טיפים לבישול מאכלים תאילנדים

זה כבר אינו סוד שהישראלים מתחברים לתאילנד ולאוכל התאילנדי. המטבח התאילנדי, הפך להיות חביב על המון ישראלים. אנשים שאינם מבינים הרבה במטבח התאילנדי, סבורים כי המטבח האסיאתי דומה או שאינו שונה מהמאכלים התאילנדים. הקולינריה התאילנדית, מכילה מנות עשירות ומיוחדות וכן, בכל חבל ארץ בתאילנד המאכלים הינם שונים, מה שמקנה למטבח זה את העושר הקולינארי. המנות התאילנדיות צבעוניות והן תאווה לחיך ולעין. האטריות במטבח מיוחד זה, הינם במגוון סוגים והירקות עשירים. ניתן למצוא סוגי אטריות כגון: אטריות סאו לק, אטריות אורז בגודל עבה או בינוני, סאן יאי וואן סאן שהן דקיקות ושקופות {אטריות העשויות משעועית} אטריות משולשות ועוד.

מגוון הבשרים ופירות הים במאכלים תאילנדים עשירים

 

במנות התאילנדיות, תמצאו בשר בקר, בשר עוף, מנות הבנויות מירקות ואטריות לאוכלי המאכלים הכשרים ולמי שלא שומר כשרות, מגוון של פירות ים, בשר חזיר ועוד. המנות מתובלות היטב ברטבים טעימים ומיוחדים. היום אנשים מזמינים קייטרינג לאירועים פרטיים בסגנון התאילנדי. קייטרינג  תאילנדי הינו מקורי ועשיר גם בעשבי תיבול וירק כגון קפיר ליים, נצרי במבו ופאנק בונג. מאז שהמנות התאילנדיות החלו לצוץ בישראל, בזכות הפועלים התאילנדים שהביאו עמם את המאכלים המסורתיים מארצם. המאכלים התאילנדים מציעים מרקים עשירים ובריאים, מאכלים מאודים, מה שמקנה בריאות וטעם מעודן למי ששומר ומקפיד על תזונה נכונה וגם אם יצא לאכול זה יהיה רק מסעדה תאילנדית המציעה מאכלים מקורים.

אוכל תאילנדי גם באירועים פרטיים ומשפחתיים

 

גם באירועים רבים, ניתן למצוא בבופה של קבלת האורחים, מאכלים תאילנדיים שנחטפים ע"י האורחים שמעריצים מאכלים אסיאתיים ואלה האוהבים במיוחד את המטבח התאילנדי.  המנות התאילנדיות, עשירות גם בסוגים שונים של אורז, כאשר המוכר בהם הינו האורז הדביק. אנשים רבים שאוהבים את נושא הבישול, לומדים משפים המתמחים במטבח התאילנדי להעשיר את התפריט שלהם באמצעות לימוד הכנת מאכלים תאילנדיים ויש כאלה אשר אפילו מביאים לביתם שף המתמחה במטבח זה. סדנאות בישול רבות של המטבח התאילנדי העשיר מתפרסמות למי שמעוניין ללמוד את סודות המטבח העשיר במזרח הרחוק.

מאכלים מקוריים מתאילנד במסעדות בישראל

 

אם ברצונכם לאכול מאכלים תאילנדיים אמיתיים, כדאי לבחור במסעדה המתמחה במאכלים תאילנדיים, כאשר המסעדה עצמה הינה וותיקה. לרוב בתל אביב, תוכלו בקלות למצוא מסעדה כזאת, כאשר השף וכל העובדים הם תאילנדיים ומיומנים במאכלים המסורתיים והמגוונים של תאילנד. תוכלו לטעות ממאכלים אותנטיים ולנסות מאכלים מחבלי ארץ שונים בתאילנד שלא הכרתם עד כה. כדאי למצוא המלצות וחוות דעת, על מסעדה תאילנדית, כך שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר וליהנות ממאכלים מקוריים שמביא לכם מטבח עשיר ובריא זה.  גם המלצות של חברים שכבר אכלו במסעדה תאילנדית איכותית יכולים לבוא בחשבון.  תמיד עדיף לשמוע על מסעדה וותיקה המכינה מאכלים תאילנדיים מיוחדים, לפני שתחליטו באילו מן המסעדות תבחרו.

 אולי תרצו לקרוא גם?

     

בישול אורז במסעדה תאילנדית
בישול אורז במסעדה תאילנדית