כיצד לתכנן ארוחה רומנטית לזוג?

וולנטיינס דיי מגיע כל שנה ב- 14 לפברואר ובין העבודה, אורח החיים המהיר והמחויבויות המשפחתיות היום הזה מזכיר לנו להתפנות ולחגוג עם בני הזוג שלנו את הזוגיות והאהבה. רגעים אלו חשובים ומשמעותיים בין בני זוג ליצירת קרבה ואינטימיות ולכן כדאי לייצר הרבה כאלה והכי חשוב- להנות מהם.

תכנון ארוחה רומנטית יכול להיות בילוי מפתיע ונעים לערב מפנק יחד. אספנו עבורכם כמה טיפים ורעיונות לזוגות שרוצים לתכנן ארוחה רומנטית לבני הזוג.

ראשית כל, ארגנו זמן "לבד". אם יש לכם ילדים, בדקו איתם את האפשרות ללון אצל חברים או משפחה קרובה. אם לא, העסיקו בייביסיטר שתשעשע את הילדים בפעילות כייפית מחוץ לבית.

אם הארוחה היא הפתעה לבן/בת הזוג, וודאו שבן/בת הזוג פנויים ולא קבעו תוכניות אחרות. אם אתם רוצים שבן/בת הזוג שלכם יידעו על התוכניות לארוחה, השאירו פתק רומנטי מתחת לכרית.

ארגנו את התפאורה. הפכו את הבית לחלל עם אווירה רומנטית לפני בואו של בן/בת הזוג. נרות ופרחים יהיו רמז עבה לכך שהכנתם ערב מיוחד. ערכו את השולחן במפה יפה,מפיות בד, צלחות פורצלן, גביעי יין וסכום נוצץ.

בחרו יין טעים. שיחה על בקבוק יין טוב היא אחת מהנאות החיים הפשוטות. יין לבן בעל ארומה פרחונית או שמפנייה קרה עם תותים אדומים יהוו פתיחה נפלאה. יין אדום יתאים להמשך הערב למנות עיקריות של בשר וקינוחי שוקולד.

כשזה מגיע לבישולים, לכו על בטוח. אם לא הכנתם ניוקי בעבר זה לא הזמן הכי טוב ללמוד. בחרו מתכונים שאתם מכינים היטב, הזמינו שף עד הבית או הזמינו אוכל מוכן ממסעדה יוקרתית. 

למנות ראשונות מומלץ להתחיל עם פלטת גבינות איכותיות בליווי פירות ואגוזים
למנה עיקרית - נתח בשר עשוי לדרגת מדיום ברוטב יין ופירה קטיפתי
ולמנה אחרונה - קינוח מוס שוקולד או סופלה

התייחסו לערב כאילו הלכתם למסעדה, לבשו בגד יפה, שימו בושם והרגישו נינוחים.

עכשיו, כשהכל מוכן נשאר רק להנות ולחגוג את אהבתכם. 

למתכונים לארוחה רומנטית אתם מוזמנים לבקר בדף המתכונים