ערב לפני טיסה לחו"ל או נופש ארוך: ארוחת שף עם החברים

ערב לפני שאתם נפרדים מהחברים ומהמשפחה למטרת נסיעה ארוכה לחו"ל, או אולי טיול ארוך, כדאי לעשות מזה הפקה שלמה! אנחנו ממליצים על ארוחות שף הכוללות את כל החוויות הקולינאריות שאתם אוהבים. בואו נדבר על זה, ככה חוגגים ב-2020:

אם אתם רוצים לגרום לכל האורחים באירוע לפתוח כפתור בג'ינס, להתרווח אחורנית בכיסא ולהודות "ברוך בורא פרי ארוחת השף", אתם יודעים מה אתם עושים. אין ספק שאתם יודעים כיצד לערוך ולקיים אירועים על צידם הטוב והמוצלח ביותר. אז, רגע לפני שטסים לחו"ל או לנסיעת עסקים ארוכה, כיצד ייראה ערב הפרידה? הנה כמה טיפים טעימים וחווייתיים:

אירועים עם ארוחות שף שגורמות לנו לפתוח כפתור בג'ינס

בין אם אתם מתוכננים לצאת לנופש הכולל סיורים בוותיקן המפורסם, או שמא בכלל למטרת נסיעת עסקים, כדאי לערוך ערב פרידה כיפי מהחברים ומהמשפחה. הטיפ הראשון, תכירו את האורחים שלכם, תבינו את טעמיהם הקולינאריים לעומק עד כמה שניתן.

אם יש לכם חברים שלא אוכלים גלוטן, או חברים טבעוניים, אתם חייבים לדעת את זה מראש! תתאימו את מנות האירוע לאורחים עד כמה שניתן, תוך שאתם גם לא מתפשרים על איכות המנות המוגשות. כדאי לדעת, בשנה האחרונה ישנו טרנד שמוביל את עולם האירועים הפרטיים, הוא נקרא טרנד מגשי סושי פירות.

טרנדים של סושי באירועים הם תמיד רלוונטיים

אם עדיין לא טעמתם סושי פירות, זה משהו שאתם חייבים לעצמכם כבר באירוע הקרוב.  מדובר באטרקציה קולינארית של ממש, ואליה תוכלו להצמיד גם מטעמים אסיאתיים אחרים, יפניים וכו'. בסופו של דבר, הכי חשוב שתגרמו לאהוביכם ואוהביכם להרגיש שהם מוערכים, שהשקעתם בערב הפרידה מהם.

גם אם אתם לא מתכננים לטוס לזמן רב, בכל מקרה תמיד יהיה כדאי להשקיע בערב הפרידה ולגרום אך ורק ותחושות של נחת בקרב האורחים. עוד אנחנו רוצים שתכירו ב-2020, גם טרנדים של ארוחות שף בשרים. שף בשרים הוא איש המקצוע האולטימטיבי על הגריל שלכם, ואין ספק שהמנות שהוא יגיש לאורחים שלכם יהיו מנצחות.

קינוחי שף לאירועים שבלב נחרטים

כמובן, במקביל לכל הקלוריות האלו שאספנו עד עכשיו, יהיה כדאי גם לדאוג לקלוריות נוספות, ואנחנו כמובן מדברים על קינוחי שף לאירועים. שפים יכולים להכין סוגי קינוחים מכאן ועד הודעה חדשה, מקינוחים טבעוניים ועד קינוחי תענוגות מסוגים אחרים.

אם אתם רוצים להתפנק ולפנק, אתם מחפשים אחר קינוחי שף שאי אפשר להתחרות איתם. ואם כל מה שתיארנו עד כה לא מספיק, הרי שגם אפשר להוסיף לחגיגה הזאת גם בר אירועים עם אלכוהול SUPER משובח.

אי אפשר לטעות עם אלכוהול משובח, מנות שף וקינוחי שף

 כשהמנות לא מפסיקות להפציע והאלכוהול לא מפסיק להימזג, אין אורח שלא ייצא עם חיוך מתוח מאוזן לאוזן. אנחנו מזמינים אתכם ליצור את האירוע המושלם, בין אם אתם חוגגים אותו מתוך סיבה כזו או אחרת. בסופו של יום, יהיה מומלץ להכניס לחייכם כמה שיותר אנרגיה של שמחה וששון, אירועים וזמן איכות עם חבריכם. והכי חשוב, שכולם ייצאו מהאירוע שבעים ומרוצים