איך לבחור שף פרטי לחתונה?

בחירת שף פרטי לחתונה היא החלטה חשובה במיוחד. שבוחרים שף לחתונה לא חושבים רק על האוכל והאווירה, צריך להסתכל גם על התקציב שאתם מוכנים לשלם ולעשות סקר שוק לפני שאתם בוחרים את האחד. שפים פרטיים מועסקים בדרך כלל בשתי דרכים: שף  שמושכר לפי שעה ו\או יום. ויש שפים שמשכירים אותם לפי מנה, אדם, או לראש (לראש פירושו שהם גובים במונחים של מספר משתתפים באירוע).

האפשרות הראשונה נבחרת בדרך כלל כאשר בני הזוג רוצים שיהיה להם שף פרטי ליום אחד בלבד, ואילו האפשרות השנייה נבחרת בדרך כלל כאשר הזוג רוצה לקבל אותם לכל האירועים שלהם החל מהחינה, חתונה והשבת חתן. בחירת שף פרטי לחתונה יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, כמו התקציב, המיקום וכמובן האוכל.

הטיפים לבחירת שף פרטי לחתונה שלכם

חתונה היא אירוע גדול במיוחד ויכול להיות מצב שלא הכול יעבור בצורה חלקה. שף הוא אחד הספקים החשובים ביותר בחתונה. אם אתם חוגגים חתונה אתם צריכים מישהו שידאג שהאורחים שלכם יהיו מרוצים מהאוכל ושהאוכל יהיה ברמה גבוהה במיוחד. חשוב לדעת איזה סוג של שף אתם מחפשים לפני שאתם מתחילים לחפש אחד. אם אתם רוצים מישהו שיכול לבשל מגוון של מאכלים שונים, אז אתם צריכים לחפש שף פרטי שמציע את השירות הזה. אם בא לכם מישהו שמתמחה בסוגים מסוימים של ארוחות, אז תחפשו שף פרטי שזה המומחיות שלו.

כדאי לחשוב כמה זמן השפים יצטרכו להכין את האוכל מבעוד מועד, כמו גם כמה מקום הם צריכים לבשל בו. בחירת שף פרטי לחתונה שלכם יכולה להיות משימה מתישה ומייגעת. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, כמו האוכל שהם יגישו, המחירים שהם גובים וזמינותם. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא האם אתם רוצים לשכור שף פרטי שמתמחה במטבח טבעוני או צמחוני. לא תמיד קל למצוא מסעדה טבעונית או צמחונית טובה בכל אזור בארץ, אך השכרה של שף פרטי המתמחה באותם מטבחים מציעה לכם הרבה יותר גמישות וגיוון עבור האורחים שלכם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים שף לחתונה?

ההחלטה לשכור שף פרטי לחתונה שלכם יכולה להיות החלטה קשה ולא פשוטה. אתם צריכים לשקול את סוג האוכל שאתם רוצים שיוגש, את ציר הזמן של האירוע, וכמה שליטה אתם נותנים לשף על התפריט של החתונה שלכם. אם אתם מחפשים שף פרטי שיגיש סוג מסוים של מטבח, אז עדיף למצוא מישהו שמתמחה במטבח בסגנון הזה. לדוגמה, אם אתם מחפשים תפריט חתונות איטלקי, אז עדיף למצוא מישהו שמתמחה באיטלקית או בעל ניסיון בהכנת מנות איטלקיות. אם אתם רוצים יותר גמישות בבחירות התפריט שלכם אבל לא רוצים יותר מדי מעורבות מהשף, אז עדיף לשכור מישהו שיוכל לעבוד לפי הפרמטרים שלך.

שף פרטי הוא טבח שמכין אוכל לקבוצה מסוימת של אנשים, כמו למשל למשפחה או לאירוע. שפים פרטיים נשכרים לעתים קרובות בחתונות. כאשר מחפשים שף פרטי, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא התקציב. חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא על קייטרינג ואיזה סוג אוכל אתם רוצים בחתונה שלכם. שנית, חשוב לדעת על מספר האורחים שיהיו לכם והעדפותיהם התזונתיות. לבסוף, אם אתם מחפשים מישהו שיכול לספק ארוחת בוקר כמו גם צהריים וערב, אז עדיף לדבר עם יותר משף פרטי אחד כדי שיוכלו להציע אפשרויות שונות מבחינת מחיר ופריטי תפריט.

לסיכום, חשוב לוודא את הניסיון של השף, לקרוא עליו באינטרנט ולשמוע ביקורות מאנשים אחרים. אתם צריכים לוודא שיש להם את הכישורים והניסיון עבור מה שאתם צריכים. שאל על לקוחות העבר שלהם והיסטוריית העבודה שלהם לפני שאתה מזמין אחד כזה.

אולי יעניין אותך גם: