתקבע אם האירוע יהיה מוצלח או מוצלח פחות. זו הסיבה שכאשר מעוניינים לתכנן אירוע בבית או בכל מקום אחר יש להקפיד על בחירת שף מקצועי ביותר שיכין מאכלים ומטעמים יוצאי דופן לכל האורחים. 

השיטה המומלצת היא שהשף מבצע סיעור מוחות עם הלקוחות ומקבל מהם מידע מקיף על ההרכב של האורחים, אם יהיו אלו אנשי עסקים, משפחות עם ילדים, אנשים צעירים וכו'.

מעבר לכך הוא גם יקבל מידע על ההעדפות הקולינריות שלהם, אם הם מעדיפים מאכלים בשריים, חלביים, אילו תוספות ומהם הירקות המובילים עבורם. כמו כן השף יכין מאכלים מיוחדים לאורחים אשר שומרים על תזונה מיוחדת כמו אוכל ללא גלוטן, מזון לצמחונים או לטבעוניים.

כיוון שהשף מבצע אירועים רבים הוא מכיר את הקהלים השונים ובהתאם לכך הוא מציע לאורחים אילו דוכנים כדאי להציב באירוע ואילו מאכלים כדאי להכין, ממש כמו הפקת אירועים.

אחת האטרקציות הנדרשת ביותר כמעט בכל האירועים היא דוכן שווארמה לאירועים. הישראלים מאד אוהבים את מרכיבי הבשר כמו פרגיות עם שומן כבש, נתחי הודו או שילוב של כמה בשרים יחד אשר מסתובבים על הציר. 

לאחר פרק זמן מסוים חלק מנתחי הבשר הם חרוכים ולכן הם טעימים במיוחד. השף המיומן חותך באמצעות סכין חשמלית ייעודית את הבשר ומגיש את הנתחים החתוכים לאורחים שנהנים בינתיים מהניחוחות.

התוספות של שף פרטי

האורחים יכולים להניח את הבשר על הצלחת שלהם, או לחלופין להניח את הנתחים בתוך פיתה או בתוך לאפה. לשדרוג מנה זו, מכין שף פרטי כמה קעריות ובכל אחת מהן יש תוספת מיוחדת כמו חמוצים, ירקות חתוכים, רטבים אהובים, סלטי חומוס שונים, טחינה, סלט ירקות קצוץ דק וגולת הכותרת היא צ'יפס חם וקריספי. כאשר מקימים דוכן שווארמה באירוע אפשר לראות שתמיד משתרך מולו תור ארוך, כיוון שכולם מעוניינים ליהנות מהבשר האיכותי הזה ולכן מגיעים שוב ושוב.

ייחודיות במאכלים לארוחה

בהתאם להנחיות של המארחים לגבי האורחים והמאכלים, שף פרטי בוחר להכין מאכלים שהם יוצאי דופן. שף פרטי מעניק חשיבה רבה לנושא האסתטיקה ולכן כל המוצרים הטריים הם מרהיבים ביופיים ומונחים על מגשים מעוצבים אשר מוסיפים רבות ומעוררים את התיאבון של המשתתפים המוזמנים בוחנים בשלב ראשון את כל המטעמים הצבעוניים בעיניהם. לאחר שהם נהנים מהנראות המרשימה הם מחליטים אילו אופציות להניח על הצלחת שלהם. בכל מגש מניח השף מטעמים שהוא יצר משילובים מפתיעים של טעמים כמו חמוץ ומתוק או פיקנטי ומתוק. התוצאה היא מאכלים אשר קשה להפסיק לאכול אותם לאורכה של כל הארוחה המשובחת המלווה ביינות מיקבים נהדרים.

איכותו של המזון

הטריות של מוצרי המזון היא בראש מעייניו של השף הפרטי. זו הסיבה שהוא בוחר לרכוש את חומרי הגלם רק בקצביות אשר יש בהן הקפדה עצומה על נושא הניקיון וההיגיינה. כמו כן הוא מזמין מדי יום את הסוגים השונים של ירקות ופירות טריים שהם בטיב מעולה. כל חומרי הגלם שמגיעים למטבח עוברים בקרה ובדיקה ורק לאחר מכן הוא מכין מהם את התפריט שנקבע עם המארחים.

הקינוחים בסיומה של הארוחה

אין ארוחה ללא קינוחים בשלבי הסיום שלה. שף פרטי מכין שלל קינוחי כוסות אשר עשויים מחומרי גלם מפתיעים כמו שוקולד, חלבה, קרמים מושלמים, פירות חתוכים ועוד. כעת נשאר רק לתאם את המועד הבא של ארוחת שף לאור העובדה שהאירוח היה מוצלח מאד וכולם נהנו ממנו.

אולי יעניין אותך גם: