קייטרינג לבר מצווה בכותל

איך בוחרים חברת קייטרינג לבר מצווה בכותל?

בכל שנה מחדש אתם משקיעים בחגיגות יום ההולדת של ילדכם, אך ישנו יום הולדת אחד שאתם משקיעים בו אפילו יותר: בר המצווה! מעבר לכך שאתם בוחרים לחגוג בלוקיישן מיוחד – כמו הכותל בירושלים, אתם גם בוחרים המון פעמים לארח את האורחים היקרים על בסיס חוויה קולינארית מיוחדת ושונה.

אז בימי ההולדת הקודמים הסתפקתם (וכך גם האורחים שלכם) בכיבוד צנוע, אך באירוע המצווה אתם רוצים לארח עם קייטרינג. השאלה הגדולה: איך בוחרים שף וקייטרינג לאירוע כל כך חשוב? היצמדו גם אתם לשאלות המנחות הבאות, וכך גם אתם תעשו את הבחירה הטובה והטעימה ביותר!

ניסיון חברת הקייטרינג – מדוע הוא חשוב כל כך?

אולי הדבר הבסיסי ביותר הוא ניסיון חברת הקייטרינג. שפים פרטיים וחברות קייטרינג מפרסמים את שירותיהם ובכל יום קמות עוד ועוד חברות כאלו. הבעיה שבעבודה עם שפים ללא ניסיון היא שאתם לא באמת יכולים לדעת מהו טיבם. מנגד, שף מנוסה העומד מאחורי חברת קייטרינג בעלת ותק וניסיון, הוא הדרך הבטוחה שלכם לחגוג את האירוע. מדוע?

שף מנוסה יודע איך להערך לאירוע עם משתתפים רבים

על שף מנוסה אפשר לקרוא המלצות של לקוחות מרוצים

שף מנוסה יודע איך להתאים תפריט בהתאם לאופי האירוע

הציצו בתיק העבודות – האם התמונות מעוררות תיאבון?

אחרי שאתם מוודאים כי השף בעל ניסיון וותק, המשיכו הלאה: גלשו באתר האינטרנט שלו, ונסו להבין דרך האתר עד כמה השף נראה לכם רציני ואמין. אתר מעוצב המעניק לכם הצצה לגלריית תמונות, יהיה תמיד עדיף יותר בהשוואה לכאלו שלא. דרך גלריית התמונות, אתם יכולים ללמוד המון על השף:

- מהם המטעמים שהוא נוהג להגיש?

- מהן מנות הדגל?

- מהי רמת האסתטיקה של כל מנה?

האם התמונות מעוררות תיאבון או שאתם מרגישים כי אתם צופים במנות שרמות הדיוק בהן לא ניכרות? אל תשכחו לרגע כי עוד לפני שאתם והאורחים שלכם תאכלו, העיניים שלכם יקחו ביס.

האם אתם מתחברים לתפריטים המוצעים?

חברת קייטרינג מובילה תשתף אתכם בתפריטים שהיא מציעה כבר באתר האינטרנט. כך, אתם יכולים לבחון את מידת ההתאמה ביניכם במהירות מבלי שאתם צריכים לבזבז זמן. נסו להבין האם התפריטים המוצעים לכם עונים על הצורך שלכם, על הציפיות שלכם ועל האוכל שאתם אוהבים לאכול. בין אלו תפריטים תוכלו לבחור?

תפריט איטלקי

תפריט צרפתי

תפריט אסיאתי

תפריט קוקטייל ועוד.

האם מאפשרים לכם לבסס תפריט מותאם אישית?

במידה ואתם חוגגים בר מצווה בכותל ויש לכם חזון לתפריט מעט שונה, תוכלו להתעניין האם ישנה אפשרות לתפריט הנבנה אישית עבורכם. בניית תפריט אישי בקייטרינג לבר מצווה מבוססת על שיתוף פעולה מלא ביניכם ובין נציגי חברת הקייטרינג, כאשר לוקחים בחשבון את התקציב העומד לרשותכם, את הטעמים החביבים עליכם, מספר האורחים, סגנון האירוע וכן הלאה.

זמינות חברת הקייטרינג: האם היא פנויה ביום האירוע שלכם?

אז אחרי שמצאתם את החברה המתאימה לכם ביותר לפי הפרמטרים שהצבתם כתנאי סף, תוכלו להתקדם הלאה. ראשית, הבטיחו כי החברה מציעה לכם מחיר ההולם את התקציב שלכם. לאחר מכן, הבטיחו כי החברה פנויה בתאריך האירוע שלכם וכי היא אכן יכולה לשרת אתכם.

אל תשכחו לרגע כי האוכל הוא מוטיב מרכזי באירוע, והוא זה שמשפיע במידה רבה מאד על שביעות רצון האורחים שלכם. השקעה באוכל טוב היא השקעה באורחים שלכם ובעיקר השקעה בילדכם הנרגש שחוגג את הגיל בעל המשמעות הרבה ביותר במסורת היהודית –13! אז שיהיה בתיאבון.


אולי תרצו לקרוא גם: