סדנאות בישול לעובדי חברה

הרי זה ידוע שהמשאב הכי יקר בכל ארגון, חברה ועסק הוא כמובן העובדים. על כן, יש גם לדאוג לרווחתם ולפנק אותם מדי שנה בימי גיבוש וחברה שמיועדים לשבירת השגרה היומיומית, לגיבוש והכרות של כל הצוותים של העובדים וכמו כן לשבירת הדיסטנס בין העובדים הזוטרים לעובדים הבכירים.

על מנת להפיק יום גיבוש או יום חברה, יש לחפש אטרקציות מתאימות. יש צורך באטרקציות שיהיה קבוצתיות ובעיקר סוחפות וכיפיות עבור העובדים. אחת מבין האטרקציות הפופולאריות ביותר, היא סדנאות בישול. כמובן, קיימות אטרקציות נוספות המשלבות סדנאות לעובדים בהן גם, סדנאות גיבוש המשלבות פעילות בחוות סוסים, סדנאות יוגה, סדנאות צחוק, סדנאות קוצ'ינג, סדנאות המתמקדות ביצירה ועוד. כאן ננסה להרחיב על אחת הסדנאות המבוקשות ביותר בשנים האחרונות, סדנת הבישול.

מספר סיבות לבחירה בסדנאות בישול לימי גיבש וכיף

אהבה לאוכל - אין ספק שכולנו אוהבים לאכול וכולנו צריכים לאכול. סדנה כזאת יכולה להתאים לכולם, נשים וגברים כאחד. מבוגרים וצעירים. במסגרת הסדנה, המשתתפים לוקחים חלק פעיל ומכינים מנות שונות ומגוונות. ניתן לבחור את נושא

נושא הסדנה - זו יכולה להיות סדנת בישול בסגנון איטלקי, הודי, סיני, תאילנדי ועוד. הכל נתון לבחירה.

מקוריות - כאשר בוחרים בסדנת בישול, בוחרים בפעילות מקורית. הרי כולנו כבר מכירים את הפעילות השכיחות כמו פעילות האקסטרים והספורט. מה שכן, אתם מחפשים פעילות באווירה קצת שונה, חדשה ומרעננת, אז שווה בהחלט לשקול לקחת את העובדים לסדנת בישול. מובטחת הנאה לכל המשתתפים.

מגוון של סדנאות - כפי שהוזכר לעיל, כאשר בוחרים בפעילות כמו סדנת בישול, אפשר לבחור באיזו סדנה שנרצה. כלומר יש מגוון. יש סדנאות בישול טבעוני, בריאותי וכמו כן בישול ממטבחים שונים. מעבר לכך, יש גם סדנאות המתמקדות בתחום האפייה וכמו כן בתחום הקינוחים. רוב הסדנאות הן סדנאות כשרות, כך שגם העובדים שהינם שומרי מסורת או עובדים שהינם דתיים, יוכלו להשתתף בסדנה ללא בעיה.

גיבוש - בזכות השתתפות בסדנת בישול, יש גם חיזוק של הקשרים בתוך הקבוצה של העובדים. העובדים לומדים להכיר טוב יותר אחד את השני, לומדים לעבוד בקבוצה ביחד, לומדים להיות יצירתיים ועוד. כך שמדובר על פעילות שמתאימה ביותר עבור ימי כיף וימי גיבוש לעובדים.

אוכלים את האוכל

כאשר בוחרים פעילות כמו סדנת בישול, לא צריך לדאוג לארוחה עיקרית נוספת במהלך יום הגיבוש. זאת משום שהעובדים מכינים את האוכל בסדנה ולאחר מכן, כולם יושבים יחד לאכול את כל מה שהכינו ומה יותר מוצלח מלאכול אוכל טעים שהוכן בליווי מקצועי של טבח או שף פרטי.

איך לבחור סדנת בישול לעובדים?

ראשית אפשר לערוך הצבעה בקרב העובדים לגבי הסדנה בה הם מעוניינים להשתתף. אפשר להציע מספר סדנאות ולראות איזו סדנה קיבלה הכי הרבה הצבעות ועל פי הנתון המספרי שהתקבל, לבחור את הסדנה המתאימה. לאחר מכן, יש לערוך סקר שוק ולקחת הצעות מחיר ממספר מקומות המפעילים סדנאות בישול וכמו כן משפים פרטיים שמקיימים סדנאות במקום משלהם. יש לבדוק את העלות, מה הסדנה כוללת, האם הסדנה מלווה גם בשתייה קלה ויין, האם יש מנות ראשונות וכמו כן מומלץ גם לבדוק האם יש חוות דעת על המקום או השף שמפעילים את הסדנה. לאחר שקלול כל הפרמטרים, אפשר לבחור איפה וממי להזמין את השירות.

שורה תחתונה

סדנת בישול מעניקה ערך מוסף אמיתי לכל המשתתפים בה. כולנו אוהבים לאכול וכולנו היינו שמחים לשפר את כישורי הבישול הבסיסיים שלנו וללמוד קצת יותר על מאכלים שונים, חומרי גלם חדשים, שיטות בישול ואפייה, סגנונות בישול ועוד.

אולי תרצה לקרוא גם: