חגיגה עם שף פרטי - כל האפשרויות לפניכם

דמיינו לעצמכם חוויה קולינארית מסוג אחר. שף פרטי שירקח עבורכם מטעמים בסגנון הגסטרונומי המבוקש מהחומרים המשובחים ביותר בסטנדרט הגבוה ביותר. הרפתקה מעוררת תיאבון שאסור לפספס!
בשנים האחרונות יותר ויותר גילו את הקונספט היצירתי של הזמנת שף פרטי הן לסעודה זוגית בלתי נשכחת או לסדנה חווייתית בבית או באולם אירועים.
מדוע כדאי לחגוג בניצוחו של שף פרטי, מהן האפשרויות שעומדות בפניכם ועל מה לשים דגש לפני הזמנת השף?

ללמוד מהמומחים - ליהנות מהמטעמים


מי שכבר חווה סעודה של שף פרטי יידע לספר לכם שמדובר בארוחה שונה מכל מה שהכרתם. לא עוד אוכל מוכן שאין לכם מושג מי הכין אלא ארוחה בה נוכח השף שיספר לכם על החזון מאחורי כל מנה, חומרי הגלם, השילובים בין הטעמים ופרזנטציה אסתטית. השף יוכל לגבש אתכם תפריט בהתאמה אישית לפי הטעמים והרצונות וסוג האירוע בין אם מדובר בחגיגה אינטימית בבית או באירוע של אולמות אירועים ברחבי הארץ

השף תופר אתכם את התפריט מתחילתו ועד סופו – טבעוני, צמחוני, בשרי, השראה אסיאתית, מטבח איטלקי, צרפתי, אסיאתי, התחשבות ברגישות כמו ללקטוז או גלוטן והתכתבות התפריט עם עונות השנה וכדומה. 


שף פרטי יכול גם לקחת אתכם ואת האורחים למסע מאחורי הקלעים של הכנת האוכל כולל סדנה בה הוא ילמד אתכם כיצד להכין את המנות או פשוט יספר לכם על כל מנה – המקור שלה, האדפטציה שלו למנה, החומרים הנבחרים, כך שגם הציפייה למנה היא חוויה בפני עצמה. 


הזמנת שף חוסכת הרבה טרחה ואנרגיות על בישול תוצרת עצמית וכל ההכנות שנלוות לעניין כמו גיבוש התפריט, רכישת חומרי הגלם והעבודה עצמה במטבח לרבות הבלגן שמסביב. אין כמו החוויה של לאכול אוכל של שף שהוכן במו ידיו לנגד לפעמים גם לנגד עיניכם, הכי טרי ואותנטי שיש. כמו כן, השף שותף לעיצוב השולחן, להגשה המומלצת בין אם הגשה ישירות לשולחנות או בופה. פינוק אמיתי.

שף בבית או באולם אירועים – אתם בוחרים


קיימים מגוון שירותים של שף פרטי או קייטרינג לאירועים, כך שכל שצריך זה פשוט לבחור את השירות בסגנון המבוקש. שף פרטי עד הבית מתאים מאוד אם ברצונכם לחגוג בסביבה הביתית שלכם אירוע אינטימי רק של שניכם או בני משפחה קרובים, חברים וכדומה בין אם מדובר באירוע חגיגי או פשוט כשמחפשים סעודה ייחודית.השף מגיע מצויד היטב עד אליכם הבית כולל כלים מסוגננים ואם יש צורך גם בצוות מלצרים. 

אפשרות נוספת היא להתארח אצל השף בחדר פרטי ייעודי לאירועים באווירה קסומה שמתאימה מאוד לאירועים פרטיים או עסקיים, מפגשי גיבוש, הרמת כוסית וכדומה כאשר אפשר לשבת לסעוד סביב שולחן אבירים מרשים או ליהנות ממזנון פתוח וכל התוספות המשלימות את החוויה כמו מכונת קפה וכדומה. 


מה דעתכם ללמוד מניסיונו של השף והידע הרב שיש לו? מוזמנים להרגיש כמו בתוכנית בישול פרטית בסדנת בישול מיוחדת של שף שילמד אתכם את הסודות הכמוסים של המטבח. הזדמנות להתנסות בטכניקות בישול ולשכלל את הידע בהכנת מנות במגוון סגנונות במטבח מצויד היטב עם כל האביזרים הנדרשים וכמובן, לטעום תוך כדי ולאכול בסיום את המנות שהכנתם בעצמכם בהנחיה הצמודה של השף הפרטי. לא כל יום אתם מקבלים מנטורינג והדרכה משפים...

חשוב לתאם מראש עם השף היכן תתקיים הארוחה על מנת להתארגן מראש כמו למשל, לקראת ארוחת שף בחיק הטבע או סעודה לצורך הצעת נישואין. לגבש תפריט או לתת לשף להפתיע ולרגש אתכם בארוחה גדולה מהחיים.

אולי יעניין אותך גם?