האם כדאי להזמין קייטרינג לאירוע בר מצווה בבית?

עריכת מסיבת בר/בת מצווה בבית, יכולה להיות משימה מאתגרת גם עבור אלה שאוהבים מאוד לארח. כל מסיבה משפחתית, בין אם זו קבלת פנים לתינוק החדש יום הולדת, בר מצווה, או יום הולדת, דורשת השקעה של זמן רב ותכנון קפדני. 

החדשות הטובות הן שתוכלו לחסוך זמן, להפחית חרדות, להוסיף מגוון מאכלים ולהבטיח ארוחה איכותית במסיבה שלכם – על ידי שכירת שירותי שף או קייטרינג מקצועי, שידאג לכל נושא הארוחה באירוע שלכם.

להכין ארוחה בעצמכם או להזמין שירותי קייטרינג לבר מצווה הביתית?

כל מסיבות בר/בת המצווה הטובות ביותר, ובוודאי האינטימיות יותר, שנערכות בבית, כוללות התרועעות עם האורחים ואוכל טעים. אם תחליטו להכין בעצמכם את הארוחה לאורחים, תמצאו שזו אחת המשימות הקשות ביותר בתכנון האירוע שלכם. 

הזמנת שירותי שף פרטי או חברת קייטרינג לבר מצווה, תוכל לשחרר אתכם ממשימה רב-גונית מורכבת זאת, ותאפשר לכם להטיל אותה על אנשי המקצוע, שיוכלו להבטיח שהאוכל שיוגש באירוע יענה על כל הצרכים, הטעמים והרצונות של האורחים שלכם.

הכנת הארוחה הנכונה היא המפתח להצלחת כל מסיבה ואירוע. לא קל לתכנן ארוחה לאירוע שלכם וגם לא קל לבשל לקבוצה גדולה של אנשים. אחרי הכול, אתם לא רוצים להכין יותר מדי אוכל שימצא בסופו של דבר את דרכו אל הפח, ואתם גם לא רוצים שאורח כלשהו יישאר רעב במסיבה שלכם.

כאשר אתם מפקידים את המשימה בידיו האמונות של שף פרטי, או בידיה המנוסות של חברת קייטרינג כשר לבר מצווה, כל אחד מהם יוכל להכין לכם את הארוחה הטובה ביותר ולהפוך את הבישול לקבוצת האורחים שלכם למשימה קלה למדי. 

הם יטפלו באוכל, יערכו את המזנון או יספקו לכם שירות מלא, כולל מלצרים, וישאירו בידיכם רק את מלאכת הבחירה של המנות, המתאבנים, הקינוחים והמשקאות שתרצו להגיש.

אגב, גם אם התוכנית שלכם היא לחגוג בעיר הקודש, לא תהיה לכם שום בעיה להשתמש בשירותיהן של חברות המספקות שירותי קייטרינג לבר מצווה בכותל.

יתרונות שכירת קייטרינג לבת מצווה בבית (או בר מצווה)

הנה כמה מהיתרונות שמציעים לכם שירותי קייטרינג או שף פרטי לבר מצווה או לבת מצווה שלכם:

תוכלו לחסוך זמן

בין אם תזמינו חברת קייטרינג או שף פרטי לבר מצווה או לבת מצווה שלכם, הם יבצעו עבורכם את עיקר העבודה הנוגעת להכנת האוכל. הם יקנו את המרכיבים, יבטיחו שיהיה מספיק אוכל לכול אחד מהאורחים שלכם, ויבשלו את הארוחה עצמה. וכשהכול יסתיים, הם ישאירו אחריהם מקום נקי ומסודר.

אחד ההיבטים המאתגרים ביותר הנוגעים לעריכת בר/בת מצווה בבית, הוא להבטיח שאכן זו תהיה מסיבה נהדרת. זה כולל גם לערוך כל ההכנות ועבודות הניקיון, וגם להספיק ליהנות מבילוי עם האורחים שהגיעו לחגוג אתכם. הזמנת קייטרינג מקצועי שיטפל במשימות הכנת האוכל והניקיון, תאפשר לכם, כמארחים, ליהנות מזמן איכות תוך כדי אירוח, ותשומת לב לחתן או לכלת השמחה, במקום לבלות את הזמן היקר הזה במטבח ובהגשת המזון.

שף או חברת קייטרינג יספקו את האוכל במהלך המסיבה, בסגנון הגשה או בשירות לשולחנות על ידי מלצרים, תלוי בבחירה שלכם. המשמעות היא שיישאר לכם יותר זמן להתרכז בפרטים אחרים של ארגון האירוע, או סתם לשבת בחיבוק ידיים ולהירגע. אחרי הכול, רוב העבודה מונחת כעת על כתפי הקייטרינג או השף הפרטי.

עם שירותי שף פרטי או קייטרינג, תרוויחו אוכל בטעם נהדר

חברות קייטרינג מתפרנסות לא סתם מהכנת ארוחות, אלא מהכנת ארוחות נהדרות. כשאתם בוחרים בשף או בקייטרינג לבת מצוה בבית, שיכינו ארוחה שמתאימה לצרכים שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאוכל שיתקבל יהיה ממש יוצא מהכלל, יוגש בטמפרטורה המדויקת והנכונה. בנוסף, תוכלו לצפות שחברת הקייטרינג תכין לאירוע המשפחתי, הביתי שלכם, מבחר גדול יותר של מנות מכפי שהייתם מכינים בעצמכם.

תרוויחו מגוון רב יותר של מנות, כולל אפשרויות למנות צמחוניות או נטולות גלוטן

בנוסף לחיסכון בזמן ולהפחתת הלחצים, הקייטרינג גם יוסיף תיבול לתפריט. זאת, באמצעות מגוון רחב של אפשרויות ייחודיות. קייטרינג יכול להעניק לכם אפשרויות מיוחדות אם אתם מזמינים אורחים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, כמו מנות צמחוניות, ללא גלוטן או ללא סוכר. כל שעליכם לעשות, זה פשוט להודיע לנציג החברה שאתם מבקשים לכלול את הדרישות הללו בתפריט שיוכן לבר/בת מצווה שלכם.

שפים פרטיים וחברות קייטרינג הם אנשי מקצוע, מאומנים ומצוידים ביכולת לטפל בבקשות אלה אשר יוכלו להבטיח  כל האורחים שלכם יהיו מסופקים ושבעים. וזה פשוט עוד דבר אחד שירד מרשימת הדאגות והלחצים שלכם.

תבטיחו מזון בטוח, איכותי ובכמויות נאותות

תוכלו להסתמך על הניסיון של השף או חברת הקייטרינג, שידעו לקבוע כמה אוכל נדרש, בהתבסס על מספר האורחים שלכם, ויוכלו לספק לכם מזון איכותי ובטוח ביותר. שימוש בחברת קייטרינג לא רק ימנע את הסיוט הגדול של מזון שאזל, אלא גם יבטיח שהאוכל מוכן ומבושל לפי התקנים הנאותים המבטיחים שהאורחים ייהנו מארוחה בריאה וטעימה.

בעזרת שף פרטי  או חברת קייטרינג - תרוויחו הצגת אוכל מקצועית

חלק מהחוויה של אוכל נהדר היא הפרזנטציה. וחברות קייטרינג מקצועיות ממש מצטיינות בהצגת המאכלים שהכינו. אין ספק שהאוכל יוגש באופן שימשוך את כל האורחים, שייהנו גם ממאכלים ערבים לחך וגם ממנות שנראות נהדר.

יש חברות רבות המספקות שירותים קולינריים למסיבות ביתיות. למרבה המזל לרוב השפים הפרטיים וחברות הקייטרינג יש היום אתרי אינטרנט מפורטים, שיאפשרו לכם לגלוש, לבדוק, ולראות את התפריטים המוצעים במו עיניכם. יתרה מזו, תוכלו גם להיפגש עם נציג החברה ולבנות לעצמכם את המנות המתאימות לאורחים שלכם.

אולי יעניין אותך גם: