לבשל כמו שף ליום אחד

אנחנו בטוחים שגם אתם שמתם לב שבשנים האחרונות יש יותר ויותר תכניות בישול ואפייה בטלוויזיה. אותן התכניות, עשו חשק לכולם – נשים וגברים – להעמיק וללמוד כיצד יותר כיצד לבשל ולאפות בצורה טובה. בנוסף, ניתן לראות שעוד תחום התחיל להתקדם ולקבל ביקוש והוא התחום של השתתפות בסדנאות בישול ואפייה. הסדנאות הללו מועברות על ידי שפים וכמו כן על ידי אנשים מוכשרים שלא למדו רשמית לימודי בישול ואפייה, אבל יש להם כמויות של ידע בתחומים הללו. הסדנאות האלה קיימות בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. יש מגוון גדול של סדנאות ולכם כמשתתפים, רק נשאר לבחור את הסדנה ואת האוכל שתרצו לדעת כיצד להכין.

מבחר הסדנאות

בסדנאות תוכלו להכין אוכל ממגוון מטבחים בהם, המטבח המרוקאי, ההודי, הסיני, התאילנדי, היווני, האיטלקי ועוד. למעשה כמעט לכל מטבח, סביר להניח שתמצאו את הסדנה המתאימה. הסדנאות יכולות להיות על בסיס מנות חלביות, בשריות וטבעוניות. ניתן להשתתף בכל סדנה ואין צורך בידע מקדים. הסדנאות הללו מיועדת לכל מי שחובב בישול ואפייה וגם למי שרוצה להתחיל להיכנס לתחום ובהמשך להתמקצע ולעבוד בו.

מה תלמדו בסדנאות?

בסדנה שתבחרו, תלמדו איך בדיוק להכין את האוכל, תלמדו על שימו בתבלינים, מנות מסורתיות וצורת הגשה מומלצת ועוד. בנוסף, גם תקבלו טיפים מהשפים ומהאנשים שמעבירים את הסדנאות, תלמדו כיצד לטפל בחומרי הגלם השונים, תלמדו טריקים שקשורים לחומרי הגלם לאופן הבישול וכמו כן לאפייה. מדובר על עולם ומלואו של ידע. לדוגמה, אם אתם חובבי בשר, תוכלו להירשם לסדנת קרניבורים ואז ללמוד כיצד ליישן בשר, איך לבחור נתחי בשר, באיזה נתח להשתמש לאיזה סוג בישול, מהן רמות הצלייה המומלצת לכל נתח ועוד. כך גם לדוגמה אם תשתתפו בסדנת בישול איטלקי, תוכלו ללמוד כיצד להכין פסטה טרייה ממש בעצמכם, רטבים לפסטה, איך להכין בצק מושלם לפיצה, ניוקי ועוד.

זה הזמן גם לומר שכאשר אתם רוצים לבחור את הסדנה, מומלץ שתעיינו בתפריט של המנות שאתם תהיו עתידים להכין בסדנה. תראו שאתם מתחברים למנות ואלו מנות שאתם אוכלים בדרך כלל.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים סדנת בישול?

אם אתם חובבי סדנאות בישול ואפייה וכבר השתתפתם בכמה סדנאות, אז אנחנו לא דואגים לכם. מה שכן, אם מדובר על פעם ראשונה שלכם בסדנה, אז מומלץ שתתחשבו במספר פרמטרים. פרמטרים אלו יכולים להיות קשורים לכשרות הסדנה. אם אתם שומרים כשרות, עליכם לוודא שהסדנה אכן כשרה ואין ערבוב של בשר וחלב במנות שמכינים. מעבר לכך, עליכם גם לוודא שאין שימוש בחומרי גלם לא כשרים כמו למשל חזיר, פירות ים וכו'.

מלבד עניין הכשרות שהינו המשמעותי, עליכם גם לבדוק מי השף שמעביר את הסדנה, איפה היא מועברת והאם יש המלצות עליה. עליכם לבדוק את הדברים לעומק, כך שלא ייצא מצב שאתם מתאכזבים.

סדנאות בישול בתל אביב

הרי ידוע לכולנו שתל אביב היא עיר ללא הפסקה. עיר בה תוכלו למצוא המון מסעדות ומקומות לאכול. עיר שתוכלו לאכול בה את כל סוגי האוכל הקיימים. על כן, אם אתם מגיעים לעיר לחופשה של מספר ימים, תוכלו לגרום לחופשה שלכם להיות קצת יותר מיוחדת ולרכוש לכם ולבן או בת הזוג שובר להשתתפות בסדנאות אוכל שונות. ככה תוכלו בהחלט להנעים את הזמן שלכם בעיר הגדולה עם בילוי שכולל אוכל טעים ומשובח. מעבר לכך, השובר הזה גם יכול להיות גם מתנה מושלמת לעובדים שלכם במסגרת סדנאות גיבוש לעובדים, שתוכלו להוציא לפועל כאשר אתם יוצאים איתם ליום כיף או ליום גיבוש. העובדים ישמחו להתנסות בהכנת האוכל ובכלל עצם ההכנה המשותפת היא זאת שתצור גיבוש בין כל העובדים החל מהעובד הפשוט ועד לבכיר. מדובר על חוויה מעצימה ובלתי נשכחת. בסוף הסדנה, כל העובדים ישבו יחד לארוחה משותפת ויאכלו את מה שהם הכינו ואת מה שחבריהם לעבודה הכינו.


אולי תרצה לקרוא גם: