טיפים להפקת בת מצווה עם שף פרטי

חגיגת בת מצווה היא מהאירועים החשובים ביותר עבור כל נערה מתבגרת. לאורך שנים היא תכננה וחלמה על כל פרט הקשור באירוע וכשהיא לקראת גיל 12, זה הזמן עבורה ליישם זאת.

לכן הוריה והיא מחליטים על הקונספט של האירוע, אם זה יהיה באולם, גן אירועים, בחצר של הבית, בשמורת טבע, בחוף הים או בכל מקום אחר. בהתאם לכך הם מבצעים היערכות כמה חודשים לפני מועד האירוע, כדי לטפל בכל המעטפת. אחד מהתחומים המהותיים הוא הנושא הקולינרי, כיוון שהוא זה שקובע אם האירוע יוכתר כאירוע מוצלח, או מוצלח פחות. זו הסיבה שהם בוחנים את התפריטים ואת המטעמים של שף פרטי כדי לקבל החלטה על השף המושלם עבורם.

לאחר ההחלטה על המיקום וקביעת התאריך, מטפלים בנושא עיצובו של המקום. אחד הדברים המרכזיים שחשובים לכל נערה הוא בלונים לבת מצווה

הימצאותו של שער כניסה מבלונים רבים בצבעים האהובים על כלת הבת מצווה ישמחו אותה ואת האורחים. מעבר לכך אפשר להזמין סידור בלונים שכולל את אותיות שמה של הנערה, את הספרות 12 מבלונים מרהיבים ולפזר בלונים נוספים ברחבי האולם ובמרכזי השולחנות.

בחירת תפריט עם שף פרטי

היתרון הגדול של שף פרטי הוא הניסיון רב השנים שלו באירועים משפחתיים. לאור זאת הוא מודע לעובדה שיש ליצור תפריט מיוחד לבת מצווה כיוון שאמורים להגיע לאירוע בעיקר נערים ונערות שאוהבים סוג ספציפי של מאכלים ובנוסף לכך מגיעים בני משפחה בכל טווח הגילאים. זו הסיבה שחשוב להתייעץ עם שף פרטי אשר מציע את המגוון הנכון ביותר של המאכלים.

יחד עם שף פרטי בוחרים את הקונספט הייחודי שיאפיין את הערב, אירוע בסגנון איטלקי, צרפתי, אסיאתי או כל סגנון אחר. המארחים מודעים למנות יוצאות הדופן הן בטעמן והן בנראות שלהן ולכן הם יבחרו את התפריטים שנראים להם המתאימים ביותר לאירוע זה.

דוכני מזון בבת מצווה

אחת ההצלחות הגדולות בכל אירוע, היא דוכני המזון הממוקמים בכניסה. בני הנוער מגיעים תמיד רעבים ולכן הם נהנים לראות דוכני מזון שיש בהם מאכלים אהובים. שף פרטי ממליץ מראש אילו פריטים יהיו בכל דוכן כיוון שלאור הניסיון שלו הפריטים הללו יחוסלו מהר מאד.

כך לדוגמה ימתינו על דוכני המזון המבורגרים בתוך לחמניות טריות ורכות ויוצעו גם שלל תוספות כמו צ'יפס, ירקות חתוכים כמו חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ. כמו כן רוב החברים מאד אוהבים סושי ולכן הם ייהנו מכמות גדולה של רולים, הכוללים דגים וגם ללא דגים, או לחלופין מאכלים אחרים התואמים את הקונספט שנבחר..

קונספט איטלקי באירוע

אחת האופציות היא לקבוע אירוע המאופיין במאכלים איטלקיים. הסגנון הים תיכוני אהוב מאד על הישראלים ולכן הם ייהנו משלל פוקצ'ות עם מטבלים ייחודיים. ישמחו לראות קערות עמוסות בסלטים המורכבים מירקות טריים וצבעוניים עם עשבי תיבול ריחניים. כמו כן מבחר גדול של מאכלים הכוללים פסטה בסוגים שונים של רטבים, רביולי עם אופציות מפתיעות של מילויים, פטריות ממולאות, ניוקי תפוחי אדמה, סלמון בשיטות שונות של עשייה ועוד.

קינוחים לאורחים

קינוחים הם גולת הכותרת של אירועי בר מצווה רבים אשר נערכים על ידי שף פרטי שהוא מומחה בתחום זה. הוא מציע שולחן גדוש במטעמים מתוקים על פי הקונספט של האירוע, עוגות, עוגיות, וגם קינוחי כוסות אשר הוכנו מחומרי גלם משובחים.

כמו כן היצע גדול של פירות העונה המוגשים בבר והם חתוכים באופן מוקפד, גלידות במבחר טעמים ולאורחים נותר רק לבחור מתוך הקינוחים את אלו שאהובים עליהם ובטוח יותירו טעם של עוד.

אולי יעניין אותך גם: