קייטרינג להורים ביום הולדת

חוגגים יום הולדת לילדים? דאגו לקייטרינג גם להורים!

ארגון חגיגת יום ההולדת לילדכם מזכיר לכם כי הוא גדל בשנה – גם אם לא ממש שמתם לב. סביר מאד כי את ימי ההולדת שלכם אתם חוגגים בטון צנוע יותר, אך כשזה מגיע לילדים שלכם? אתם רוצים להפיק להם אירוע חלומי ובלתי נשכח!

ככל שהילד שלכם קטן יותר, כך עולה הסבירות כי אל החגיגה שאתם מארגנים, יגיעו חבריו הטובים בליווי ההורים. כך, רשימת המוזמנים שלכם לא מורכבת רק מילדים קטנטנים שיכולים להסתפק בצלחת כיבוד סטנדרטית, אלא גם מהורים יקרים שירצו להתכבד ולזכות בכבוד במעמד של "אורחים".

אז לשמחתכם, אתם לא באמת צריכים לדאוג באופן ישיר לאירוח שלהם, אלא שתוכלו פשוט לשלב שירותי קייטרינג ושף פרטי באירוע! מה יוצא לכם מזה ומדוע האוכל כל כך חשוב גם בימי ההולדת של הילדים?

האוכל באירוע כמוטיב מרכזי – גם בימי הולדת לקטנים

בתרבות הישראלית ובמסורת היהודית, האוכל משחק תפקיד מרכזי. האם תוכלו לחשוב על עצמכם מגיעים אל אירוע מבלי שיש בו אוכל? ככל הנראה שלא. האוכל באירועים לא נתפס אך ורק כאורח כבוד מרכזי, אלא שהאוכל בעצמו גם מעצב את החוויה שלכם – במודע או שלא במודע. ככל שיוצעו לכם מטעמים איכותיים, טריים וטעימים יותר – כך שביעות הרצון שלכם מהאירוע תעלה.

גם כשאתם חוגגים יום הולדת לילדכם הקטן, מגיע לכל האורחים ליהנות מאוכל טוב. למרות שתשומת הלב מופנית אל הילד, עדיין מדובר על אירוע לכל דבר ועניין שחשוב לדאוג בו לפתרונות מזון איכותיים. אל דאגה – העובדה כי מגיעים גם אנשים מבוגרים ליום ההולדת, לא אומרת שאתם צריכים להתחיל לעבוד קשה. שירות של שף פרטי יכתיר את יום ההולדת כאירוע קולינארי משובח!

כשההורים מגיעים ליום ההולדת, גם להם מגיע ליהנות!

כל עוד המוזמנים אל החגיגה היו ילדים קטנים, הייתם יכולים בהחלט להשביע את רצונם (וגם להשביע אותם) עם כיבוד בסיסי ביותר. עם זאת, בעת שהחגיגה הופכת להיות של ילדים+הורים, עליכם לדאוג למענה ראוי ומתאים. האירוע שתארחו הוא הפנים שלכם – כך שאירוח קולינארי איכותי ומרשים, מאיר אתכם באור חיובי והופך אתכם למארחים נפלאים שלוקחים את האורחים שלהם ברצינות.

מארחים שף פרטי וחוסכים את כל הטירחה וההכנת

כשאתם בוחרים לשלב באירוע יום ההולדת שף פרטי ושירות קייטרינג, אתם חוסכים מעצמכם המון:

אתם לא צריכים לעבוד קשה לפני האירוע

האוכל באירוע – בסטנדרט הגבוה ביותר

אתם מבטיחים חגיגה של מטעמים טעימים וצבעוניים

אתם לא צריכים לעשות קניות ולהשקיע שעות בהכנות

תו איכות: האוכל בוודאות יהיה טעים ומשביע רצון

יש לכם פנאי להשקיע ביתר חלקי האירוע

התפריט באירוע יותאם לצרכים שלכם, ויבנה בשיתוף פעולה יחד אתכם בהתאם לפרמטרים הבאים: האם זהו אירוע בוקר, צהריים או הערב, מהו התקציב העומד לרשותכם, כמה אורחים עתידים להגיע לאירוע, האם ישנן העדפות קולינאריות שונות וכן הלאה.

אז איך אתם חוגגים את יום ההולדת לילדכם?

לא משנה כלל אם אתם חוגגים את האירוע שלכם בפארק בעיר המגורים שלכם, בגינה הקטנה הסמוכה לדירתכם או בחצר הפרטית שלכם: שף פרטי יוכל להגיע אליכם ולתבל את האירוע שאתם חוגגים! המון הורים בוחרים לפנק את הילדים במתקנים מתנפחים ביום ההולדת. מתקנים אלו מחזיקים ביתרונות ברורים, מה שיכול להסביר את הבחירה הטבעית של המון הורים:

המתנפחים מתאימים לילדים במנעד גילאים רחב

מתקנים אלו מעודדים את הילדים לפעילות גופנית

העלות של המתקנים זולה בהשוואה לפעילויות אחרות

אולי תרצו לקרוא גם: