שף פרטי עד סלון הבית – בילוי בטעם טוב

כל היתרונות של הזמנת שף פרטי עד סלון הבית

פעם, כדי ליהנות מארוחת שף מפנקת, הייתם צריכים ללבוש את מיטב בגדיכם, למצוא בייביסיטר, לנסוע בפקקים, לאתר חנייה, להצטופף במסעדה ולשוב הביתה שבעים, אך מותשים. עברו כמה שנים מאז וכיום אפשר גם אחרת. מה אתם אומרים על שף פרטי שמגיע עד סלון הבית שלכם ומאפשר לכם ליהנות מארוחה מופלאה וטעימה במינימום מאמץ? לא נשמע נהדר? למי שלא מכיר זה אפילו נשמע כמו פנטזיה. אך, בפועל, זה אפשרי ואף ממש בהישג ידכם. בואו נסביר לכם במה מדובר.

סלון הבית – המסעדה הביתית שלכם

ארבעת חודשי הטירוף שנחתו על ישראל והעולם עם נגיף הקורונה המאיים, הפכו את השגרה של כולנו וגרמו ליותר ויותר אנשים "לחשב מסלול מחדש". כל מי שיצא ובילה במסעדות, בתי קפה וברים שונים נדרש לשינויים משמעותיים באורח החיים ובהגדרתו של בילוי מהנה. תקופה הקורונה הביאה עמה דרישה להפסקה של כל מה שקשור ביציאות תכופות מחוץ למרחב הפרטי תוך כדי חיכוך מתמיד עם זרים, אלא בילויים ביתיים, שקטים ונפלאים. בדיוק בנקודה הזאת נכנסים שירותי השף בסלון הבית. תחשבו כמה נהדר זה לשבת על ספה נפתחת מתחת למזגן, לשתות כוס יין, ליהנות מניחוחות הארוחה המתבשלת, ולהבין – ככה נראים החיים הטובים...

היתרונות הנוספים של שירותי שף בסלון הפרטי שלכם

לשירות שף פרטי בסלון מספר רב של יתרונות נוספים שערכם לא יסולא בפז. ראשית, התפריט המוצע לכם מותאם אישית לפי טעמכם, מבלי שיש צורך לבחור מתוך תפריט קיים ולהתפשר על טעמכם האישי. נכון, אתם לא רגילים אבל זו בדיוק המטרה.

לפני בחירתכם, ישמח השף להעניק לכם ייעוץ קולינארי מקיף ולסייע לכם למצוא את השילובים המושלמים לארוחה בלתי נשכחת. שנית, השף עצמו דואג לכל המצרכים והכלים הנדרשים מבעוד מועד. אתם לא צריכים לדאוג לכלום, רק שהכיריים יעבדו

שלישית, מדובר במנות אוכל איכותיות ומגוונות במיוחד, אשר עשויות לפתוח אתכם לשלל טעמים ועולמות שטרם הכרתם וחוויתם. המטבח הצרפתי, האסייתי, המזרח-אירופאי, האפריקאי ומגוון סגנונות וטעמים מופלאים אחרים.

עוד יתרונות שהשירות מספק:

  • חוויה אינטימית, אישית, שקטה וייחודית.
  • הענקת רוח יוקרתית לאירוע ביתי פשוט. ניגודיות מופלאה שכזאת!
  • המחירים, תאמינו או לא, הוגנים במיוחד. ממש לא צריך להיות עשיר בשביל להזמין שף פרטי לבית.
  • והיתרון הכי חשוב מהכל, שכל מארח מכיר מקרוב בסיום האירוח, אין צורך בניקוי המטבח לאחר מכן. רק בשביל זה שווה להזמין...

שף פרטי בסלון שלכם – לאילו אירועים זה מתאים?

שף פרטי לביתכם הוא שירות המתאים למגוון רחב של אירועים. מעל כולם, הצעות נישואין. מה יותר נפלא ורומנטי משף המגיע עד אליכם, עוזר לכם להחביא את הטבעת טוב-טוב ועוד דואג לכם לסלפי רגע אחרי ה"אני מסכימה!". ואם כבר רומנטיקה, גם כבילוי ליום הולדת, יום השנה, חג האהבה ודומיהם, שף פרטי הוא רעיון נהדר. יודעים מה, אפילו ארוחה לשינוי ויציאה מהשגרה היא אפשרית ומגוונת את כל הארוחות הביתיות או המוזמנות שאפפו אותנו בכלל הקורונה וההסגר המאולץ.

כיצד תדעו באיזה שף לבחור?

לא מעט שפים מאפשרים להזמין את שירותיהם עד סלון הבית. לכן, חשוב לבדוק שאיש המקצוע הפוטנציאלי הוא כזה המעניק חוויה כוללת ולא רק ארוחה ותו לא, שסגנון הבישול שלו תואם את הטעם האישי שלכם, וכמובן שהרזומה שלו מלא בניסיון, שבחים וטעמים נפלאים.

מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת? הנה מצאתם! שיהיה בתיאבון!