מהן המנות הטובות ביותר לאירוע ברית?

אירועים משפחתיים משמחים תמיד כדאי לערוך כשאתם רגועים שהכל מתנהל כשורה ויש מי שדואג לכל מה שצריך, ובמיוחד באירוע ברית או בריתה. כשהמשפחה טרודה בתינוק צריך לדאוג לציוד ולמתקנים ולכן כשיש לכם אולם שמצויד בכל זה וצוות הפקה שדואג לכך, אתם יכולים להסיר עוד טרחה מרשימת המטלות שלכם לקראת הברית. 

יש לוודא שכל מה שנחוץ לכם נמצא שם ולהסביר לצוות שאתם זקוקים לציוד המלא ולאביזרים, כולל כיסא מיוחד וכרית לרך הנולד, ולקבל מהם רעיונות נוספים לעיצוב האירוע כפי שרציתם שיהיה. תאמו אתם שהפקת הברית כוללת גם את שאר אנשי המקצוע שנחוצים לכם, כמו צלם, מנחה ודיג'יי לאירוע, אטרקציות לילדים של האורחים אם ישנן וכמובן – הקייטרינג והמנות שאתם מעדיפים.

מיקום מנצח של אולם הוא חצי הדרך להצלחה

שאלת המיקום היא קריטית להצלחה. את הברית כדאי תמיד לערוך במקום שקל להגיע אליו וזהו הלקח שרבים למדו כשערכו אירועים מרוחקים והאורחים נתקעו בפקקים בדרך לשם. לא משנה מתי יוצאים לדרך, תמיד יש פקק בימים אלה ולכן המיקום של האולם חיוני מאוד להצלחה. 

מהבחינה הזאת, אולם במרכז הארץ נמצא בדיוק במיקום הנכון והנוח - באזור רחב ידיים ומלא חניה שגם מאפשר לכם להיות רגועים ולהגיע בנינוחות מבלי לטרוח בחיפוש חניה. בכל אולם לברית יצאו מגדרם להציע לקהל חוויית אולם מהעולם הגדול, בעיצוב יוקרתי ומאוד אסתטי כך שהתחושה היא כמו לצעוד לתוך אירוע מהסרטים בדיוק באותם פאר והדר. זה כבר הפך לנורמה אצל כל מי שמזמין אירועים פרטיים משום שאחרי שכבר רוב הישראלים התנסו באירועים מעוצבים מאוד ומפוארים, אי אפשר להתפשר על העיצוב האסתטי שלהם.

מה להזמין בקייטרינג?

מועד האירוע קובע בדרך כלל את סוג הקייטרינג ואם עורכים אותו בשעות שהן לא ארוחת צהריים או לפני ארוחת הערב ברור שגם הקייטרינג משתנה ובדרך כלל אינו כולל ארוחה של כמה מנות ליד השולחן. 

אם החלטתם על ארוחה ליד השולחן של כמה מנות בחרו אם היא תהיה חלבית או בשרית וחשוב לדעת שהיום יש גם פתרונות מעולים גם לטבעונים ולצמחונים בכל סוג של תפריט. הכשרות קובעת ברוב המקרים ולכן גם מכתיבה את סוג המנות והקינוחים. בארוחה בשרית הקינוחים לא יהיו חלביים אלא יותר מבוססים על פירות, שוקולד, חלבה, כהילים וחומרים שמתאימים לזה. 

בארוחה חלבית תוכלו להציע את כל המגוון מפשטידות וסלטים ועד תבשילים ודגים. רצוי להכניס לאירוע ולתפריט מנות שמזכירות לכם אולי מסורת משפחתית או עדתית אם זה חשוב לכם.

קייטרינג בופה ומגשי אירוח

כשעורכים אירוע קטן אבל רוצים להשביע את האורחים בזמן שההורים עסוקים בתינוק ובמשפחה, אפשר להציע להם קייטרינג של בופה חופשי, חלבי או בשרי, בהגשה עצמית. אם רוצים לעזור להם או להגיש ארוחה קטנה יותר בגלל השעה של האירוע אפשר להציע מגשי אירוח שיכולים גם הם להיות חלביים או בשריים. 

טעות היא לחשוב שהסגנון הזה משביע פחות. יש בו שפע של מנות ואפשר למצוא תפריט נהדר ומלא שיכול להשביע את האורחים בכל סגנון. זה אפילו עדיף לפעמים משום שהאורחים יכולים ליהנות מכמה סגנונות ומטבחים באירוע אחד. כך הם גם לוקחים בעצמם ונעים בכל האולם כדי לשוחח עם שאר האורחים.

למה מגשי אירוח מתאימים לברית?

זה היתרון הגדול של מזנון כזה ומגשי אירוח שיכולים להגיש מאפים שונים מכל העולם, מהמטבח האיטלקי, הצרפתי והצפון אפריקאי. אפשר להציע גם סלטים רבים שאפשר לקחת באופן חופשי וכמובן שיש פינגר פוד ומתאבנים, או קנאפיס למיניהם שיכולים להיות בדיוק מה שישביע את כל מי שמחפש לטעום מכל דבר. באירועים כאלה לא נשארים בדרך כלל הרבה זמן ולכן לא תמיד יש זמן לשבת, ולכן מגשי אירוח כאלה מאפשרים להם גם לאכול וגם לנוע ולדבר עם האורחים האחרים, משום שבדרך כלל מדובר במשפחה המורחבת. זה עזור להם יותר ליצור אווירה דינמית משמחת ומעניינת ולשמח את עורכי האירוע.

אולי יעניין אותך גם: