איזה ציוד צריך בשביל ארגון אירוע עם שף בשרים פרטי?

כאשר מתכננים אירוע שסובב סביב מנות בשריות טעימות, שף בשר פרטי ישדרג את החוויה הקולינרית של האורחים שלכם. כדי להבטיח אירוע חלק ומוצלח, חשוב לבחור בציוד המתאים שיהיה בהישג יד.

מדריך זה יספק לכם רשימה מקיפה של ציוד הדרוש לארגון אירוע עם שף בשר פרטי.

ציוד לבישול בחוץ

1. גריל או ברביקיו: גריל או ברביקיו איכותיים הם החלק המרכזי של כל אירוע שמתמקד בבשר. בחרו גריל שמתאים לגודל והרכב האירוע שלכם ויכול להתאים לסוגי הבשרים שאתם מתכננים לבשל.

2. מעשנת: אם אתם מחפשים להוסיף טעם מעושן לבשרים שלכם, בחרו מעשנת שתהיה אף היא לשימושכם. מעשנים הם אידיאליים לבישול איטי ולחליטת בשרים עם ניחוחות עשירים ומעושנים.

3. טאבון: למגע ייחודי וכפרי, הטאבון יוכל לשמש לבישול בשרים, מאפים או ירקות שונים שישדרגו את האירוע.

כלי בישול ואביזרים

כלים לצלייה: כלי הצלייה כוללים מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרית, מברשות גריל ומדחום לבשר. כלים אלו מבטיחים בישול מדויק ויעיל ומסייעים לשמור על איכות הבשרים המוכנים.

קרש חיתוך וסכינים: קרש חיתוך יציב וסט סכינים חדים נחוצים לצורך הכנה וחיתוך בשרים. חשוב לוודא שהסכינים מתאימות לנתחי הבשר השונים ומתוחזקות כראוי.

ציוד להכנת מזון והגשה

1כלי הגשה עם אפשרויות חימום - אלו שומרים על הבשר המבושל חמים ומוכן להגשה. הם חשובים לאירועים בהם ההגשה היא בבר מרכזי או באירועם בהם משרתים מספר רב של אורחים.

2.כלי הגשה ומגשים: הגשת הבשרים על מגשים אטרקטיביים מוסיפה לחוויה הוויזואלית הכללית של האירוע. חשוב לבחור באפשרויות של כלים עמידים בחום וקלים לניקוי.

3. תחנת חיתוך הבשר: אם האירוע שלכם כולל עמדת חיתוך, ספקו אזור ייעודי עם שולחן יציב, לוחות גילוף וסכיני גילוף כדי להבטיח גילוף בשר יעיל ומקצועי.

אביזרי צלייה ובישול

1. פחמים -  בהתאם לסוג הגריל או הברביקיו שתבחרו, ודאו שיש לכם כמות מספקת של פחם או פרופאן כדי לנהל את הצלייה של הבשרים לאורך כל האירוע.

2. מוצרים למעשנת: אם אתם מתכננים להשתמש במעשנת, הצטיידו בכל האביזרים הנדרשים כדי ליהנות מבשר משובח עשוי כיאות.

מוצרי בטיחות וחומרי ניקוי

1. מטף כיבוי אש: בטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת בישול בחוץ. הקפידו על מטף כיבוי אש זמין למקרה חירום.

2. חומרי ניקוי: כדאי תמיד להצטייד באספקה של חומרי ניקוי כמו סבון כלים, מוצרי קרצוף וספוגים לניקוי משטחי הבישול וכלי הבישול במהלך האירוע ואחריו. הרבה יותר נחמד לחזור הבית העם ציוד נקי שמוכן לאחסון.

ציוד נלווה

יש תמיד מה להוסיף לבסיס כדי שהארוחה אכן תהיה מושלמת. זה כולל שתייה קרה, אולי גם קוביות קרח שיסייעו לכם לצנן את השתייה שתתחמם מן הסתם בחוץ וכמובן ציוד נוסף בהתאם למיקום בו תערכו את האירוע.

לעיתים יהיה עליכם לדאוג גם להשכרת ציוד לאירועים במקרה והאירוע נערך בחוץ ואין שם את הציוד הנדרש לקיום האירוע. היערכות נכונה מובילה לקיום אירוע מוצלח שהאורחים ייהנו ממנו וייצאו עם הזיכרונות והטעמים הכי מתוקים.

כך יוצרים חוויה קולינרית בלתי נשכחת

אם בחרתם לחגוג אירוע או סתם ליהנות מארוחה מפנקת עם שף פרטי, שימו לב והצטיידו בכל מה שצריך כדי שהארוחה אכן תהיה טעימה, מפנקת, יוקרתית וכזו שאכן תצדיק את ההשקעה. רק עם היערכות נכונה וציוד מתאים תוכלו ליהנות מהתוצאות הטעימות של האירוע שלכם עם שף בשר פרטי.

 

אולי יעניין אותך גם: