שף פרטי ליום גיבוש

מעוניינים לעשות יום גיבוש לעובדים שלכם? רוצים לפנק אותם בארוחה טעימה? כדאי לכם להזמין עבורם ארוחת שף פרטי שהם לא ישכחו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת שף פרטי שירים לכם את יום הגיבוש ושהעובדים שלכם ייהנו.

 למה כדאי להזמין שף פרטי?

יום גיבוש מחייב שיהיה כלול בו אוכל ותמיד עדיף שזה יהיה אוכל מושקע וטעים במיוחד. שף פרטי לאירועים קטנים הוא התוספת המושלמת ליום הגיבוש שלכם. 

שף פרטי ידע לבנות לכם תפריט מותאם בצורה אישית ברמה הכי גבוהה שיש. כך תוכלו להנות מארוחה חברתית נעימה של כל העובדים יחד, וגם לוודא שהארוחה קולעת בדיוק לטעם שלכם. אוכל טוב יוצר גיבוש טוב ולכן הזמנת שף פרטי תתרום בצורה משמעותית ליום הגיבוש שלכם. 

השף ידע לפנק אתכם בדיוק כמו שאתם אוהבים ובזכות הארוחה החברתית הטעימה במיוחד, האורחים שלכם יתחברו עוד יותר אחד לשנייה ויצברו חוויה שלא ישכחו ממנה.

 איך שף פרטי ישתלב ביום הגיבוש?

יום גיבוש לעובדים דורש עבודות הכנה רבות הכוללות בדיקת לוחות זמנים והתאמה של הפעילויות באופן שיתאים לכל העובדים ויעזור להם להתגבש. יום גיבוש מוצלח יהיה יום בו כולם יוכלו להתחבר אחד עם השנייה, ליצור קשרי אמון מבוססים יותר, ולצבור חוויות משותפות שיגרמו להם להנות מהחברה האחד של השנייה. 

על מנת שיום הגיבוש שלכם יצליחו ויהיה ברמה הגבוהה ביותר, חשוב שתדאגו שלעובדים שלכם יהיה מה לאכול. הזמנת שף פרטי עבור ימי כיף לעובדים יתרום לחוויית הגיבוש וכמובן שידאג שהעובדים שלכם ייהנו מארוחה איכותית וטעימה שהם לא ישכחו לעולם. החוויה המשותפת ביחד עם הזיכרון הנעים, יגרמו לעובדים שלכם להנות עוד יותר ולצבור זיכרונות נעימים עם הקולגות שלהם.

 מה כדאי לדעת לפני שמזמינים שף פרטי?

לפני שמזמינים שף פרטי או קייטרינג לאירועים קטנים המותאם עבורכם באופן אישי, חשוב שתערכו לכך. ראשית, חשוב שתכירו את הצרכים התזונתיים וההגבלות של העובדים שלכם כמו למשל האם יש שומרי כשרות, חולי צליאק, בעלי רגישויות ללקטוז ואלרגנים שונים, צמחונים או טבעוניים. כך תוכלו להתאים את האוכל שיהיה מוכן לעובדים שלכם ולא לחשוש מכך שמישהו יישאר מחוץ לארוחה ולא יוכל להנות ממנה. במיוחד אם יש בעלי רגישויות ואלרגיות, חשוב שתגידו זאת לשף על מנת שידע להיזהר ולא יסכן אף אחד מהעובדים. 

מעבר לכך, כשאתם מזמינים שף פרטי חשוב לוודא שיש לכם מקום עבורו ועבור הציוד שלו וכן לדאוג שיהיה לעובדים מקום לאכול. דאגו לסידור כמות מספקת של שולחנות, וכן לצלחות, סכינים ומזלגות. 

השתדלו לתאם למול השף לגבי שתייה נדרשת או שתעזרו בשירותי ברים ניידים שיוכלו לדאוג לכך. כמו כן, כדאי לחשוב על אופן הגשת האוכל – האם תרצו לדאוג לשולחנות בופה או למלצרים שיגישו את האוכל לשולחנות. התאימו את הסעודה בהתאם לתקציב שהוקצה ליום הגיבוש והקפידו לא להתפשר על האיכות.

איך לבחור שף פרטי?

לא תמיד קל לבחור שף פרטי, במיוחד לאור המגוון הרחב אשר קיים. הדבר הראשון שכדאי לכם לוודא למול השף הוא תעודת כשרות במידה והדבר מחייב. כדאי לבדוק לגבי שפים שונים, לעבור על התפריטים שלהם ולהבין מהו הסגנון שהם מבשלים. 

חשוב להתאים את סגנון הבישול לטעם של העובדים, כך שאם לא כולם אוהבים אוכל אסייתי לא מומלץ להביא שף המומחה באוכל מסוג זה. כדאי לבדוק לגבי המלצות על שפים ולבחור בשף מומלץ, וכמובן שתוכלו לשאול את העובדים.

אולי יעניין אותך גם: