שף פרטי בניחוח חנוכה

ההתרגשות לקראת חג החנוכה כוללת בתוכה גם את הציפייה הרבה למטעמי החג. בתקופה זו עבודתי כשף פרטי מביאה אותי לצלול לתוך עולם מלא מתיקות והפתעות כשבהן נוצרות סופגניות שהופכות את חנוכה לנס קולינרי ממש.


סוגי סופגניות:

עם כל הכבוד לסופגנייה אשר בתוכה טמונה ריבה אדומה, איכותית ככל שתהיה,רצוננו ליהנות מגוון רחב של סופגניות להן מילויים מקוריים כשחלק מאותם המילויים "עברו לדירת הפנטהאוז" והם מצויים על גבי הסופגניות ולא רק מוזרקות פנימה ו"מסתתרות שם".

מהסופגניות במתכוני החג הקרב, ניתן יהיה ליהנות משילוב מילויים או ממרחים הכוללים קרם פיסטוק, פינה קולדה, קרם ערמונים, ממרח חלבה, שוקולד מריר ומה לא? אלו יפגשו אתכם מלמעלה, מתוך הסופגנייה, נמסים בפה ומעוררים את בלוטות הטעם.

כמי שרואה את כלל לקוחותיי, ניתן יהיה ליהנות ממתכונים ואף ליהנות מסופגניות ללא גלוטן עבור צליאקים וסופגניות עבור ציבור הטבעונים - סופגניות שהוכנו ללא השימוש בביצים וזאת מבלי לגרוע ולו במעט עמם מטעם ואיכות הסופגניות הרגילות ובכך לאפשר לאחרים ליהנות גם הם מהבצקים העגולים והמתוקים.

כמו כל שף המכבד עצמו גם לסופגנייה ישנו טוויסט עדתי מבית אימא ולכן גם כאן חשוב לתת עבודה. בעדות מסוימות מהווה חנוכה הזדמנות נהדרת ליהנות ממאפים אשר בבסיסים הם בעצם סופגניות גם כן, בין אם מדובר בספינג' המרוקאי, העוואמה ומקלות הצ'ורוס שהפכו לקינוח לכל מסעדה שמכבדת עצמה ושאר מאפים וצורות. הניסיון הרב והרחב שיש לי כשפית מאפשר לי לענג את קהל לקוחותיי גם בסופגניות אלו שעשו עליה ארצה.

מאכלי חג נוספים:

על מנת לשמור על מסורת החג הרחבה ולהפוך את האירועים אותם אנו מפיקים למגוונים גם ברמה הקולינרית לא נשכח את הלביבות כחלק מהמסורת. ללביבות מקום של כבוד בכל הנוגע למסורת החג והן מופיעות במתכונים שלנו בהם אנו משלבים ירקות דוגמת: תפוחי אדמה, גזר, קישואים, בצל, ברוקולי ושאר ירקות מזינים וטעימים.

את הלביבות ניתן לשלב לאורך כל היום וליהנות מהן בארוחות שף במסגרת ארוחות בוקר ביחד עם גבינת שמנת או גבינה לבנה, כחלק מארוחות צהריים וגם בעת ארוחות ערב. לאלו שחשוב להשתמש בכמה שפחות שמן ניתן יהיה למצוא באתר מתכונים מנצחים שבהם ניתן להכין את הלביבות בתנור תוך שימוש מזערי בשמן.

על מנת להפוך את ארוחות השף והמתכונים לכאלו המתמזגים עם אווירת חג החנוכה, לא נשכח את התפאורה מסביב. אנו נספק לכם במסגרת ארוחת השף ואירועי החג, אותם אנו מפיקים, את התפאורה סביב בין אם במוזיקה, פעילות לילדים ובהענקה של אווירה חמימה ועוטפת כיאה לחג החנוכה שגם מזמין לתוכו את החורף הישראלי.

לא נסיים כמובן ללא מתכון לסופגניות קל במיוחד להכנה עבור 10 סופגניות בגודל בינוני.

להלן רשימת המצרכים:

כוס ורבע של קמח תופח – 175 גרם.

2 כפות סוכר גדושות.

200 מ"ל גביע יוגורט "אשל".

1 ביצה.

1 כפית תמצית וניל.

קורט מלח.

קורט אבקת קינמון (לא חובה).

שמן לטיגון.

ריבה למילוי (הטעם לבחירתכם).

אבקת סוכר לקישוט.

יש לערבב את כל החומרים בקערה לפי סדר כתיבתם עד לקבל בלילה אחידה. מחלקים את הבלילה לעשרה כדורים שווים בגודלם. במקביל יש לחמם סיר עם שמן עד לגובה של 2/3 וכשהשמן חם דיו (180 מעלות) מניחים את הכדורים בתוך השמן הרותח, מטגנים במשך 5-6 דקות עד להזהבה, מעבירים לנייר סופג ובעזרת נייר זילוף או מזרק מחדירים את הריבה או כל מילוי אחר שחפצה נפשכם לתוך הסופגניה ומפזרים אבקת סוכר מלמעלה. בתאבון.


אולי יעניין אותך: