רעיונות לארוחה רומנטית בבית

אין כמו ארוחה רומנטית בבית בכדי להראות לבן או בת הזוג שלנו את אהבתנו אליו או אליה.

האוכל תמיד מביא עימו לא רק שלל טעמים וניחוחות אלא גם רגש, תשוקה ואווירה.

אז רגע לפני שרצים לקנות פיצה קפואה ובקבוק שמפניה מהמכולת הקרובה, הכנו לכם מספר רעיונות לארוחה רומנטית בבית - שווה במיוחד.

במדריך שלפניכם תמצאו את כל המידע ליצירת ארוחה רומנטית בבית - איך ליצור אווירה רומנטית, אילו ארוחות רומנטיות ניתן להכין בקלות וכמובן רעיונות לקינוח טעים במיוחד.

איך ליצור אווירה רומנטית

זה לא משנה אם אתם גרים בדירה שכורה עם שותפים בתל אביב או בבית קרקע במושב תלמי אלעזר, ניתן להפוך כל בית לרומנטי, אם רק משקיעים טיפה.

הכנו לכם מספר טיפים כדי ליצור אווירה רומנטית בבית:

השקיעו בתאורה - לתאורה יש אפקט מנצח ביצירת רומנטיות בבית. כדי ליצור תאורה רומנטית יש לכם מספר אפשרויות. זה יכול להיות על ידי פעולה פשוטה של עמעום האורות, על ידי קנייה של אורות לדים קטנים או על ידי נרות ריחניים יפים. אם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות להתחדש בטכנולוגיה חכמה, אתם אפילו יכולים לקנות בכ - 30 שקלים, נורות חכמות של שיאומי, שיעניקו לכם שלל צבעים ותאורות יפות, מגניבות ומעל הכל - רומנטיות.

סדר זה חשוב - אם אתם רוצים ארוחה רומנטית בבית, הסדר בבית הינו קריטריון קריטי. זה זמן מצוין, להכניס את כל הבגדים שעל הספה לארון, לשטוף כלים ולסדר את המיטה. אחרי הכל, אין משהו יותר מפנק מלבוא הביתה ולגלות שהבית מסודר.

ריחו טוב מוסיף המון - לריח יש חשיבות גדולה, ובמיוחד ברומנטיקה. לכן אם אתם רוצים ליצור אווירה רומנטית, נרות ריחניים ומפיצי ריח ללא ספק יכולים להוסיף לאווירה.

רעיונות לארוחות רומנטיות בבית

הגענו למאני טיים. אז ארגנתם ויצרתם אווירה רומנטית, ועכשיו הגיע השלב לבחור את הארוחה הרומנטית המנצחת. הינה כמה רעיונות לבחירה:

הזמינו ארוחה משובחת ממסעדה

נתחיל מהרעיון הקל ביותר והוא - להזמין אוכל ממסעדה. לא כולנו נועדנו להיות שפים דגולים וזה לגמרי בסדר. ארוחה רומנטית יכולה להיות מוצלחת בזכות בחירה של מסעדה טובה שתספק לכם מנות טעימות ועשירות.

זה הזמן כמובן לבחור מסעדה על פי האהבה של בן או בת הזוג שלכם. אם אתם יודעים שהם אוהבים מאוד סושי, אז תזמינו סושי (אפילו אם לכם מתחשק המבורגר טוב).

עשו זאת בעצמכם - הכינו ארוחה רומנטית

אם אתם רוצים לבחור בדרך מאתגרת יותר ואולי בעיני חלק מהאנשים גם כרומנטית יותר, אז תהיו מוכנים להשקיע זמן וכסף בהכנת ארוחה רומנטית בעצמכם.

הינה כמה רעיונות לארוחות רומנטיות מוצלחות במיוחד:

פסטה ברוטב שמנת פטריות + יין לבן - מדובר במנה קלאסית איטלקית, שרוב מכריע מהאנשים אוהב. הניחוח שמפיק רוטב השמנת בתוספת היין הלבן, מעניק למנה ציון גבוה ברמת הרומנטיות שלה.

סטייק אנטריקוט + יין אדום - מנה יחסית קלה להכנה, שבסך הכל מצריכה מוצרים איכותיים והקפדה על כללי מטבח בסיסיים. שילוב של בשר טוב ויין, ללא ספק עושים את העבודה.

פונדו גבינה - יש משהו בפונדו חם, במיוחד ביום חורף סגריר, שמייצר חוויה בלתי נשכחת. שילוב של מספר סוגי גבינות איכותיות, יצור לכם רומנטיקה טובה וטעם טוב ללא ספק.

וכמובן - אל תשכחו את הקינוח

רומנטיקה טובה תמיד מסתיימת בקינוח טוב. גם כאן, יש לכם המון אופציות לבחירה: אתם יכולים לקנות עוגה קנויה במאפייה, אתם יכולים להשקיע בסדנת שוקולד זוגית, ואתם יכולים לנסות בעצמכם להכין סופלה שוקולד חם לצד כדור וניל.

אולי תרצה לקרוא גם: